Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:18357461 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

10.7.2020 23:11KATSO 10.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »10.7.2020 14:33Muutoksia tieliikenteen ammattipätevyyttä koskevaan sääntelyynLue lisää »9.7.2020 13:22Metsätehon mittaustilasto julkaistu - kuormainvaakamittaus korvannut kuitupuun tienvarsi- ja tehdasmittaustaLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

10.7.2020 23:11KATSO 10.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »10.7.2020 14:33Muutoksia tieliikenteen ammattipätevyyttä koskevaan sääntelyynLue lisää »9.7.2020 13:22Metsätehon mittaustilasto julkaistu - kuormainvaakamittaus korvannut kuitupuun tienvarsi- ja tehdasmittaustaLue lisää »

Kuva-albumi

pikkujatti_yrittija_kuski

Share |
pikkujatti_yrittija_kuski
Arvosana kuvasta ( 11 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: pikkujätti, malinen, metsähallitus, q-team, oulun, yliopisto, trafi, jyki, kesla, scania, terminator
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 2504 kertaa

Muut kuvat:

Perävaunun kuormatila on suuri ja liikenneturvallinen. 7.4 m3 (kehyskuutiota ) ja liukuesteet sekä etupankon tuplakiinnitys.Perävaunun kuormatila on suuri ja liikenneturvallinen. 7.4 m3 (kehyskuutiota ) ja liukuesteet sekä etupankon tuplakiinnitys.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
pikkujatti_riekkosuollaPerävaunun kuormatila on suuri ja liikenneturvallinen. 7.4 m3 (kehyskuutiota ) ja liukuesteet sekä etupankon tuplakiinnitys.

Kommentit

Kylläpäs on tolpissa mittaa.
Lähettäjä jarkko / 8.11.2016

Olavi on vaihtanut tuotepalettia.
Lähettäjä kutosesta kasiin / 8.11.2016

Taitaapa taittua metsätielläkin ihan kiitettävästi.
Lähettäjä tridem / 8.11.2016

Vieläkö tuokin puskee.
Lähettäjä tai sitten ei / 8.11.2016

tuleeko eka öljynvaihdossa perästä rautaa?
Lähettäjä hyryrules / 11.11.2016

ennenkin oli miehet pelkkää rautaa
Lähettäjä mutta ajavat puuta..... / 12.11.2016

onko noissa työvaatteissa kaikki asetukset kohdillaan trafin puolesta???
Lähettäjä kaukohaa / 13.11.2016

Onko tuo kaukohaa rättivääpeli.
Lähettäjä mitenkä vääpelin omat kuteet / 13.11.2016

ei, paljon on vika pahempi
Lähettäjä vajaalääkitys / 13.11.2016

Se on Scania otettava, ei Volvoon saa lyhyttää ohjaamoa..
Lähettäjä Jörhen / 20.11.2016

Jos puumiehet yrittäis kannattavalla alalla niin ne olis ihan petoja rahan teossa.
Lähettäjä . / 23.11.2016

Elämäntyö orjana.
Lähettäjä . / 23.11.2016

Harrasteautoilua
Lähettäjä Pöllijulli / 23.11.2016

Tuolla autolla "harrastaa" 160 m3 kehysmottia puuta / kuorma.

Kuormassa kulkee kahden alutappisen 2.80x2.55 ja tavallisen nosturilovellisen perinneauton 64/68/76 puut yhdessä kuormassa 2x80m3 = 160m3 .
Lähettäjä huima peli , vaikkapa kuivalle kuidulle, tai energialle / 24.11.2016

Puutavara-autoilu on yksi parhaista harrastuksista.
Lähettäjä entinen hevosmies / 24.11.2016

Jees, koettakaahan pärjäillä.
Lähettäjä m / 24.11.2016

Tääällä keski suomessa 25.11 todella liukasta. kärry meinaa mennå edelle vaikka mitä tekisin
Lähettäjä kaali / 25.11.2016

voi vittu,nyt paukku. pitää käydä lasemassa raadot.ford Focus kärrybn alla2
Lähettäjä kaali / 25.11.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*