Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:18383879 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

10.7.2020 23:11KATSO 10.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »12.7.2020 11:11Kesäkuussa 2020 uusien henkilöautojen ensirekisteröinnit laskivat 23,9 prosenttiaLue lisää »11.7.2020 14:22Valtioneuvosto antoi asetuksen meriliikenteen tukemisestaLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

10.7.2020 23:11KATSO 10.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »12.7.2020 11:11Kesäkuussa 2020 uusien henkilöautojen ensirekisteröinnit laskivat 23,9 prosenttiaLue lisää »11.7.2020 14:22Valtioneuvosto antoi asetuksen meriliikenteen tukemisestaLue lisää »

Kuva-albumi

Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.

Share |
Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.
Arvosana kuvasta ( 0 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: HCT yhdistelmä, Traficom
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 631 kertaa

Muut kuvat:

Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiäMaltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Raakapuun kuljetuksiin Forssan Lava ja Huolto Oy valmistaa 5-akselista ESAPE -perävaunua, joita on toimitettu asiakkaille jo kymmenkunta kappaletta.Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä

Kommentit

Ei kommentteja

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*