Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:6530321 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.9.2017 15:00Milwaukee® esittelee uuden työvaatemallistonLue lisää »20.9.2017 14:00Joakim Ehrnsten voitti taloudellisen ajon Renault Trucks Optifuel Challenge Suomen osakilpailunLue lisää »20.9.2017 13:30Nimityksiä MN-Lifttek Oy:ssäLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.9.2017 15:00Milwaukee® esittelee uuden työvaatemallistonLue lisää »20.9.2017 14:00Joakim Ehrnsten voitti taloudellisen ajon Renault Trucks Optifuel Challenge Suomen osakilpailunLue lisää »20.9.2017 13:30Nimityksiä MN-Lifttek Oy:ssäLue lisää »

Kuva-albumi

UM-Tuote , Kuhmo.

Share |
UM-Tuote , Kuhmo.
Arvosana kuvasta ( 2 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: UM-Tuote, kuhmo, pikku-jätti, 84, tonninen, startti,
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1374 kertaa

Muut kuvat:

UM-Tuote , Kuhmo.UM-Tuote , Kuhmo.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
UM-Tuote , Kuhmo.UM-Tuote , Kuhmo.

Kommentit

Kovasti on Scanian hytti mennyt lyhyeksi kun 12 metrin autoon on saatu väsättyä 10,8 metrin lava? Siinä sitä on teknistä tutkimusta kerrakseen kun pitää kuljettajan niin ohuessa kuosissa että mahtuu metrin mittaiseen ohjaamoon. Kaiken näköinen sitä Trafia tuntuu kiinnostavan...
Lähettäjä Diplomi-insinööri Länsi-Suomesta / 3.11.2016

Kuormatila tuossa veturissa on 10 m , puutavaranipun sallitulla / hyväksytyllä ylityksellä n.10.8m
Lähettäjä Insinööri Heikki Jokela Suomesta / 3.11.2016

Valtioneuvoston asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä 45§, 2. momentti sanoo näin: "
Kuorma saa ajoneuvolle tai ajoneuvoyhdistelmälle tiellä sallitun pituuden rajoissa ulottua ajoneuvon edessä enintään yhden metrin ja takana enintään kaksi metriä ajoneuvon uloimman osan ulkopuolelle."
Tässähän sanotaan, että sallitun pituuden rajoissa! Ja autolle sallittu pituus tieliikennekäytössä on 12 metriä, eikä 12,80 metriä.
Jos kuorma Insinöörin logiikalla saa ulottua 0,80 metriä yli 12 metrin, miksi ei saman tien 2 metriä, joka on asetuksessa annettu maksimi?
Lähettäjä DI / 3.11.2016

tuolla 84 tonnisella saa luvan mukaan ylittää takaa kuormaa 3 metriä joten ei väliä lavamitalla
Lähettäjä lupa / 3.11.2016

Trafi:n sivuilta:
"Kainuun kuljetustarpeissa on paljon yhtäläisyyksiä Lapin alueelle, mutta myös eroja löytyy. Kaluston osalta samaa perusperiaatetta on jalostettu ja jokainen yksityiskohta on mietitty uudelleen."
Aikamoista puppua näiden hupiukkojen jutut. Tämän päivän päättäjiä vedetään kuin pässiä narussa, kunhan vaan on oikea instanssi vetämässä. Sen lauluja tuntuvat laulavan kenen leipää syövät!
Lähettäjä DI / 4.11.2016

Kaluston kehittäminen Pohjolan/Suomen raakapuukuljetusten kilpailukyvyn parantamisessa on ollut ja on ensisijaisen tärkeää.

Nyt on toimivia vaihtoehtoja valittavissa ennen näkemättömän runsaasti. - 64,68 ja 76 + koeautomallit , lisäksi kuusiakselisen puolikasyhdistelmän kokonaispainonousu 52 tonniin !!!!
Lähettäjä vapaa valinta / 5.11.2016

Puunajo on välineurheilua.
Lähettäjä valitse viisaasti / 5.11.2016

Yli 60 tonnia puuta?
Lähettäjä omapainot? / 5.11.2016

Mikä mahtaa olla tuon autotyypin akselistonimi??
Lähettäjä tridem + 2 vai 2+3 , vai.... / 5.11.2016

Kevyt ja ketteräkin.
Lähettäjä oikein valittu / 5.11.2016

Kevyt ja ketteräkin.
Lähettäjä oikein valittu / 5.11.2016

Paljonko omapaino? Miksi 5+4=76tn yhdistelmä ei käytetä?
Lähettäjä ihmettelen / 6.11.2016

osko auto 14tn ja vaunu 7.5tn ja nosturi 4 tn = 25.5 tonnia
Lähettäjä noin niinku arvio vain / 6.11.2016

Auto on alakanttiin arvioitu!
Lähettäjä . / 8.11.2016

Auton tyhjäpaino ainakin 17tn
Lähettäjä kl / 16.11.2016

nosturin kanssa saattaa olla tuossa 17 tonnin luokassa , ehkä 18
Lähettäjä puntarillahan sen näkee / 17.11.2016

Metsäalan ammattilehdessä on artikkeleita noista.
Lähettäjä nettiversiossa loppupäässä / 17.11.2016

Kun en ymmärrä että miksi se auton omapaino on niin vaikea kertoa?
Lähettäjä . / 19.11.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*