Runkokorkeus 1.15 m ja tolpat 3.25 m. Lähettäjä weckman / 5.2.2017
Totta paino on oikein? Onko telinnostoja? Lähettäjä V8 / 6.2.2017
Miksei voisi olla oikein? Itse vetelin jo viime vuosikymmenellä 4 akselista Weckmania ja paino oli joku 6300. Lähettäjä ..... / 9.2.2017
Niin ja oli telinnostot. Lähettäjä ..... / 9.2.2017
varmasti pitää paikkaasa. hulluhan se on joka vetöö 9000kg painavia kärryjä perässä. ja kyllä varmasti nousee vähintään 3 ja 5 akseli. Lähettäjä tenzo / 12.2.2017
Tuo tais tulla selväksi. Lähettäjä Jaakko / 13.2.2017
.. joo, 1500 kg turhaa perusrautaa. Lähettäjä hurjaa toimintaa / 14.2.2017
10 euroa/ tonni = 15? / kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 ? / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa . Lähettäjä onko siinä mitään ajateltavaa??? / 14.2.2017
Niin että vuodessa maksaisi 2 tuollaista kärriä? Lähettäjä Huippujutut / 17.2.2017
Tarkenpana lausumissa!!
15.000/ vuosi ja kaksi vaunua maksaa 150.000.
Vain kymmenkertainen lausuntovibaus !!! Lähettäjä huippujutut 2 / 17.2.2017
Paljonko maksaa nykyään 5 akseliset vaunut? 70 000e? Lähettäjä ..... / 18.2.2017
Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna. Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017
Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna. Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017
Mietippä minkälainen vaunu maksaa tuon 150.000 euroa ??? Lähettäjä onko se lainkka järkevä hankinta / 18.2.2017
1-vuoden vedossa hukataan 150 000?? Lähettäjä Tuo suomeksi / 19.2.2017
10 euroa/ tonni = 15euroa/ kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 euroa / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa . Lähettäjä SUOMEKSI / 20.2.2017
Sitähän sitä minäkii. Kentällähän se kuitenkin menee niin että sahoille ja asemille tuupataan kauhialla kuormalla. Kaikkihan osaa tämän matikan vaan kyllä puun ajo on mysteeri? Lähettäjä 🙂 / 20.2.2017
En kyllä itse jaksais vedellä jykiä hyvä kun tuo volvo jaksaa, kyllä se vekmanni on sitten varmaan tosi kevyt. Lähettäjä komposiitti / 20.2.2017
Sellainen pyyntö vielä että laittakaa sitä hintaa niille kalikan ajattajille, se palvelee kaikkia. Niille nöyryytyshinnoille alistuminen on kaikilta pois! Lähettäjä Faktahomma / 23.2.2017
Kyllä vaunuun 110000 saa uppoamaan jos kaikki jonninjoutavat varusteet laittaa esim. Aluvanteet Lähettäjä Eivät kestä edes rahdinajoa saati Puunajoa / 28.2.2017
Aluvanteita on eri laatuluokkia, kuin on myös teräsvanteitakin.
Erikoisteräksistä valmistetut teräsvanteet ovat lujempia, kevyempiä ja käytössä pitkäikäisempiä. Samaten on aluvanteissa monia eri laatu ja lujuusluokkia.
Alumiinivanteissa valuvanteet ovat perinteisesti halvimpia ja heikoimpia.
Vannehankintakin olisi nähtävä sioituksena aina jo ostopäätösvaiheessa.
Jos vain hinta ratkaisee, on hölmöä syyttää laatu-ja kestoeroja, kun on itse valinnut väärän tuotteen. Lähettäjä tietäjä iän ikuinen / 1.3.2017
Tuossa 110.000 eurossa ei ole vielä kaikki tingentangelit.
Painoa saa lisättyä Exten kompipankoilla tuhannella kilolla ja hankintahintaa ja lisähuoltokuluja molempia parillakymmenellä tonnilla. Lähettäjä kullanarvoista kusetusta / 1.3.2017
Ei perkule miten tyyris. Johan lämpösäädellyn kärrin saa 130-150 000e jota pidän puukärriä monimutkaisempana. Jyki painaa varmaan nykyään jo sen 9-9,5t 5 akselisena. Lähettäjä ..... / 4.3.2017
Weckmania yläpäästä abauttiarallaa 165-170 000e. Hyvä kärri se kyllä on mutta onko aivan noin hyvä. Lähettäjä Ihmettelijä / 9.3.2017
Kommentit
90 kehyskuutioinen Weckmanin supertilava.
Runkokorkeus 1.15 m ja tolpat 3.25 m.
Lähettäjä weckman / 5.2.2017
Totta paino on oikein? Onko telinnostoja?
Lähettäjä V8 / 6.2.2017
Miksei voisi olla oikein? Itse vetelin jo viime vuosikymmenellä 4 akselista Weckmania ja paino oli joku 6300.
Lähettäjä ..... / 9.2.2017
Niin ja oli telinnostot.
