![Terminator laatua pintakäsittelyssä. Säänkestävä ultraluja teräs sinkkipohjustuksella ja auton kanssa sama vihreä värisävu. Viimeistelynä tietenkin lakkapinta. Terminator laatua pintakäsittelyssä. Säänkestävä ultraluja teräs sinkkipohjustuksella ja auton kanssa sama vihreä värisävu. Viimeistelynä tietenkin lakkapinta.](https://asiakas.kotisivukone.com/files/ammattilehti.kotisivukone.com/.album/1452022173682_1_orig.jpg)
Terminator laatua pintakäsittelyssä. Säänkestävä ultraluja teräs sinkkipohjustuksella ja auton kanssa sama vihreä värisävu. Viimeistelynä tietenkin lakkapinta.
Lisätty: 5 Tammikuu 2016
(kansiossa: Puutavara-autot)
Lisätty: 5 Tammikuu 2016
(kansiossa: Puutavara-autot)
Kommentit
Muut kuvat:
Sisu Polar ja teräsetusein-, sisäpuolinen Weckman teline ja Terminator XXL 8.8 CE 2016 pankkosarja 3.10 tolppakorkeudella. Sisu Polar ja teräsetusein-, sisäpuolinen Weckman teline ja Terminator XXL 8.8 CE 2016 pankkosarja 3.10 tolppakorkeudella.
Edellinen kuva:
Seuraava kuva:
Puistometsäpalvelu Oldenburg Oy:n uusi tyylikäs SISU Polar Terminator XXL kuormatilalla lähti ajoon Karjaan tehtaalta uuden vuoden kunniaksi - Suomalaista Sisua!
Sisu Polar ja teräsetusein-, sisäpuolinen Weckman teline ja Terminator XXL 8.8 CE 2016 pankkosarja 3.10 tolppakorkeudella.
Kommentit
Puistometsäpalvelun Sisu Polarissa on etuseinä ja sen aerodynamiikka kohdallaan.
Verkkoseinä ja hytin aerodynamiikka säästää polttoainekuluissa tyhjänäajossa n. 2 l / 100 km ja kuormassa 1 l / 100 km.
Rahtiauton spoilerit vie vastaavasti huonompaan suuntaan , samoin umpisein
Lähettäjä Heikki Jokela / 7.1.2016
Kommentoi kuvaa