Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:13481573 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

24.6.2019 18:11Renault Trucks luovutti D Wide Z.E. sähkökuorma-auton Lyonin kaupungilleLue lisää »24.6.2019 17:11Bridgestonen organisaatio uudistuu Pohjoismaiden markkinoilla: Jonas Fodstad Suomen ja Norjan maajohtajaksiLue lisää »24.6.2019 10:37Satelliittiseuranta tehostaa hakkuiden valvontaa koko SuomessaLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

24.6.2019 18:11Renault Trucks luovutti D Wide Z.E. sähkökuorma-auton Lyonin kaupungilleLue lisää »24.6.2019 17:11Bridgestonen organisaatio uudistuu Pohjoismaiden markkinoilla: Jonas Fodstad Suomen ja Norjan maajohtajaksiLue lisää »24.6.2019 10:37Satelliittiseuranta tehostaa hakkuiden valvontaa koko SuomessaLue lisää »

Kuva-albumi

Predator XLR 8 AERO perävaunun etupankon tuplakiinnikkeellä.

Share |
Predator XLR 8 AERO perävaunun etupankon tuplakiinnikkeellä.
Arvosana kuvasta ( 1 arvostelu ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: predator , xlr, 8, aero, weckman, tonniluokka , aerodynamiikka
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1263 kertaa

Muut kuvat:

Terminator XXL ja Predator XXC pankkomallit Lappeenrannan väsytystesteissä .Terminator XXL ja Predator XXC pankkomallit Lappeenrannan väsytystesteissä .
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Predator XLR 8 AERO 3.25 x 2.55. Maksimikuorma/ pankko 8.2 tonnia.Terminator XXL ja Predator XXC pankkomallit Lappeenrannan väsytystesteissä .

Kommentit

Markkinoitten edullisin teräspankko on ultralujaa ja kaksikerrospinnoitteella. Pohjakerros sinkkiä.
Lähettäjä heikkij / 26.11.2016

XLR AERO on hinnaltaan kilpailukykyinen puutavarapankkojen tuhannen euron hintaluokassa.

Kaupan päälle erinomaiset aero-ominaisuudet , liukuesteet tolpissa, rautahammastus rungoissa ja tietemkin hintaluokkansa suurin kuormatila.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 26.11.2016

XLR 8 AERO pankkomallien sarjatuotanto on aloitettu vuoden testien ja käyttökokeitten jälkeen.
Lähettäjä takuuvarma pankko on tullut tonniluokan markkinavaltaajaksi / 26.11.2016

100 pankon erä tutustumistarjoushintaan.
Lähettäjä joulukuu 2016 / 26.11.2016

Ovh.1300?-nto.980?
Lähettäjä xlr 8 aero / 26.11.2016

XLR 6 AERO 880 euroa / kpl.

Tolppakorkeus max.305.
Lähettäjä AERO / 26.11.2016

XLR 6 AERO on huippupankko kolmiakseliseen autoon ja neliakseliseen vaunuun.
Lähettäjä AERO / 26.11.2016

Heikki Jokela esitti tällä palstalla, että terminaattorin tolppa taipuu 60cm ja väärennetyt, teko-, vale-, kopiopankot taipuvat vain 40cm. Kumpaan taipumaluokkaan nämä kuuluvat?
Lähettäjä XXR-Roi / 27.11.2016

Kaukooooooo mis oooot????
Lähettäjä Hookoooo / 27.11.2016

Ilmeisesti käsitellään tolpan kestämää maksimi taipumaa = taivutuksen kestoa, - eikä yleensä vaan taipumaa ???
Lähettäjä joku on kippee / 28.11.2016

Taipumamatkan kesto tolpassa riippuu materiaalin myötölujuuden lisäksi tolpan muotoilusta.

Terminatorien tolppamitoitus on laskettu , testattu ja käyttötestattu. Mitoitus on tehty kuormituskaavioiden ja käytön vaatimusten mukaisesti.

Tolppakorkeuksien 40 sentin kasvun mukainen lujitustarve on huomioitu myös muotoilulla, eikä muitten pankkovalmistajien tapaan rakennetta heikentävillä epäjatkuvuuskohtia lisäämillä vahvikelatoilla.

Predator XLR AERO on muotoiltu kuormatilaltaan suureksi . Tolpissa ja pankkorungossa ei ole lujuutta ja taipumansietoa, sekä värinärasitusten kestoa heikentäviä epäjatkuvuuskohtia.

Pankon kiinnikkeissä on aina kestävyyttä ja käyttöikää parantavat iskun-/ värinänvaimennuskumit (BRIAB- tyyppiset).

XLR AERO on ehdottomasti lujin, tilavin ja aerodynaamisin pankkovaihtoehto tuhannen euron hintaluokassa.

XLR AERO on pinnoitettu kaksikerrospulveroinnilla, jonka pohjakäsittelynä on ruosteenestosinkkaus.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 28.11.2016

Predatoreista on vain hyviä kokemuksia.
Lähettäjä mahtavan hyvä pankko, ja edullinenkin / 28.11.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*