Lähettäjä ..... / 9.2.2017
varmasti pitää paikkaasa. hulluhan se on joka vetöö 9000kg painavia kärryjä perässä. ja kyllä varmasti nousee vähintään 3 ja 5 akseli.
Lähettäjä tenzo / 12.2.2017
Tuo tais tulla selväksi.
Lähettäjä Jaakko / 13.2.2017
.. joo, 1500 kg turhaa perusrautaa.
Lähettäjä hurjaa toimintaa / 14.2.2017
10 euroa/ tonni = 15? / kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 ? / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa .
Lähettäjä onko siinä mitään ajateltavaa??? / 14.2.2017
Niin että vuodessa maksaisi 2 tuollaista kärriä?
Lähettäjä Huippujutut / 17.2.2017
Tarkenpana lausumissa!!
15.000/ vuosi ja kaksi vaunua maksaa 150.000.
Vain kymmenkertainen lausuntovibaus !!!
Lähettäjä huippujutut 2 / 17.2.2017
Paljonko maksaa nykyään 5 akseliset vaunut? 70 000e?
Lähettäjä ..... / 18.2.2017
Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna.
Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017
Viisiakselisten perävaunujen hintahaarukka (uusien) on 55.000 eurosta 150.000 euroon kahdeksalla poikittaispankolla ja pankonsiirtolaitteilla varustettuna.
Lähettäjä hinnat alv.0 / 18.2.2017
Mietippä minkälainen vaunu maksaa tuon 150.000 euroa ???
Lähettäjä onko se lainkka järkevä hankinta / 18.2.2017
1-vuoden vedossa hukataan 150 000??
Lähettäjä Tuo suomeksi / 19.2.2017
10 euroa/ tonni = 15euroa/ kuorma = 1000 kuormaa/vuosi = 15.000 euroa / vuosi . 10 vuoden vedossa hukataan 150 000 euroa .
Lähettäjä SUOMEKSI / 20.2.2017
Sitähän sitä minäkii. Kentällähän se kuitenkin menee niin että sahoille ja asemille tuupataan kauhialla kuormalla. Kaikkihan osaa tämän matikan vaan kyllä puun ajo on mysteeri?
Lähettäjä 🙂 / 20.2.2017
En kyllä itse jaksais vedellä jykiä hyvä kun tuo volvo jaksaa, kyllä se vekmanni on sitten varmaan tosi kevyt.
Lähettäjä komposiitti / 20.2.2017
Sellainen pyyntö vielä että laittakaa sitä hintaa niille kalikan ajattajille, se palvelee kaikkia. Niille nöyryytyshinnoille alistuminen on kaikilta pois!
Lähettäjä Faktahomma / 23.2.2017
Millainen lie 150 000e vaunu, huh.
Lähettäjä ..... / 27.2.2017
Kyllä vaunuun 110000 saa uppoamaan jos kaikki jonninjoutavat varusteet laittaa esim. Aluvanteet
Lähettäjä Eivät kestä edes rahdinajoa saati Puunajoa / 28.2.2017
Aluvanteita on eri laatuluokkia, kuin on myös teräsvanteitakin.
Erikoisteräksistä valmistetut teräsvanteet ovat lujempia, kevyempiä ja käytössä pitkäikäisempiä. Samaten on aluvanteissa monia eri laatu ja lujuusluokkia.
Alumiinivanteissa valuvanteet ovat perinteisesti halvimpia ja heikoimpia.
Vannehankintakin olisi nähtävä sioituksena aina jo ostopäätösvaiheessa.
Jos vain hinta ratkaisee, on hölmöä syyttää laatu-ja kestoeroja, kun on itse valinnut väärän tuotteen.
Lähettäjä tietäjä iän ikuinen / 1.3.2017
Tuossa 110.000 eurossa ei ole vielä kaikki tingentangelit.
Painoa saa lisättyä Exten kompipankoilla tuhannella kilolla ja hankintahintaa ja lisähuoltokuluja molempia parillakymmenellä tonnilla.
Lähettäjä kullanarvoista kusetusta / 1.3.2017
- tolppavaloihin tonni
- erikoisväritys 2000
- välipankot 2000
- ilmapaineensäätö 20.000
- erikoisvanteet 5000
- rosteriperäpää kiillotettuna 5000
-kiillotetut rosterisuojaukset rungolle 5000
- ynnämuuta 6000
- ne exten kompipankot 25.000
Lähettäjä soon 70.000 + 80.000 on 150.000 / 1.3.2017
Ei perkule miten tyyris. Johan lämpösäädellyn kärrin saa 130-150 000e jota pidän puukärriä monimutkaisempana. Jyki painaa varmaan nykyään jo sen 9-9,5t 5 akselisena.
Lähettäjä ..... / 4.3.2017
Weckmania yläpäästä abauttiarallaa 165-170 000e. Hyvä kärri se kyllä on mutta onko aivan noin hyvä.
Lähettäjä Ihmettelijä / 9.3.2017
Kommentoi kuvaa