Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:15315502 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

21.11.2019 14:24SSAB:n maantiekuljetuksia digitalisoidaan eTransport -konseptin avullaLue lisää »21.11.2019 14:08Energia-alan päästövähennykset eivät ole hiilinieluista kiinniLue lisää »21.11.2019 13:00Volkswagen haluaa sähköistää Suomen autokannan - e-Golfin juhlamalliin 4 000 euron tukiLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

21.11.2019 14:24SSAB:n maantiekuljetuksia digitalisoidaan eTransport -konseptin avullaLue lisää »21.11.2019 14:08Energia-alan päästövähennykset eivät ole hiilinieluista kiinniLue lisää »21.11.2019 13:00Volkswagen haluaa sähköistää Suomen autokannan - e-Golfin juhlamalliin 4 000 euron tukiLue lisää »

Kuva-albumi

Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.

Share |
Erilaisia HCT-rekkoja jonossa kääntyvyys vertailuun kesällä -18 todellisessa käyttöympäristössä Oritkarissa.
Arvosana kuvasta ( 0 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: HCT yhdistelmä, Traficom
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 346 kertaa

Muut kuvat:

Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiäMaltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Raakapuun kuljetuksiin Forssan Lava ja Huolto Oy valmistaa 5-akselista ESAPE -perävaunua, joita on toimitettu asiakkaille jo kymmenkunta kappaletta.Maltillinen vetoauto, akseliston mitoituksen osalta räätälöity ensimmäinen perävaunu ja kevyt sekä edullinen standardiperävaunu viimeisenä on varmasti standardi ratkaisu tulevaisuudessa, kun haetaan kustannustehokkaasti päästövähennyksiä

Kommentit

Ei kommentteja

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*