Kuva-albumi / Puutavarapankot,Terminator,kuormatila / Liukaspintainen kuormatila ja asetuksenmukainen sidonta ei estä kuorman liikkumista äkkijarruruksessa.
Liukaspintainen kuormatila ja asetuksenmukainen sidonta ei estä kuorman liikkumista äkkijarruruksessa.

Liukaspintainen kuormatila ja asetuksenmukainen sidonta ei estä kuorman liikkumista äkkijarruruksessa.

Lisätty: 9 Lokakuu 2016

Arvostele ( 0 )

Share |

Kommentit

Riittääkö liinasidonta ?
Lähettäjä asetus 940/1982 / 9.10.2016

Tuo täytyy olla rankanippu, kolmosnippu löytyisi polulta.
Lähettäjä kokemusta on / 9.10.2016

Tuolta näyttää alavarvikin liikkuneen.
Lähettäjä Pankkorunkokin liukas / 9.10.2016

Menikö letkut,sähköt ja liittimet?
Lähettäjä jos ei, oli tuuriakin / 9.10.2016

Dotta omn.
Lähettäjä Färm / 9.10.2016

kärrissä saisi olla pakollisena, paineilmakiristys ketjulla.
Lähettäjä jeep / 10.10.2016

En ymmärrä Etelämpänä vieläkin käytössä olevaa liinojen ja vinttturien käyttöä Kärryissä. Uusia kärryjä vieläkin varustetaan edellämainituilla laitteilla.
Lähettäjä 28 v jo ollu itellä käytössä painekiristimet Ketjuilla / 10.10.2016

Ei ne ketjuautomaatit ratkaise kokonaan tuota ongelmaa. Niååu lähtee sokkijarrutuksessa, ellei tolpissa ole kokomatkalta kunnollisia liukuesteitä.

Perävaunun etupankko vaatii lisäksi tukevamman kiinnituksen, kuin mitä muut pankot. Koko nippu kun on etupankon varassa.

Lisäksi lisää pitovoimaa nipun liikkeellelähdön estämiseksi, varsinkin keskeltä saa, kun teke kuorman ylhäältä kirman pyöreäksi. Senverran, että ketju/liina painaa puita alaspäin keskikuormastakin.
Lähettäjä HeikkiJ / 10.10.2016

lepattavia liinoja näkee harva se päivä.
Lähettäjä jeep / 10.10.2016

Liukuesteettömiä pankkoja näkee joka päivä.
Lähettäjä Miksi??? / 10.10.2016

Alumiinipankkojen pankkorungot ovat tosi liukkaita. Ei ne oo mitenkään toimivia.
Lähettäjä pr / 11.10.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*