![Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa. Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.](https://asiakas.kotisivukone.com/files/ammattilehti.kotisivukone.com/.album/1569068828887_1_large.jpg)
Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.
Lisätty: 21 Syyskuu 2019
0 kommenttia
(kansiossa: Perävaunut ja lavetit)
Avainsanoja: HCT yhdistelmä, Traficom
![Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä](https://asiakas.kotisivukone.com/files/ammattilehti.kotisivukone.com/.album/1569068841327_1_large.jpg)
0 kommenttia
(kansiossa: Perävaunut ja lavetit)
Avainsanoja: HCT yhdistelmä, Traficom
![Isomman rekan suunnittelijan hartioilla on suuri vastuu tavoitteiden toteutumisesta. Isomman rekan suunnittelijan hartioilla on suuri vastuu tavoitteiden toteutumisesta.](https://asiakas.kotisivukone.com/files/ammattilehti.kotisivukone.com/.album/1569068860318_1_large.jpg)
Isomman rekan suunnittelijan hartioilla on suuri vastuu tavoitteiden toteutumisesta.
Lisätty: 21 Syyskuu 2019
0 kommenttia
(kansiossa: Perävaunut ja lavetit)
Avainsanoja: HCT yhdistelmä, Traficom