Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14175914 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

23.8.2019 15:33Ammattilehden Mediamobiili mukana Länsirannikon Konepäivässä Ulvilassa huomenna lauantaina 24.8.2019Lue lisää »23.8.2019 15:11Ylelliset metsäkoneet herättävät mielenkiintoa - kansanedustaja Joakim Strand vieraili Logsetin tehtaallaLue lisää »23.8.2019 12:11Suomen ensimmäinen Etanoli-Scania näytillä MaxpossaLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

23.8.2019 15:33Ammattilehden Mediamobiili mukana Länsirannikon Konepäivässä Ulvilassa huomenna lauantaina 24.8.2019Lue lisää »23.8.2019 15:11Ylelliset metsäkoneet herättävät mielenkiintoa - kansanedustaja Joakim Strand vieraili Logsetin tehtaallaLue lisää »23.8.2019 12:11Suomen ensimmäinen Etanoli-Scania näytillä MaxpossaLue lisää »

Kuva-albumi

Neljän kolmosnipun perävaunu 11.8 m j paino 7.600 kg. Kuormatilaa vaunussa 90 m3 !!!

Share |
Neljän kolmosnipun perävaunu 11.8 m j paino 7.600 kg. Kuormatilaa vaunussa 90 m3 !!!
Arvosana kuvasta ( 1 arvostelu ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: a.weckman, perävaunu, 90m3, terminator, xxl, 8.8.superkuormatila
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1517 kertaa

Muut kuvat:

Weckmanin ilmasäiliöratkaisu.Weckmanin ilmasäiliöratkaisu.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Alukarikka - Alu-Botnia Oy, Maxmo - mainos historian ensimmäisessä Konepörssissä 1/1981 - 35 vuotta sittenWeckmanin ilmasäiliöratkaisu.

Kommentit

90 kehyskuutioinen Weckmanin supertilava.

Runkokorkeus 1.15 m ja tolpat 3.25 m.
Lähettäjä weckman / 5.2.2017

Totta paino on oikein? Onko telinnostoja?
Lähettäjä V8 / 6.2.2017

Miksei voisi olla oikein? Itse vetelin jo viime vuosikymmenellä 4 akselista Weckmania ja paino oli joku 6300.
Lähettäjä ..... / 9.2.2017

Niin ja oli telinnostot.
Lähettäjä ..... / 9.2.2017

varmasti pitää paikkaasa. hulluhan se on joka vetöö 9000kg painavia kärryjä perässä. ja kyllä varmasti nousee vähintään 3 ja 5 akseli.
Lähettäjä tenzo / 12.2.2017

Tuo tais tulla selväksi.
Lähettäjä Jaakko / 13.2.2017

.. joo, 1500 kg turhaa perusrautaa.
Lähettäjä hurjaa toimintaa / 14.2.2017

10 euroa/ tonni = 15? / kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 ? / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa .
Lähettäjä onko siinä mitään ajateltavaa??? / 14.2.2017

Niin että vuodessa maksaisi 2 tuollaista kärriä?
Lähettäjä Huippujutut / 17.2.2017

Tarkenpana lausumissa!!

15.000/ vuosi ja kaksi vaunua maksaa 150.000.

Vain kymmenkertainen lausuntovibaus !!!
Lähettäjä huippujutut 2 / 17.2.2017

Paljonko maksaa nykyään 5 akseliset vaunut? 70 000e?
Lähettäjä ..... / 18.2.2017

Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna.
Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017

Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna.
Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017

Mietippä minkälainen vaunu maksaa tuon 150.000 euroa ???
Lähettäjä onko se lainkka järkevä hankinta / 18.2.2017

1-vuoden vedossa hukataan 150 000??
Lähettäjä Tuo suomeksi / 19.2.2017

10 euroa/ tonni = 15euroa/ kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 euroa / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa .
Lähettäjä SUOMEKSI / 20.2.2017

Sitähän sitä minäkii. Kentällähän se kuitenkin menee niin että sahoille ja asemille tuupataan kauhialla kuormalla. Kaikkihan osaa tämän matikan vaan kyllä puun ajo on mysteeri?
Lähettäjä 🙂 / 20.2.2017

En kyllä itse jaksais vedellä jykiä hyvä kun tuo volvo jaksaa, kyllä se vekmanni on sitten varmaan tosi kevyt.
Lähettäjä komposiitti / 20.2.2017

Sellainen pyyntö vielä että laittakaa sitä hintaa niille kalikan ajattajille, se palvelee kaikkia. Niille nöyryytyshinnoille alistuminen on kaikilta pois!
Lähettäjä Faktahomma / 23.2.2017

Millainen lie 150 000e vaunu, huh.
Lähettäjä ..... / 27.2.2017

Kyllä vaunuun 110000 saa uppoamaan jos kaikki jonninjoutavat varusteet laittaa esim. Aluvanteet
Lähettäjä Eivät kestä edes rahdinajoa saati Puunajoa / 28.2.2017

Aluvanteita on eri laatuluokkia, kuin on myös teräsvanteitakin.

Erikoisteräksistä valmistetut teräsvanteet ovat lujempia, kevyempiä ja käytössä pitkäikäisempiä. Samaten on aluvanteissa monia eri laatu ja lujuusluokkia.

Alumiinivanteissa valuvanteet ovat perinteisesti halvimpia ja heikoimpia.

Vannehankintakin olisi nähtävä sioituksena aina jo ostopäätösvaiheessa.

Jos vain hinta ratkaisee, on hölmöä syyttää laatu-ja kestoeroja, kun on itse valinnut väärän tuotteen.
Lähettäjä tietäjä iän ikuinen / 1.3.2017

Tuossa 110.000 eurossa ei ole vielä kaikki tingentangelit.

Painoa saa lisättyä Exten kompipankoilla tuhannella kilolla ja hankintahintaa ja lisähuoltokuluja molempia parillakymmenellä tonnilla.
Lähettäjä kullanarvoista kusetusta / 1.3.2017

- tolppavaloihin tonni
- erikoisväritys 2000
- välipankot 2000
- ilmapaineensäätö 20.000
- erikoisvanteet 5000
- rosteriperäpää kiillotettuna 5000
-kiillotetut rosterisuojaukset rungolle 5000
- ynnämuuta 6000
- ne exten kompipankot 25.000
Lähettäjä soon 70.000 + 80.000 on 150.000 / 1.3.2017

Ei perkule miten tyyris. Johan lämpösäädellyn kärrin saa 130-150 000e jota pidän puukärriä monimutkaisempana. Jyki painaa varmaan nykyään jo sen 9-9,5t 5 akselisena.
Lähettäjä ..... / 4.3.2017

Weckmania yläpäästä abauttiarallaa 165-170 000e. Hyvä kärri se kyllä on mutta onko aivan noin hyvä.
Lähettäjä Ihmettelijä / 9.3.2017

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*