Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14516309 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

21.9.2019 12:12Otto Lahti, johtava asiantuntija Traficom: HCT-rekan päästövähennyksetLue lisää »21.9.2019 9:33Metsäkoneenkuljettajien työhyvinvoinnin tukemiseen etsitään uusia keinojaLue lisää »20.9.2019 18:11Koe Ajamisen Helppous - Volvo Trucksin syyskiertue alkaa huomenna lauantaina Riihimäeltä!Lue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

21.9.2019 12:12Otto Lahti, johtava asiantuntija Traficom: HCT-rekan päästövähennyksetLue lisää »21.9.2019 9:33Metsäkoneenkuljettajien työhyvinvoinnin tukemiseen etsitään uusia keinojaLue lisää »20.9.2019 18:11Koe Ajamisen Helppous - Volvo Trucksin syyskiertue alkaa huomenna lauantaina Riihimäeltä!Lue lisää »

Kuva-albumi

Varpamäki X-1R

Share |
Varpamäki X-1R
Arvosana kuvasta ( 8 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: X-1R, lisäaineet, nanolisäaineet, Varpamäki, Pentti, Pyhäsalmi, hydrauliikka, moottoriöljyt, vaseliini, lapinkulta, tunturi, Zetor, Scania, Historic
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 6691 kertaa

Muut kuvat:

Lako Forestin uuteen LAKO 2-series harvesteripää mallistoon on valittu syvällisen harkinnan jälkeen tämän päivän nykyaikaisin Hydman-Hawe harvesteripäälohko. Lako Forestin uuteen LAKO 2-series harvesteripää mallistoon on valittu syvällisen harkinnan jälkeen tämän päivän nykyaikaisin Hydman-Hawe harvesteripäälohko.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Varpamäki X-1RLako Forestin uuteen LAKO 2-series harvesteripää mallistoon on valittu syvällisen harkinnan jälkeen tämän päivän nykyaikaisin Hydman-Hawe harvesteripäälohko.

Kommentit

X-1R:n tuotteet ovat olleet meillä myynnissä yli kymmenen vuoden ajan. Kokemusta on myös raskaankaluston puolelta. Vuosien varrella tyytyväisiä X-1R:n käyttäjiä on kertynyt kaikkialle

Pentti Varpamäki Ky - PL 33 - 86801 Pyhäsalmi - Puh: 0400 273 000 - e-mail: pentti@varpamaki.fi
Lähettäjä HeikkiJ / 8.12.2009

Kotisivut:

www.varpamaki.fi
Lähettäjä Sama / 8.12.2009

Varpamäen Pentti on rakentanut mahtavan mallisen tyyliinsä sopivan 1300m2 , jonka kuvat saamme myöhemmin myös tälle sivustolle.

Halliin taitaa tulla museoautukojoelma. Pari Scaniaa on jo alkajaisiksi, otappa selvää, minkälaisia.
Lähettäjä HeikkiJ / 8.12.2009

Tuo on se pikkuhalli, uusi takana on fantastisen hieno - Hyvä Pentti!
Lähettäjä X-1R käyttäjä kalakukkomaasta / 9.12.2009

Kuka uskoo lisäaineitten tehoon?
Lähettäjä Marko / 10.12.2009

Kaikki me , jotka käytämme X1R:ää joka päivä.

Teräketjulisäaine tuli myös kokeiltua ja käyttöön jäi.
Lähettäjä Motomies. / 12.12.2009

Tapahtumia Lemmenjoen kultamailla
Kokemukseni X-1R metallinhoitoaineen käytöstä.

Olin Pitkään odottanut, milloinka 70 -luvun Deuz -moottori "sanoo yhteistyösopimuksemme irti". Itse olin avannut ko. moottorin ja pakannut vanhoilla osilla, Moottori toimi, mutta savutti ja naputti sekä käyntiääni oli karkea.

Laitoin moottorin öljyyn X-1R metallinhoitoaineen. Kaivinkone oli päivittäin käytössä. Itse olin poissa työmaalta noin kaksi viikkoa. Kun tulin takaisin kaivuutehtäviin, huomasin että ko. kaivinkoneen voimakkaan savutuksen lähes loppuneen ja käyntiäänikin oli selvästi vaimentunut. Ihmettelin ja tiedustelin konetta käyttäneiltä työmiehiltä, mitä olette moottorille tehneet. Työmiehet eivät olleet tehneet koneelle mitään remonttia eikä muitakaan normaalista koneen käytöstä poikkeavia toimenpiteitä. X-1R lisäaineen vaikutus oli käsittämätön, koska en löydä muutakaan perustelua Deuz -moottorin toiminnan muuttumiselle.

Toinen "ihme"

Lisäaineistimme Mitsubishin dieselmoottorin X-1R:llä. Mitsubishin dieselmoottori pyörittää sähkögeneraattoriamme.

Tapahtui myöhemmin seuraavaa: Sähköt loppuivat kerrasta! Kaivajat näkivät vieressään hyöryävän generaattorin. Akku oli mennyt oikosulkuun ja sähköinen tuuletin oli sammunut. Tapahtui moottorin "kiinni leikkautuminen".

Mieliala oli synkkä, koska työnteko loppui sähköpulaan. Remonttimiehemme meni jonkin ajan kuluttua "pyöräyttämään" mootoria. "Ei voi olla totta, tämä moottorihan pyörähti", kuului kommentti. Tehtiin akun vaihto ja veden lisäys ym. Moottori käynnistyi. Öljyn kulutus ei lisääntynyt eikä muitakaan muutoksia ole huomattu. Moottori on käynyt nyt kuukauden normaalisti tätä kirjoittaessa.
Lähettäjä Kultapaja Pihlajakuru / 12.12.2009

"Ihmemies tuo Varpajärven Pentti" öljylääkkeineen.
Lähettäjä Lapin kävijä itsekkin / 13.12.2009

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*