Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI M+S -traktorirenkaasta kaksi uutta kokoa

21.02.2024 17.40

tri_ms_nokian_.jpg

Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI -rengasperheen yli 30 eri kokoa kattavat koneet suurimmista pienempiin. TRI M+S -rengas on nyt saatavilla kahdessa suuritehoisille traktoreille soveltuvassa koossa; 710/70R42 ja 600/70R30. 

Raskaan ja tehokkaan traktorin varma hallinta jäällä ja lumella vaatii äärimmäistä pitoa, jonka vain erityinen rengas voi tarjota. Myös työmaiden välisten siirtymien ajon on tunnuttava mukavilta sellaisina päivinä, jolloin olosuhteet kiristävät työtahtia. Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI on M+S talvimerkinnällä varustettu erikoisrengas, joka on suunniteltu varmaan ympärivuotiseen käyttöön ja erityisen mukaviin tiesiirtymiin.

“Talvisuorituskyvyssä Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI todellakin erottuu edukseen lamelloidun pitokuvionsa ansiosta”, kertoo Nokian Renkaiden tuotepäällikkö Tero Saari. ”Renkaan loistava pito huolehtii siitä, että talvityöt sujuvat vaativimmallakin kelillä. Renkaan kestävyydestä kovilla alustoilla työskentelyssä muina vuodenaikoina ei kuitenkaan ole tingitty. 

Työssä todennettua mukavuutta, tuottavuutta ja turvallisuutta

Nokian Renkailla tuotekehityksen polttopisteessä ovat aina töitään tekevät renkaankäyttäjät. Kentältä saadun palautteen perusteella maailman ensimmäisessä all-season-urakointirenkaassa on useita käytännön etuja. Hakkapeliitta TRI -rengas on investointi sekä työtehokkuuteen että -turvallisuuteen. 

“Käyttäjät ovat kertoneet, että melutaso ja tärinä ovat merkittävästi vähäisempiä verrattuna tyypillisiin traktorinrenkaisiin,” Tero Saari mainitsee. ”Tämä tarkoittaa nopeampia ja mukavampia siirtymiä, mikä tuo selkeitä parannuksia työergonomiaan.”

M+S-palapinnan lamellointi mahdollistaa erinomaisen talvipidon ja lyhyemmät jarrutusmatkat. Tämä luonnollisesti lisää työturvallisuutta. 

“Ennakoitava käytös kaikissa olosuhteissa johtaa tehokkaampaan työskentelyyn”, Tero Saari toteaa. ”Kun ajettavuus on napakka liukkaillakin pinnoilla, syntyy lyhyemmässä ajassa enemmän valmista.”

Yksi merkittävä etu on myös renkaan edullinen vaikutus polttoaineen kulutukseen. Mittausten perusteella Hakkapeliitta TRI:n vierintävastus edustaa markkinoiden alinta tasoa.

16.09.2024 13.44Scania kattavalla kalustolla IAA-näyttelyssä
16.09.2024 13.42Vuosihuoltoseisokki Rengon sahalla 23.9. alkaen
16.09.2024 13.33MAN kattavasti esillä Saksan IAA hyötyautonäyttelyssä
16.09.2024 13.00Tampereella Suomen osaavin Volvo ja Renault Trucks huolto
16.09.2024 11.40IAA 2024: Renault Master H2 -vetyauto sarjatuotantoon loppuvuodesta 2025
16.09.2024 11.03Suomen Pankin väliennuste: Talouden elpyminen vaimeaa
16.09.2024 10.42Autoalan yritysten maahantuomat käytetyt autot sähköistää vauhdilla Suomen henkilöautokantaa
16.09.2024 10.10Raumalle avattu raskaan liikenteen kaasuasema
16.09.2024 10.00Volkswagen esittelee laajan valikoiman uusia hyötyautomalleja IAA Transportation 2024 -messuilla Hannoverissa
16.09.2024 7.50CarbonScape rakentaa Kotkan Sunilaan biografiitti-koelaitoksen

Siirry arkistoon »