Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14890931 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

18.10.2019 21:22Keski-Suomen Viestilaitehuolto palvelee myös Tampereelta käsinLue lisää »18.10.2019 13:00SPEEDLINE TRUCK -vanteet Busworld Europe -messuilla BrysselissäLue lisää »18.10.2019 11:45Uusi Renault Trucks Master ja T High Renault Sport Racing esillä Kuusamon WetterilläLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

18.10.2019 21:22Keski-Suomen Viestilaitehuolto palvelee myös Tampereelta käsinLue lisää »18.10.2019 13:00SPEEDLINE TRUCK -vanteet Busworld Europe -messuilla BrysselissäLue lisää »18.10.2019 11:45Uusi Renault Trucks Master ja T High Renault Sport Racing esillä Kuusamon WetterilläLue lisää »

Kuva-albumi

KAR- säiliörekan perän yläspoileri kääntää ilmavirtauksen alas. Pahimmat alipainealueet näkyvät kerääntyneenä likana.

Share |
KAR- säiliörekan perän yläspoileri kääntää ilmavirtauksen alas. Pahimmat alipainealueet näkyvät kerääntyneenä likana.
Arvosana kuvasta ( 0 arvostelua ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: xxl, terminator,
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1857 kertaa

Muut kuvat:

Vanha kanttimuotoilu saa luonnonvoimista luonnonmukaisen muodon.Vanha kanttimuotoilu saa luonnonvoimista luonnonmukaisen muodon.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Säiliöyhdistelmissä on tuulenohjaimet ylhäälläVanha kanttimuotoilu saa luonnonvoimista luonnonmukaisen muodon.

Kommentit

Katsoppa,miten paljon säiliörekan yläspoileri puhdistaa peräpään liankertymää= alipainetta.

Tuo on sen näköinen , että polttoainetta säästyy litra-pari / 100 km.

Terminatoryhdistelmissä on tolppaspoilereita 24 kpl!!!
Lähettäjä xx aero / 27.1.2014

Tuo likaisin paikka on "akanvirrassa" jonka synnyttää puskurit,leveä läppä ja pituuslkilpi.
Lähettäjä heikki jokela / 27.1.2014

Vertaappa nyt tätä Saksalaisten rekkojen peräpään ohjaimiin, ajatus sama ,ja Suomen säiliörekkatuotannossa.

.... pienin askelin kohti tehokkaampaa polttoainetaloutta.

Vertaa myös sitä, mikä on polttoaineyhdistelmien polttoainekulutus verrattuna puutavaranajoon, molemmat ajavat likimain puolet tyhjänäajoa.
Lähettäjä arvio 35l/100 / 45 l / 100 km / 27.1.2014

ero on 25 % !!!!!
Lähettäjä xxhj / 27.1.2014

kommentteja kaivataan

puutavara-autoalusta on täynnä alipainepintoja- lik ja lumikertymiä katselemalla ja seuraamalla sen tajuaa joka mies.
Lähettäjä kulutuksesta ja likakertymästä / 27.1.2014

Puutavara-autojen maantiepolttoainelulutus on 10l/100-20l/100 samoilla kuormilla liikkuvia säiliöautoja suurempi. Ero on suuri. Mistähän se johtuu??
Lähettäjä korjattavaa on,ja paljon onkin / 29.1.2014

Muotoilulla on iso vaikutus lian muodosukseen ja kerääntymiseen, puutavara-auto on malliesimerkki "pölynimurista".
Lähettäjä heikki jokela / 29.1.2014

Hyväalku säiliöautoissa ,ja unionin vaatimukset perässä..
Lähettäjä eu vaatimukset tulevat jo lähivuosina / 30.1.2014

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*