Tuollahan säästää aikaa sidonnassa Lähettäjä .... / 6.10.2015
3000 nostoa vuodessa. Lähettäjä 1000x3 / 6.10.2015
Nostipa mitä nosti mutta kun ei täytä EU- vaatimusta ! Volkkarin kavereita. Lähettäjä Mersumies / 11.10.2015
Kuormansiteet ovat vajaalujuuksisia,tosiaankin.
Sitapa na on rovastiaalisillakin.
Eipa se EU maarita meittin sidonta-asetuksia. Lähettäjä tiedoksi mersumiehelle ja muittenkin merkkien faneille / 11.10.2015
ei kettingit eikä pankot Lähettäjä mopopoika / 14.10.2015
Näissä nyt on vaan niin ylivoimaiset liukuesteet, että ne toimivat 'pakettina' siteiden/ ketjujen kanssa...ei voi kehua samaa kun kyse on helvetin liukkaista pyöreäprofiilisistä alupankoista. Lähettäjä Nimi:° / 6.11.2015
Sidottavan nipun pituus ja paino määrittää asetuksen (SUOMI) mukaisesti sidoksien minimimäärän ja niitten minimilujuudet.
Kun nipun paino kasvaa, kasvaa sidosvaatimukset samassa suhteessa. Lähettäjä katso asetus 940/1983 / 7.11.2015
Kuormansidonta on tehtävä niin, että sidoksien kiinnityspisteet ovat auton kiinteässä rungossa, tai sen kiinteässä lavarakenteessa.
Perävaunussa on vain 1 kpl kiinteästi runkoon asennettuja tolppia - ????
- Autossa 2 !!!???? Lähettäjä uomen kansalaine Laillinen sidonta - lainkuuliainen ja puolueeton Sn / 7.11.2015
Mikä on ketjun ja / sidontaliinan lujuusvaatimus esim. 20 tonnin nipulla - entäpä 24 tonnin nipulla ??
Onko kellään selvillä minkä suhteen ketjut mitoitetaan - murtolujuus - myötölujuus - nimellislujuus ja mikä on vaadittu marginaali ketjulla ja nauhalla, jotka kuluvat kuitenkin melko nopeastikkin.
Taitaapa olla epäselvää kaikille valvonta-asteille ja käyttäjillekkin !!! Lähettäjä asetus määrittää - mutta mitenkä sitä tulkitaan ????? / 7.11.2015
Kommentit
Tuollahan säästää aikaa sidonnassa
Lähettäjä .... / 6.10.2015
3000 nostoa vuodessa.
Lähettäjä 1000x3 / 6.10.2015
Nostipa mitä nosti mutta kun ei täytä EU- vaatimusta ! Volkkarin kavereita.
Lähettäjä Mersumies / 11.10.2015
Kuormansiteet ovat vajaalujuuksisia,tosiaankin.
Sitapa na on rovastiaalisillakin.
Eipa se EU maarita meittin sidonta-asetuksia.
Lähettäjä tiedoksi mersumiehelle ja muittenkin merkkien faneille / 11.10.2015
ei kettingit eikä pankot
Lähettäjä mopopoika / 14.10.2015
Näissä nyt on vaan niin ylivoimaiset liukuesteet, että ne toimivat 'pakettina' siteiden/ ketjujen kanssa...ei voi kehua samaa kun kyse on helvetin liukkaista pyöreäprofiilisistä alupankoista.
Lähettäjä Nimi:° / 6.11.2015
Kuormansidonta on tosiaankin paketti - liukuesteet + kuormasiteet+ etuseinä autossa.
Lähettäjä xxhj / 7.11.2015
Sidottavan nipun pituus ja paino määrittää asetuksen (SUOMI) mukaisesti sidoksien minimimäärän ja niitten minimilujuudet.
Kun nipun paino kasvaa, kasvaa sidosvaatimukset samassa suhteessa.
Lähettäjä katso asetus 940/1983 / 7.11.2015
Kuormansidonta on tehtävä niin, että sidoksien kiinnityspisteet ovat auton kiinteässä rungossa, tai sen kiinteässä lavarakenteessa.
Perävaunussa on vain 1 kpl kiinteästi runkoon asennettuja tolppia - ????
- Autossa 2 !!!????
Lähettäjä uomen kansalaine Laillinen sidonta - lainkuuliainen ja puolueeton Sn / 7.11.2015
Mikä on ketjun ja / sidontaliinan lujuusvaatimus esim. 20 tonnin nipulla - entäpä 24 tonnin nipulla ??
Onko kellään selvillä minkä suhteen ketjut mitoitetaan - murtolujuus - myötölujuus - nimellislujuus ja mikä on vaadittu marginaali ketjulla ja nauhalla, jotka kuluvat kuitenkin melko nopeastikkin.
Taitaapa olla epäselvää kaikille valvonta-asteille ja käyttäjillekkin !!!
Lähettäjä asetus määrittää - mutta mitenkä sitä tulkitaan ????? / 7.11.2015
Kommentoi kuvaa