Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:10468184 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

19.11.2018 13:12Pistosahauutta MilwaukeeltaLue lisää »19.11.2018 11:20KAUPPALEHTI: Trump tarjosi syötön takatolpalle - lopettakaa ne haravavitsit ja alkakaa myydä (metsäteknologiaa)Lue lisää »19.11.2018 9:09Laatumetsä-mobiilisovellus helpottaa metsänhoitotöiden laadun omavalvontaaLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

19.11.2018 13:12Pistosahauutta MilwaukeeltaLue lisää »19.11.2018 11:20KAUPPALEHTI: Trump tarjosi syötön takatolpalle - lopettakaa ne haravavitsit ja alkakaa myydä (metsäteknologiaa)Lue lisää »19.11.2018 9:09Laatumetsä-mobiilisovellus helpottaa metsänhoitotöiden laadun omavalvontaaLue lisää »

Mercedes-Benz kuorma-autoilla paras kokonaistyytyväisyys myynnissä ja huollossa

Share |
03.07.2018 14:04

MB_uptime.jpg

Taloustutkimuksen tekemän Tieliikenteen tavarakuljetukset 2018 CSI-benchmarking -tutkimuksen mukaan alle vuosi sitten uuden kuorma-auton ostaneista asiakkaista antoi Mercedes-Benzille parhaan arvosanan, kun kysyttiin kokemusta kokonaisuudessaan automyynnin palveluihin. 

”Viime vuoden tulosten pohjalta asetimme tälle vuodelle tavoitteeksi kehittyä ja nousta ensimmäiselle sijalle. Tavoitteemme on nyt saavutettu ja tästä erityinen kiitos kuuluu asiakkaillemme sekä tietysti loistavalle henkilökunnalle, joka mahdollistaa tällaisen tuloksen. Emme halua, että tulos on vain ainutkertainen, vaan pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme varmistaaksemme loistavan asiakaskokemuksen myös jatkossa”, kertoo myyntijohtaja Jouni Kummala.

Merkkihuolloista Mercedes-Benz kuorma-autot sijoittui ensimmäiseksi, kun vertailtiin kokonaiskokemusta huollon toimintaan. ”Olemme viime vuosina panostaneet merkittävästi Mercedes-Benz huoltoverkostoon ja henkilöstömme koulutukseen. On erittäin ilahduttavaa nähdä, että nämä toimet näkyvät myös siellä tärkeimmässä, eli asiakkaidemme kokemuksissa ja tyytyväisyydessä. Jatkamme työn tekemistä, jotta asiakaskokemus olisi entistä parempi tulevina vuosina”, toteaa huoltojohtaja Rami Ainiala.

Vuosittain toteutettava tutkimus selvittää kuorma-autoalan ammattilaisten näkemyksiä eri yrityksistä ja tuotteista. Vastaajista 62 % oli Suomen kuljetus ja logistiikka SKAL ry:n jäseniä. Maantieteellisesti otos kattoi koko Suomen Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Tutkimus toteutettiin kirjekyselynä.

19.11.2018 13:12Pistosahauutta Milwaukeelta
19.11.2018 11:20KAUPPALEHTI: Trump tarjosi syötön takatolpalle - lopettakaa ne haravavitsit ja alkakaa myydä (metsäteknologiaa)
19.11.2018 9:09Laatumetsä-mobiilisovellus helpottaa metsänhoitotöiden laadun omavalvontaa
19.11.2018 9:05Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 6000 tykkääjää!
19.11.2018 9:00Valmennusta Metsä- ja luontoalan yritykselle
18.11.2018 19:11AMMATTILEHTI KOEAJAA: Saurer 4K panssarivaunu - Achtung, Panzer!
18.11.2018 13:01SSAB ja Kemppi kehittävät yhdessä hitsausprosessia nopeuttavan digitaalisen ratkaisun
18.11.2018 12:11Valmet toimittaa biopolttoaineita käyttävän kattilan Elenia Lämmön Vanajan voimalaitokselle Hämeenlinnaan
18.11.2018 10:04Sprinterin kestävyys vakuutti Jokilaaksojen pelastuslaitoksen
18.11.2018 7:00Metsäalan mahdollisuudet vahvasti esillä koulukampanjassa

Siirry arkistoon »