Katoppa mitä puita. Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015
Katoppa mitä puita. Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015
Mahtava auto jaZ. Lähettäjä nosturi / 20.3.2015
Saako noita Termnaattoreita missä värissä katsoo itelle parhaaksi. Lähettäjä tyylitajuinen / 20.3.2015
kyllä jos uskaltaa ostaa....... Lähettäjä Enari / 20.3.2015
Tuommoisiakin on. Lähettäjä pahkasika / 20.3.2015
Kaikissa ral kartan 540 värisävyssä. Lähettäjä heikki jokela / 20.3.2015
Terminatorit övat takuuvarmasti tuottavimmat ja luotettavimmat pankot. Lähettäjä Heikki Jokela / 20.3.2015
Uskaltaa,-vai pystyy.Kyll? Terminattoreihinkin saa rahoituksen, jopa liisinginkin. Lähettäjä älä mieti,tilaa,ja voi paremmin / 20.3.2015
Niin,ja vanhat pankot käy osamaksusta,tai ilman käsirahaa.
Luotamme sataprosenttisesti asiakaskuntaamme. Lähettäjä kaikki rahoitusmuodot / 20.3.2015
Toi Mersu on tosi työkalun näköinen kampe. Lähettäjä Jartsi / 21.3.2015
Luottaa kyllä puun ajoon Mertsu. Lähettäjä . / 21.3.2015
Zeta on tulevaisuutta Lähettäjä weckmanin sisäpuolinen teline kruununa / 21.3.2015
Kuormassa on harvinaisen mehevät puut!!! Lähettäjä Tasamittaa / 21.3.2015
Z-nosturi ja Weckmanninsisäpuolinen teline on hyvä paketti.
Nosturi hytteinen on lähellä tukkinippua = nipun katveessa. Se pienentää nosturista aiheutuvia ilmanvastusvoimiaa litralla- parilla / 100 km. Lähettäjä aeroo / 22.3.2015
Kaakonkulman suosikkiakselistotyyppi. Lähettäjä Trippeli,tridem vai 2+2 ??? / 22.3.2015
Tämän auton kuorma nosturisioituksineen on aerodynamiikan kannalta paras mahdollinen. Lähettäjä Heikki Jokela / 25.3.2015
Onko lailliset ??? Täyttääkö EU pykälät? Lähettäjä Rehni / 26.3.2015
Aerodynamiikasta ei Ole vielä varsinaisia EU pykäliä.
Viiden prosentin polttoaineen kulutuksen pienennys on suositus.
Terminator on edullisin . Lähettäjä heikki jokela / 26.3.2015
Onko alupankoissa jotain erityisesti hyvää ja tuottavaa. Lähettäjä kysympä vaan / 27.3.2015
Täyttävät lain vaatimukset! Lähettäjä vastaampa vaan / 27.3.2015
Miksi ilmmanvastusvoimien negatiivisia vaikutuksia ei ymmärretä - pulttoaineenkulutus, likakuormat , ja liikenneturvallisuus (vesisumu, pöly ja lumi sekä ajo-omonaisuudet) Lähettäjä sama tajuttomuus koko rekkakalustossa - säiliöautot vahingossa parhaat / 27.3.2015
Tuon autokuorman aeroarvot on puun ja kuormauksen sekä nosturin kannalta erinomaiset.
Nippu kiinni etuseinässä ja nosturi nipun katveessa.
Perävaunu kun kuormataan niput yhteen , niin ollaan jo hatvinaisen pitkällä.
Pankkotolpat ja pankkorungot ovat vähän kuormasta ulkonevia ja muotoillut aerolakien mukaan edullisiksi. Lähettäjä "Laillinen" kuorma ja pankkomuoto. / 27.3.2015
Ilmanvastusvoima autossa pienenisi tuolla kuormalla hiukan, jos tyvet olisi eteenpäin (nippu toisinpäin) ja nosturi kiinni kuormassa. Lähettäjä ALipainepinnat minimiin / 27.3.2015
Ei Heikki noista ilmanvastuksista meidän ammattikunta tajuu höykässen pöläystäkään.
Tienaako sillä sitten kymmenen,vai satatuhatta,niin ei mene vielä perille. Lähettäjä asko / 27.3.2015
Häh, tienaako täällä joku puun ajolla. Lähettäjä :-D / 27.3.2015
Kun lisää oikein valituista kamppeista vaikkapa esimerkiksi viisikymppiä tulopuolelle, niin ainakin tappiot katoaa.
