Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:13721837 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

15.7.2019 20:00Osallistu Milcoa-kesäsetti kilpailuun Ammattilehden Facebookissa - voita tyylikäs vanneaiheinen tuotepakettiLue lisää »15.7.2019 18:01Lietteenpolttolaitoksen koekäyttö aloitettiin RovaniemelläLue lisää »15.7.2019 13:09Stora Enso ja Valio testaavat biokomposiittikansia kermaviili- ja rahkapurkkeihinLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

15.7.2019 20:00Osallistu Milcoa-kesäsetti kilpailuun Ammattilehden Facebookissa - voita tyylikäs vanneaiheinen tuotepakettiLue lisää »15.7.2019 18:01Lietteenpolttolaitoksen koekäyttö aloitettiin RovaniemelläLue lisää »15.7.2019 13:09Stora Enso ja Valio testaavat biokomposiittikansia kermaviili- ja rahkapurkkeihinLue lisää »

Kuva-albumi

Tämä oli Suomen tilavin 2013.

Share |
Tämä oli Suomen tilavin 2013.
Arvosana kuvasta ( 1 arvostelu ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: aeroo, keveys, kestävyys, kuormatila, polttoainesäästö , likakuorma, puhtaus
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1785 kertaa

Muut kuvat:

Terminator XXL 8.8 Ce toimitus Seinäjoelle ja Jalasjärvelle.Terminator XXL 8.8 Ce toimitus Seinäjoelle ja Jalasjärvelle.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Riiko-automaattikiristin.Terminator XXL 8.8 Ce toimitus Seinäjoelle ja Jalasjärvelle.

Kommentit

Kantavuutta 17.5 tonnia ja runkokorkeus 1.10m .
Lähettäjä tilaihme , - ja kevut sellainen / 6.7.2016

Pankkotolpat max.3.3m !!!
Lähettäjä ...... / 6.7.2016

Suurimmalla osalla neliakselisissa autoissa pienempi kuormatila kuin tässä.
Lähettäjä tenzo / 6.7.2016

...ei, kuin kaikilla.
Lähettäjä tilavin nosturivarusteisista / 7.7.2016

Tämän auton runkokorkeus apurungon päältä on 1.1m. Se mahdollistaa 3.3m tolppapituuden.

Neliakselisten autojen runkokorkeudet vaihtelevat 1.15m - 1.35m. Maksimitolpat siis 3.05m - 3.25m.

Nelikkoihin toimittamani pankot ovat tolpiltaan yleisimmin 3.0m - 3.10m.

Kahdenkymmene(+048m2) ja alumiinipankkojen pinta-alaero (+ 0.65 m2) kasvattaa kuormaa kahdella ja puolella 0.54 m2 koourallisella / nippu.

Kaksi ja puoli 0.45 m2 kourallista tuo kuormalisää kahdella kolmosella 6.75m3 (kehyskuutiota) ja 5.5m3. rangalla 6.20m3.

Tuo tilavuuslisä on tonneina noin 2.5 t - 4.0 t , riippuen ajettavan raakapuun kehyskuutiopainosta.

Tuo 2.5 t - 4.0 t on tarpeellinen kuormalisä nelikossa yli puolilla kuormilla ja ilman kuormainta (paino n.3.5 t) ajossa lähes jokaisessa ajetussa kuormassa.

- Kuormatilojen optimointi Suomen puutavarakalustossa on vasta alkumetreillä.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 7.7.2016

Hyvät miehet, kyllä sitä nosturia kannattaa kuskata aina mukana, jos sattuu joskus vaikka paluukuormia, ja saahan sitten paremmin autoon täydet painot.
Lähettäjä komeeta / 7.7.2016

Kyllä se nosturin irrotus on niin suuri vaiva, että ei sitä yhden parin kymppitonnin (1500 eoroa/kk) edestä kannata kyllä tehdä.
Lähettäjä työ tekijäänsä neuvoo / 7.7.2016

Mieti uudestaan !!!!!
Lähettäjä helevetti !!!! / 7.7.2016

On taas sekavia jorinoita, kuka ajaa nosturi mukana tehdasajoa jos ei mepa? Ei kukaan. Sahoille joutuu hampaat irvessä ajamaan kun ei muuten saa kuormia alas. Se täytyy huomioida hinnassa.
Lähettäjä teuvo / 7.7.2016

Omapaino 10500kg, tarkistappa vielä? Ei välttämättä.
Lähettäjä ilmaa puheissa / 7.7.2016

Keveys ja tila!!!
Lähettäjä miettikääs / 7.7.2016

Pitäisikö kuormatiöa olla pienempi,rungot ka pankot korkeammat ka omapainp alustassa tyhkin tankein 12.500 kg???
Lähettäjä sekö se on viksuu.. / 10.7.2016

Sitähän se on tosimiehillä.
Lähettäjä fh 16 700 / 10.7.2016

Tosimiehiä on kaikki, jotka ajavat puuta.
Lähettäjä Marko / 11.7.2016

Tosi nöyriä.
Lähettäjä w / 18.7.2016

Omapaino ¿¿¿
Lähettäjä Niko / 6.7.2018

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*