Liqui Moly ja Chicago Bulls -sponsorisopimukseen27.12.2018 12.13
Suomalaisittain hieno asia on myös Liqui Moly:n tuore kaksivuotinen sponsorisopimus NBA-joukkue Chicago Bulls:n kanssa. Varsinkin nyt, kun Bulls:n suomalainen tähtipelaaja, Lauri Markkanen on palannut kentille toivuttuaan kyynärpäävammasta. ”Tämä Atlantin ylittävä yhteistyö koskee Yhdysvaltain lisäksi myös muuta maailmaa”, Liqui Moly:n markkinointijohtaja Peter Baumann sanoo. Sadat miljoonat ihmiset ympäri maailman seuraavat NBA-pelejä. Kyseessä on selvästi maailman suosituin koripalloliiga. Chicago Bullsilla on erityisen paljon uskollisia faneja sekä Pohjois-Amerikassa että myös Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa ja Australiassa. Seuran mukaan faneja on maailmanlaajuisesti 175 miljoonaa – enemmän kuin millään muulla yhdysvaltalaisella ammattilaisjoukkueella. ”Olemme tyytyväisiä siitä, että olemme saaneet LIQUI MOLYsta vahvan kumppanin. Se on ensiluokkainen tuotemerkki, joka jakaa kanssamme maailmanlaajuisen maineen sekä jatkuvan pyrkimyksen kohti huippusuorituskykyä”, Chicago Bullsin Vice President of Business Strategy & Analytics Matthew Kobe sanoo. LIQUI MOLY LIQUI MOLYn maailmanlaajuisesti ainutlaatuisen kattavaan valikoimaan kuuluu noin 4000 kemiallista tuotetta – niin moottoriöljyjä, lisäaineita, rasvoja, tahnoja, suihkeita, autonhoitotuotteita, liimoja kuin tiivisteaineita. Vuonna 1957 perustettu LIQUI MOLY kehittää ja valmistaa tuotteensa yksinomaan Saksassa. Kotimarkkinoillaan yritys on lisäaineiden kiistaton markkinajohtaja, ja se valitaan toistuvasti parhaaksi öljymerkiksi. Yritys markkinoi tuotteitaan yli 120 maassa, ja sen liikevaihto oli 532 miljoonaa euroa vuonna 2017. |