-- tai hyvästä paketista sata !!! Lähettäjä skalli / 27.3.2015
+-0 jos kuljetettavan puun määrä ei kasva ja siitä ylikapasiteetti pitää huolen että yksikölle ei saada riittävää määrää ajettavaa, vaikka hintakin olisi ok ja kuormatilassa löytyy. Lisää vielä super-rekkoja, pu-pa-pelistä pois. Lähettäjä . / 28.3.2015
Toinen on sitten se että ajetaan yltiöpäisesti, sekä ylikuormilla että saadaan edes jotain irti huonosta kuljetushinnasta ja ylivarustellusta kalustosta. Lähettäjä . / 28.3.2015
Mulle kolme ja perään Weckmannin matalat neliakseliset. Lähettäjä paras tilintekoon ja siisti / 29.3.2015
Ammatilehti topannu vaali propagandaan! Vanhanen lupaamassa!vanhanen syö nakkia!Vanhanenen menossa vessaan! Vanhanen p....ree! Missä vanha ystävä herra heijikki? Lähettäjä METAFORMOOSI / 30.3.2015
Katsakaa,miten nätisti tuo Z nosturi istuu kuorman taakse. Lähettäjä siisti paketti / 31.3.2015
Z on hyvä vaihtoehto. Lähettäjä epsilon , tai muu / 31.3.2015
Mikä nosturi on käyttövarmin. Lähettäjä mielipiteitä... / 31.3.2015
No, - sehän on EPSILON. Lähettäjä Penzistä ei kokemuksia / 31.3.2015
Noi TErminatorit on sata varma sioitus. Lähettäjä xxällää kuormatiloiksi pete / 2.4.2015
Terminatorit ovat nykymuotoilua ja tuovat isomman tilin lisäksi nykyautoihin sopivaa muotoilua ja ulkonäköä. Lähettäjä tyyliä ja tienisteja / 3.4.2015
Metsäteollisuusyritysten omien arvioiden mukaan 68- tai 76-tonnista kalustoa olisi koko raakapuun kuljetuskalustosta 2014 vuoden loppuun mennessä 35?50 prosenttia ja vuoden 2018 loppuun mennessä 75?90 prosenttia. Lähettäjä tiastotietoa / 6.4.2015
Vai onko se tavoite? Lähettäjä ? / 6.4.2015
Tavoite 75-90% / 2018 toteutunut!!! Lähettäjä Hj / 24.1.2019
Kommentit
Katoppa mitä puita.
Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015
Katoppa mitä puita.
Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015
Mahtava auto jaZ.
Lähettäjä nosturi / 20.3.2015
Saako noita Termnaattoreita missä värissä katsoo itelle parhaaksi.
Lähettäjä tyylitajuinen / 20.3.2015
kyllä jos uskaltaa ostaa.......
Lähettäjä Enari / 20.3.2015
Tuommoisiakin on.
Lähettäjä pahkasika / 20.3.2015
Kaikissa ral kartan 540 värisävyssä.
Lähettäjä heikki jokela / 20.3.2015
Terminatorit övat takuuvarmasti tuottavimmat ja luotettavimmat pankot.
Lähettäjä Heikki Jokela / 20.3.2015
Uskaltaa,-vai pystyy.Kyll? Terminattoreihinkin saa rahoituksen, jopa liisinginkin.
Lähettäjä älä mieti,tilaa,ja voi paremmin / 20.3.2015
Niin,ja vanhat pankot käy osamaksusta,tai ilman käsirahaa.
Luotamme sataprosenttisesti asiakaskuntaamme.
Lähettäjä kaikki rahoitusmuodot / 20.3.2015
Toi Mersu on tosi työkalun näköinen kampe.
Lähettäjä Jartsi / 21.3.2015
Luottaa kyllä puun ajoon Mertsu.
Lähettäjä . / 21.3.2015
Zeta on tulevaisuutta
Lähettäjä weckmanin sisäpuolinen teline kruununa / 21.3.2015
Kuormassa on harvinaisen mehevät puut!!!
Lähettäjä Tasamittaa / 21.3.2015
Z-nosturi ja Weckmanninsisäpuolinen teline on hyvä paketti.
Nosturi hytteinen on lähellä tukkinippua = nipun katveessa. Se pienentää nosturista aiheutuvia ilmanvastusvoimiaa litralla- parilla / 100 km.
Lähettäjä aeroo / 22.3.2015
Kaakonkulman suosikkiakselistotyyppi.
Lähettäjä Trippeli,tridem vai 2+2 ??? / 22.3.2015
Tämän auton kuorma nosturisioituksineen on aerodynamiikan kannalta paras mahdollinen.
Lähettäjä Heikki Jokela / 25.3.2015
Onko lailliset ???
Täyttääkö EU pykälät?
Lähettäjä Rehni / 26.3.2015
Aerodynamiikasta ei Ole vielä varsinaisia EU pykäliä.
Viiden prosentin polttoaineen kulutuksen pienennys on suositus.
Terminator on edullisin .
Lähettäjä heikki jokela / 26.3.2015
Onko alupankoissa jotain erityisesti hyvää ja tuottavaa.
Lähettäjä kysympä vaan / 27.3.2015
Täyttävät lain vaatimukset!
Lähettäjä vastaampa vaan / 27.3.2015
Miksi ilmmanvastusvoimien negatiivisia vaikutuksia ei ymmärretä - pulttoaineenkulutus, likakuormat , ja liikenneturvallisuus (vesisumu, pöly ja lumi sekä ajo-omonaisuudet)
Lähettäjä sama tajuttomuus koko rekkakalustossa - säiliöautot vahingossa parhaat / 27.3.2015
Tuon autokuorman aeroarvot on puun ja kuormauksen sekä nosturin kannalta erinomaiset.
