Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:11899756 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

19.2.2019 19:44Valmet toimittaa lajinvaihtouusinnan Shangrao City Lulin Paperille KiinaanLue lisää »19.2.2019 19:11Dieselpolttoaineen lisäaineesta selvää hyötyä kuorma-autoissa ja työkoneissaLue lisää »19.2.2019 16:33Ensimmäiset sähköiset Volvo-kuorma-autot toimitettu asiakkailleLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

19.2.2019 19:44Valmet toimittaa lajinvaihtouusinnan Shangrao City Lulin Paperille KiinaanLue lisää »19.2.2019 19:11Dieselpolttoaineen lisäaineesta selvää hyötyä kuorma-autoissa ja työkoneissaLue lisää »19.2.2019 16:33Ensimmäiset sähköiset Volvo-kuorma-autot toimitettu asiakkailleLue lisää »

Mercedes-Benz kuorma-autoilla paras kokonaistyytyväisyys myynnissä ja huollossa

Share |
03.07.2018 14:04

MB_uptime.jpg

Taloustutkimuksen tekemän Tieliikenteen tavarakuljetukset 2018 CSI-benchmarking -tutkimuksen mukaan alle vuosi sitten uuden kuorma-auton ostaneista asiakkaista antoi Mercedes-Benzille parhaan arvosanan, kun kysyttiin kokemusta kokonaisuudessaan automyynnin palveluihin. 

”Viime vuoden tulosten pohjalta asetimme tälle vuodelle tavoitteeksi kehittyä ja nousta ensimmäiselle sijalle. Tavoitteemme on nyt saavutettu ja tästä erityinen kiitos kuuluu asiakkaillemme sekä tietysti loistavalle henkilökunnalle, joka mahdollistaa tällaisen tuloksen. Emme halua, että tulos on vain ainutkertainen, vaan pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme varmistaaksemme loistavan asiakaskokemuksen myös jatkossa”, kertoo myyntijohtaja Jouni Kummala.

Merkkihuolloista Mercedes-Benz kuorma-autot sijoittui ensimmäiseksi, kun vertailtiin kokonaiskokemusta huollon toimintaan. ”Olemme viime vuosina panostaneet merkittävästi Mercedes-Benz huoltoverkostoon ja henkilöstömme koulutukseen. On erittäin ilahduttavaa nähdä, että nämä toimet näkyvät myös siellä tärkeimmässä, eli asiakkaidemme kokemuksissa ja tyytyväisyydessä. Jatkamme työn tekemistä, jotta asiakaskokemus olisi entistä parempi tulevina vuosina”, toteaa huoltojohtaja Rami Ainiala.

Vuosittain toteutettava tutkimus selvittää kuorma-autoalan ammattilaisten näkemyksiä eri yrityksistä ja tuotteista. Vastaajista 62 % oli Suomen kuljetus ja logistiikka SKAL ry:n jäseniä. Maantieteellisesti otos kattoi koko Suomen Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Tutkimus toteutettiin kirjekyselynä.

19.02.2019 19:44Valmet toimittaa lajinvaihtouusinnan Shangrao City Lulin Paperille Kiinaan
19.02.2019 19:11Dieselpolttoaineen lisäaineesta selvää hyötyä kuorma-autoissa ja työkoneissa
19.02.2019 16:33Ensimmäiset sähköiset Volvo-kuorma-autot toimitettu asiakkaille
19.02.2019 15:01Lujat alumiinivanteet raskaisiin kuljetuksiin ja haastaviin käyttöolosuhteisiin
19.02.2019 10:10Tilinpäätös 2018: Ponsse jatkoi kasvuaan
19.02.2019 7:25John Deere Forestryn kiertue jatkuu 20.-21.2. Pomarkussa - työnäytöksessä uusi 8-pyöräinen 1010G
18.02.2019 18:11Edistykselliset V-Kran puutavaranosturit järkevään hintaan
18.02.2019 15:01UPM ja TTS Työtehoseura kouluttavat yhdessä uusia puutavara-autonkuljettajia
18.02.2019 10:00Suomalaisen kuljetusalan edelläkävijä Scania Suomi täyttää 70 vuotta
18.02.2019 8:10Maankäytön nielujen ja päästöjen tietopohjaa on vahvistettava - nykyiset mallit tuottavat hyvin erilaisia ennusteita

Siirry arkistoon »