Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14521788 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

22.9.2019 16:11AMMATTILEHTI KOEAJAA: Ford Ranger 2.0 4WD A10 Wildtrak - Lisää puhtia pataanLue lisää »22.9.2019 13:11Forest Fix Ab: Harvennushakkuuta rannikon kivikoissaLue lisää »22.9.2019 9:33EU:n liikenneministerit: Liikenteen ilmastotyöhön tarvitaan pitkäjänteisyyttäLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

22.9.2019 16:11AMMATTILEHTI KOEAJAA: Ford Ranger 2.0 4WD A10 Wildtrak - Lisää puhtia pataanLue lisää »22.9.2019 13:11Forest Fix Ab: Harvennushakkuuta rannikon kivikoissaLue lisää »22.9.2019 9:33EU:n liikenneministerit: Liikenteen ilmastotyöhön tarvitaan pitkäjänteisyyttäLue lisää »

Kuva-albumi

Yli 90 m3 kuormatila pelkässä vaunussa. - Alupankoilla sama vaunu 82 m3 !!!

Share |
Yli 90 m3 kuormatila pelkässä vaunussa. - Alupankoilla sama vaunu 82 m3 !!!
Arvosana kuvasta ( 0 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Terminator XXL 07 (kuvassa) kuormapinta-ala on 0.65 m2 alumiini 6/7 tn suurempi. Neljä kolmosta on 12 metriä kuormapituutta x 0,65 m = 7.8 m3 (kehyskuutiota) . Avainsanat: lisävarusteet, nostokoukut, pikalaukaisimet, kuormankiristimet, kiristinpaketti, xxl, valttikortit, valttikortti, 2015
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1897 kertaa

Muut kuvat:

Perävaunun nipunsiirtolaite tuo kuormatilan lähemmäksi nosturia.Perävaunun nipunsiirtolaite tuo kuormatilan lähemmäksi nosturia.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Komen peräpää on oman suunnittelun tulosta.Perävaunun nipunsiirtolaite tuo kuormatilan lähemmäksi nosturia.

Kommentit

Kuormatilakoko ei ole ongelma. Ongelmana on virhearviot pankkovalinnoissa ja alustaratkaisuissa.
Lähettäjä osmo / 25.1.2015

Ostakaa vain alumiinipankkoja , Alucarin pojat takaavat tilavuuden ja laillisuuden.
Lähettäjä Mielikuvapuunajoa / 25.1.2015

Niin ostakinkin, yksi hairahdus näihin peltipankkoihin riitti.
Lähettäjä Vanhassa vara parempi / 26.1.2015

Aika mielipiteellistä on tämä jousi, alusta, rengaskoko, pankko ym. humu. 1+1=2 matematiikalla toimii mutta käytettävyys ajo-olosuhteissa tuo omat kivat lisänsä, eikä niinkään + merkkisinä. Mistä saadaan vaunuun 1000-1500kg kantavuuseroa jos varustellaan edes samankaltaisesti. Itse huomioinut lähinnä max. 300kg vaihtelua. Runkokorkeudessa rauta ja ilmajousisen ero = ei ole, valmistajatietojen mukaan. Ja miksi MetsäTrans sai alupankoille saman kuorman?
Lähettäjä ? / 27.1.2015

Pääasia on, että ajetaan laillisella kalustolla.
Lähettäjä Ja kevyesti / 27.1.2015

Ei kannata sekoitella totuutta. Perävaunuissa on rekisteröintitietojen mukaan tuhansien kilojen painoeroja.

Painoerot johtuvat varusteluista, jotka vaunumyyjä useinkin suosittelee / määrittelee.
Lähettäjä mieti ite, aivan ite..... / 27.1.2015

Rekisteriotepainoista ei kannata totuutena huudella ovat vahvasti alakanttiin joka merkillä
Lähettäjä Satusetiä jotka väittää että 5 akselisen paino alkaa 6:lla / 30.1.2015

likaa kertyy rekisteröinnin jälkeen satoja kiloja
Lähettäjä lika ja lumi / 31.1.2015

Onkohan tuossa alumiinipankkokäytössä selittelyä, vaikko itsepetosta ?
Lähettäjä Vai onko myyntimiesten puheissa petosta. / 16.8.2018

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*