Nippu kiinni etuseinässä ja nosturi nipun katveessa.
Perävaunu kun kuormataan niput yhteen , niin ollaan jo hatvinaisen pitkällä.
Pankkotolpat ja pankkorungot ovat vähän kuormasta ulkonevia ja muotoillut aerolakien mukaan edullisiksi.
Lähettäjä "Laillinen" kuorma ja pankkomuoto. / 27.3.2015
Ilmanvastusvoima autossa pienenisi tuolla kuormalla hiukan, jos tyvet olisi eteenpäin (nippu toisinpäin) ja nosturi kiinni kuormassa.
Lähettäjä ALipainepinnat minimiin / 27.3.2015
Ei Heikki noista ilmanvastuksista meidän ammattikunta tajuu höykässen pöläystäkään.
Tienaako sillä sitten kymmenen,vai satatuhatta,niin ei mene vielä perille.
Lähettäjä asko / 27.3.2015
Häh, tienaako täällä joku puun ajolla.
Lähettäjä :-D / 27.3.2015
Kun lisää oikein valituista kamppeista vaikkapa esimerkiksi viisikymppiä tulopuolelle, niin ainakin tappiot katoaa.
-- tai hyvästä paketista sata !!!
Lähettäjä skalli / 27.3.2015
+-0 jos kuljetettavan puun määrä ei kasva ja siitä ylikapasiteetti pitää huolen että yksikölle ei saada riittävää määrää ajettavaa, vaikka hintakin olisi ok ja kuormatilassa löytyy. Lisää vielä super-rekkoja, pu-pa-pelistä pois.
Lähettäjä . / 28.3.2015
Toinen on sitten se että ajetaan yltiöpäisesti, sekä ylikuormilla että saadaan edes jotain irti huonosta kuljetushinnasta ja ylivarustellusta kalustosta.
Lähettäjä . / 28.3.2015
Siis kannattaa ajaa,vaikka puolilla kuormilla.
Ompas laskupäätä.
Lähettäjä taksalaskentaa / 28.3.2015
Niinpä se menee.
Kannattaa ajaa, vaikla tappiolla,kun ajoa on paljon.
Lähettäjä viisaudenkivi on tuossa,??? / 28.3.2015
Mulle sopii, sovitaan näin. Puolilla kuormilla ilman paitaa.
Lähettäjä ;-) / 29.3.2015
Viiskasia sorvia näyttäisi olevan. Ei ole hassumman näköinen tuo epsilonin uuden mallinen zeta.
Lähettäjä Julli / 29.3.2015
Kyllä tuossa on tyviä molempiin suuntiin...olisi melkoinen luiska jos tyvet olisi kaikki taaksepäin.
Lähettäjä tasamitalla tasainen / 29.3.2015
Houkuttelevan näköinen kokonaispaketti.
Lähettäjä mahtava / 29.3.2015
Mulle kolme ja perään Weckmannin matalat neliakseliset.
Lähettäjä paras tilintekoon ja siisti / 29.3.2015
Ammatilehti topannu vaali propagandaan! Vanhanen lupaamassa!vanhanen syö nakkia!Vanhanenen menossa vessaan! Vanhanen p....ree! Missä vanha ystävä herra heijikki?
Lähettäjä METAFORMOOSI / 30.3.2015
Onpa unelma puuta!
Tukit varmaan vaokuvaus
tekniikkaa?
Lähettäjä Ruostuneen FE kauppias / 31.3.2015
Katsakaa,miten nätisti tuo Z nosturi istuu kuorman taakse.
Lähettäjä siisti paketti / 31.3.2015
Z on hyvä vaihtoehto.
Lähettäjä epsilon , tai muu / 31.3.2015
Mikä nosturi on käyttövarmin.
Lähettäjä mielipiteitä... / 31.3.2015
No, - sehän on EPSILON.
Lähettäjä Penzistä ei kokemuksia / 31.3.2015
Noi TErminatorit on sata varma sioitus.
Lähettäjä xxällää kuormatiloiksi pete / 2.4.2015
Terminatorit ovat nykymuotoilua ja tuovat isomman tilin lisäksi nykyautoihin sopivaa muotoilua ja ulkonäköä.
Lähettäjä tyyliä ja tienisteja / 3.4.2015
Metsäteollisuusyritysten omien arvioiden mukaan 68- tai 76-tonnista kalustoa olisi koko raakapuun kuljetuskalustosta 2014 vuoden loppuun mennessä 35?50 prosenttia ja vuoden 2018 loppuun mennessä 75?90 prosenttia.
Lähettäjä tiastotietoa / 6.4.2015
Vai onko se tavoite?
Lähettäjä ? / 6.4.2015
Tavoite 75-90% / 2018 toteutunut!!!
Lähettäjä Hj / 24.1.2019
Kommentoi kuvaa