Kuormatila autossa ja perävaunussa yli150 kehyskuutiota. Lähettäjä 84/76,5*5 / 7.11.2016
Kainuuseen on syntynyt uusi TERÄSMIES.
Scaniassa on suomalaista TERÄSTÄ. Lähettäjä katsoppa mitkä varusteet. / 7.11.2016
Komia on. Lähettäjä ja V8.... / 7.11.2016
Tuohon kannattaa laittaa pitkille vedoille vqsikka perään, ja 108 tonninen on saanut nerokkaan muodon.
Sama perusauto , ja vaihtoehdot ajoterpeen ja lupien mukaan 76 tonnia (5+4 ja 5+5), 84 tonnia (5+5) , ja 108 tonnia (5+5+3). Lähettäjä nerokas monitoimipaketti raakapuureiteille / 7.11.2016
Metsähallituksen tiedote tästä yhdistelmästä julkaistaan huomisessa uutiskoosteessa. Lähettäjä xxhj / 7.11.2016
Mitäpä painaa : - auto - nosturi - perävaunu
... ja mikä yhdistelmäkuorma nosturillisena sekä ilman nosturia ?? Lähettäjä ?????? / 8.11.2016
Höttöpuulla tuot aina nipun enemmän! Miksi ei 5+4=76tn näy tien päällä? Lähettäjä ? / 8.11.2016
Olihan sillä Karvosella aluksi 76, nyt 76/84. Lähettäjä 76/84 / 8.11.2016
Laitetaas tollaset kaikille niin saadaan hommat pyörimähän. Lähettäjä RUORI / 8.11.2016
Energiapuusavotoilla pitkä vetoautonelonen tai viitona 76 tonnisena - mahtitilava Lähettäjä onko niille ajoo / 9.11.2016
150 kehyskuutiota ottaa 60 tonnia 400 kg painoista kuitua . Lähettäjä melkoinen kuorma sekin / 9.11.2016
Vasikka perään ja 108 tonninen superjunapaketti jo valmis. Lähettäjä miksei miks ei / 9.11.2016
Vasikka tosiaan vielä perään pitemmille ajomatkoille niin tehokas puutavara yhdistelmä on syntynyt. Lähettäjä tenzo / 13.11.2016
Kolme niveltä Suomen malli kestää. Lähettäjä 108 tonnia sallituilla akselipainoilla - säästöä ja turvallista kuljetustekniikkaa / 28.11.2016
Vasikka pitää kuormata oikein, muuten se saattaa heijata. Lähettäjä käytössähän niitä on puolikkaitten perässä ja toimii.... / 28.11.2016
Kommentit
lisäkuvia ja artikkeleja myös : www.terminator.fi
Lähettäjä tutustu / 7.11.2016
Kuormatilakoko maksimoitu asetusten sallimien maksimimittojen puitteissa.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 7.11.2016
Kylläpäs onkin hieno.
Lähettäjä siisti paketti / 7.11.2016
84/76 tonninen irrotettavalla Zetalla.
Lähettäjä monitoimiauto / 7.11.2016
Kuormatila autossa ja perävaunussa yli150 kehyskuutiota.
Lähettäjä 84/76,5*5 / 7.11.2016
Kainuuseen on syntynyt uusi TERÄSMIES.
Scaniassa on suomalaista TERÄSTÄ.
Lähettäjä katsoppa mitkä varusteet. / 7.11.2016
Komia on.
Lähettäjä ja V8.... / 7.11.2016
Tuohon kannattaa laittaa pitkille vedoille vqsikka perään, ja 108 tonninen on saanut nerokkaan muodon.
Sama perusauto , ja vaihtoehdot ajoterpeen ja lupien mukaan 76 tonnia (5+4 ja 5+5), 84 tonnia (5+5) , ja 108 tonnia (5+5+3).
Lähettäjä nerokas monitoimipaketti raakapuureiteille / 7.11.2016
Metsähallituksen tiedote tästä yhdistelmästä julkaistaan huomisessa uutiskoosteessa.
Lähettäjä xxhj / 7.11.2016
Mitäpä painaa :
- auto
- nosturi
- perävaunu
... ja mikä yhdistelmäkuorma nosturillisena sekä ilman nosturia ??
Lähettäjä ?????? / 8.11.2016
Höttöpuulla tuot aina nipun enemmän! Miksi ei 5+4=76tn näy tien päällä?
Lähettäjä ? / 8.11.2016
Olihan sillä Karvosella aluksi 76, nyt 76/84.
Lähettäjä 76/84 / 8.11.2016
Laitetaas tollaset kaikille niin saadaan hommat pyörimähän.
Lähettäjä RUORI / 8.11.2016
Energiapuusavotoilla pitkä vetoautonelonen tai viitona 76 tonnisena - mahtitilava
Lähettäjä onko niille ajoo / 9.11.2016
150 kehyskuutiota ottaa 60 tonnia 400 kg painoista kuitua .
Lähettäjä melkoinen kuorma sekin / 9.11.2016
Vasikka perään ja 108 tonninen superjunapaketti jo valmis.
Lähettäjä miksei miks ei / 9.11.2016
Vasikka tosiaan vielä perään pitemmille ajomatkoille niin tehokas puutavara yhdistelmä on syntynyt.
Lähettäjä tenzo / 13.11.2016
Kolme niveltä Suomen malli kestää.
Lähettäjä 108 tonnia sallituilla akselipainoilla - säästöä ja turvallista kuljetustekniikkaa / 28.11.2016
Vasikka pitää kuormata oikein, muuten se saattaa heijata.
Lähettäjä käytössähän niitä on puolikkaitten perässä ja toimii.... / 28.11.2016
Kommentoi kuvaa