Hyvä herra, voitko kertoa , mitkä ovat EU:n vaatimukset puutavarapankoille? Lähettäjä Heikki Jokela / 13.12.2015
Onko Ruotsissa samat vaatimukset , kuin Suomessa ?? Lähettäjä mitä ne on Ruotsissa / 13.12.2015
-- entäs Norja ??? Lähettäjä niin?? / 13.12.2015
Kysymys : Onko Terminatori kestävin pankko? Lähettäjä , vaj milä on / 13.12.2015
On se hyvä, että nuo vanhan mallin teräspankkomyyjät kohtaavat tuorekehittelyvaatimukset, ei pelkällä hinnalla voi pankkoja myydä. Lähettäjä tuotto ja turvallisuus mukaan pankkomalleihin / 13.12.2015
Alupankoissa korkea hinta kompensoi huonoa tuottavuutta. Lähettäjä foresteri / 13.12.2015
Soita hyvä mies , ja jos vaikka haluat aloittaa pankkojesi testauksen tee sopimus ja testaa.
Tulokset ovat tarkkoja ja saat ne muutamassa kuukaudessa ja ehkäpä alle 30.000 euron. Lähettäjä Heikki Jokela / 20.12.2015
No näinpä, ei muutaku. Lähettäjä Jöle / 20.12.2015
Harrastakaa tutkivaa journalismia. Mutta itse edelleen kirjoittelen mitä sattuu ja katson mitä ukot vastaa. Tähän Jokelan lynkkaukseen mulla ei ole mitään agendaa. Jatkakaa. Hyvännäkööne kärri. Lähettäjä Esa-Pekka / 21.12.2015
Joko puskaratio selvitti Lappeenrannasta testitulokset? Lähettäjä ???? / 2.1.2016
Tonniluokan pankkoa ei ole testattu (Predator XLR). Se in laskennallisesti todettu täyttävän asetuksen 940 asettamat lujuusvaatimukset sekä sen liukuesteurat rungossa ja tolpissa ovat vähintäänkin riittävät asetusten minimitasolle. Liukuestepinnat tolpissa ovat ko. pankkomallin ylimääräinen turvallisuuslisä. Lähettäjä Heikki Jokela / 2.1.2016
Tiedoksi:
Oken suunnitellut Alucarin alumiinipankon 70 luvulla , vanhanmallisen Kukkamon myymän teräspankon 90 luvulla ja Fotestkingin 2000 luvun alussa.
Kuormakoon kasvu korkeusmuutoksineen aiheuttivat pankkomalliston kokonaisvaltaisen muutostarpeen nykytasolle. Lähettäjä heikkij / 2.1.2016
Olen ollut kiinteässä yhteistyössä suomalaisten metallivalmistajien kanssa kehitystöissä, joissa on tehty entistä tuottavamoia ja turvallisemoia materiaaleja ajoneuvoliikenteen tarpeisiin.
Materiaalikokeet ja testitulokset ovat luottamuksellisia ja suurelta osin salaisia.
Metallien kehitystyö on tuottanut suomalaisia ultralujia teräksiä, jotka edelläkävijiä koko maailman teräslaatujen valikoimissa. Lähettäjä heikkij / 2.1.2016
Kommentit
Hyvä herra, voitko kertoa , mitkä ovat EU:n vaatimukset puutavarapankoille?
Lähettäjä Heikki Jokela / 13.12.2015
Onko Ruotsissa samat vaatimukset , kuin Suomessa ??
Lähettäjä mitä ne on Ruotsissa / 13.12.2015
-- entäs Norja ???
Lähettäjä niin?? / 13.12.2015
Kysymys : Onko Terminatori kestävin pankko?
Lähettäjä , vaj milä on / 13.12.2015
On se hyvä, että nuo vanhan mallin teräspankkomyyjät kohtaavat tuorekehittelyvaatimukset, ei pelkällä hinnalla voi pankkoja myydä.
Lähettäjä tuotto ja turvallisuus mukaan pankkomalleihin / 13.12.2015
Alupankoissa korkea hinta kompensoi huonoa tuottavuutta.
Lähettäjä foresteri / 13.12.2015
Soita hyvä mies , ja jos vaikka haluat aloittaa pankkojesi testauksen tee sopimus ja testaa.
Tulokset ovat tarkkoja ja saat ne muutamassa kuukaudessa ja ehkäpä alle 30.000 euron.
Lähettäjä Heikki Jokela / 20.12.2015
No näinpä, ei muutaku.
Lähettäjä Jöle / 20.12.2015
Harrastakaa tutkivaa journalismia. Mutta itse edelleen kirjoittelen mitä sattuu ja katson mitä ukot vastaa. Tähän Jokelan lynkkaukseen mulla ei ole mitään agendaa. Jatkakaa. Hyvännäkööne kärri.
Lähettäjä Esa-Pekka / 21.12.2015
Joko puskaratio selvitti Lappeenrannasta testitulokset?
Lähettäjä ???? / 2.1.2016
Tonniluokan pankkoa ei ole testattu (Predator XLR). Se in laskennallisesti todettu täyttävän asetuksen 940 asettamat lujuusvaatimukset sekä sen liukuesteurat rungossa ja tolpissa ovat vähintäänkin riittävät asetusten minimitasolle. Liukuestepinnat tolpissa ovat ko. pankkomallin ylimääräinen turvallisuuslisä.
Lähettäjä Heikki Jokela / 2.1.2016
Tiedoksi:
Oken suunnitellut Alucarin alumiinipankon 70 luvulla , vanhanmallisen Kukkamon myymän teräspankon 90 luvulla ja Fotestkingin 2000 luvun alussa.
Kuormakoon kasvu korkeusmuutoksineen aiheuttivat pankkomalliston kokonaisvaltaisen muutostarpeen nykytasolle.
Lähettäjä heikkij / 2.1.2016
Olen ollut kiinteässä yhteistyössä suomalaisten metallivalmistajien kanssa kehitystöissä, joissa on tehty entistä tuottavamoia ja turvallisemoia materiaaleja ajoneuvoliikenteen tarpeisiin.
Materiaalikokeet ja testitulokset ovat luottamuksellisia ja suurelta osin salaisia.
Metallien kehitystyö on tuottanut suomalaisia ultralujia teräksiä, jotka edelläkävijiä koko maailman teräslaatujen valikoimissa.
Lähettäjä heikkij / 2.1.2016
Kommentoi kuvaa