Jaahas nytkö niitä maailman varmimpia ja ikuisia kiinnikkeitä pitää vahvistaa. Lähettäjä valheita valheita / 15.9.2015
Mitenkä Exte ja Alucar, onko ne uutuuspankot mitkä esitettiin kuljetusnäyttelyssä uutuuksia, vai korjauksia vahvistuksilla.
Mieti ! Lähettäjä toinen rollari / 17.9.2015
Ykköspankon on pysyäkseen ykkösenä elettävä muutoksien mukaan ja etuajassa. Lähettäjä xxhj / 17.9.2015
Tolppapituudet ovat kasvaneet nyt muutamassa vuodessa 40 sentillä ja nippukoko 2 tonnilla, jopa yli.
Muutos näkyy kaikissa pankoissa ja niitten kestävyydessä. Lähettäjä XXL tekniikkaa / 17.9.2015
Terminator XXL 8.8 2015 CE pankkoa lujitettiin 20%:lla ja sen sallittua tolppamittaa kasvatettiin 10 sentillä. Nämä muutokset vaativat muutoksia koko pankkorakenteeseen , myös kiinnikkeisiin.
- tolpan vahvistus vaatii rungon vahvistuksen ja nämä muutokset vaativat kiinnikevahvistuksen. Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 17.9.2015
Kommentit
Jaahas nytkö niitä maailman varmimpia ja ikuisia kiinnikkeitä pitää vahvistaa.
Lähettäjä valheita valheita / 15.9.2015
Mitenkä Exte ja Alucar, onko ne uutuuspankot mitkä esitettiin kuljetusnäyttelyssä uutuuksia, vai korjauksia vahvistuksilla.
Mieti !
Lähettäjä toinen rollari / 17.9.2015
Ykköspankon on pysyäkseen ykkösenä elettävä muutoksien mukaan ja etuajassa.
Lähettäjä xxhj / 17.9.2015
Tolppapituudet ovat kasvaneet nyt muutamassa vuodessa 40 sentillä ja nippukoko 2 tonnilla, jopa yli.
Muutos näkyy kaikissa pankoissa ja niitten kestävyydessä.
Lähettäjä XXL tekniikkaa / 17.9.2015
Terminator XXL 8.8 2015 CE pankkoa lujitettiin 20%:lla ja sen sallittua tolppamittaa kasvatettiin 10 sentillä. Nämä muutokset vaativat muutoksia koko pankkorakenteeseen , myös kiinnikkeisiin.
- tolpan vahvistus vaatii rungon vahvistuksen ja nämä muutokset vaativat kiinnikevahvistuksen.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 17.9.2015
Kommentoi kuvaa