Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI M+S -traktorirenkaasta kaksi uutta kokoa

21.02.2024 17.40

tri_ms_nokian_.jpg

Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI -rengasperheen yli 30 eri kokoa kattavat koneet suurimmista pienempiin. TRI M+S -rengas on nyt saatavilla kahdessa suuritehoisille traktoreille soveltuvassa koossa; 710/70R42 ja 600/70R30. 

Raskaan ja tehokkaan traktorin varma hallinta jäällä ja lumella vaatii äärimmäistä pitoa, jonka vain erityinen rengas voi tarjota. Myös työmaiden välisten siirtymien ajon on tunnuttava mukavilta sellaisina päivinä, jolloin olosuhteet kiristävät työtahtia. Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI on M+S talvimerkinnällä varustettu erikoisrengas, joka on suunniteltu varmaan ympärivuotiseen käyttöön ja erityisen mukaviin tiesiirtymiin.

“Talvisuorituskyvyssä Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI todellakin erottuu edukseen lamelloidun pitokuvionsa ansiosta”, kertoo Nokian Renkaiden tuotepäällikkö Tero Saari. ”Renkaan loistava pito huolehtii siitä, että talvityöt sujuvat vaativimmallakin kelillä. Renkaan kestävyydestä kovilla alustoilla työskentelyssä muina vuodenaikoina ei kuitenkaan ole tingitty. 

Työssä todennettua mukavuutta, tuottavuutta ja turvallisuutta

Nokian Renkailla tuotekehityksen polttopisteessä ovat aina töitään tekevät renkaankäyttäjät. Kentältä saadun palautteen perusteella maailman ensimmäisessä all-season-urakointirenkaassa on useita käytännön etuja. Hakkapeliitta TRI -rengas on investointi sekä työtehokkuuteen että -turvallisuuteen. 

“Käyttäjät ovat kertoneet, että melutaso ja tärinä ovat merkittävästi vähäisempiä verrattuna tyypillisiin traktorinrenkaisiin,” Tero Saari mainitsee. ”Tämä tarkoittaa nopeampia ja mukavampia siirtymiä, mikä tuo selkeitä parannuksia työergonomiaan.”

M+S-palapinnan lamellointi mahdollistaa erinomaisen talvipidon ja lyhyemmät jarrutusmatkat. Tämä luonnollisesti lisää työturvallisuutta. 

“Ennakoitava käytös kaikissa olosuhteissa johtaa tehokkaampaan työskentelyyn”, Tero Saari toteaa. ”Kun ajettavuus on napakka liukkaillakin pinnoilla, syntyy lyhyemmässä ajassa enemmän valmista.”

Yksi merkittävä etu on myös renkaan edullinen vaikutus polttoaineen kulutukseen. Mittausten perusteella Hakkapeliitta TRI:n vierintävastus edustaa markkinoiden alinta tasoa.

26.07.2024 18.00KATSO TÄSTÄ 26.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
26.07.2024 9.00Valmet Automotive laajentaa akkujen testauspalveluja
25.07.2024 12.00Metsänlannoitukselle laadittiin kriteerit kestävään kohdevalintaan
25.07.2024 8.00Kemira laajentaa natriumkloraatin tuotantokapasiteettia Etelä-Amerikassa vastatakseen kasvaviin mahdollisuuksiin sellu- ja paperimarkkinoilla
24.07.2024 8.36SSAB julkisti tänään osavuosikatsauksensa 1.1.-30.6.2024 - Premium-terästen toimitukset autoteollisuudelle kasvoivat heikoilla markkinoilla
24.07.2024 8.10Stora Enson puolivuosikatsaus 2024: Tulos parani edelleen ja vakavaraisuus vahvistui
24.07.2024 8.00Stora Enso on nimittänyt uuden talousjohtajan sekä uuden johtajan Packaging Solutions -divisioonalle
23.07.2024 16.44Kilpailu EU-rahoituksesta koveni - Suomen liikennehankkeille 39,11 miljoonaa euroa
23.07.2024 10.22engcon tuo markkinoille risukouran
22.07.2024 20.00KATSO TÄSTÄ VIDEOKOOSTE! Hakkurivalmistaja Bruksin demotapahtuma esitteli uusimmat innovaatiot alan ammattilaisille

Siirry arkistoon »