Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:9719532 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

22.9.2018 14:11Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinja käynnistettiin Velvet CARE -yhtiön tehtaalla PuolassaLue lisää »22.9.2018 11:01KATSO VIDEO! Komatsu Forest Oy:n joukkue voittoisa Himoksella järjestetyssä Highland Games -kilpailussaLue lisää »22.9.2018 9:00AMMATTILEHTI KOEAJAA: Kolmannen sukupolven Mercedes-Benz Sprinter - Pakut uudelle tasolleLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

22.9.2018 14:11Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinja käynnistettiin Velvet CARE -yhtiön tehtaalla PuolassaLue lisää »22.9.2018 11:01KATSO VIDEO! Komatsu Forest Oy:n joukkue voittoisa Himoksella järjestetyssä Highland Games -kilpailussaLue lisää »22.9.2018 9:00AMMATTILEHTI KOEAJAA: Kolmannen sukupolven Mercedes-Benz Sprinter - Pakut uudelle tasolleLue lisää »

Mercedes-Benz kuorma-autoilla paras kokonaistyytyväisyys myynnissä ja huollossa

Share |
03.07.2018 14:04

MB_uptime.jpg

Taloustutkimuksen tekemän Tieliikenteen tavarakuljetukset 2018 CSI-benchmarking -tutkimuksen mukaan alle vuosi sitten uuden kuorma-auton ostaneista asiakkaista antoi Mercedes-Benzille parhaan arvosanan, kun kysyttiin kokemusta kokonaisuudessaan automyynnin palveluihin. 

”Viime vuoden tulosten pohjalta asetimme tälle vuodelle tavoitteeksi kehittyä ja nousta ensimmäiselle sijalle. Tavoitteemme on nyt saavutettu ja tästä erityinen kiitos kuuluu asiakkaillemme sekä tietysti loistavalle henkilökunnalle, joka mahdollistaa tällaisen tuloksen. Emme halua, että tulos on vain ainutkertainen, vaan pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme varmistaaksemme loistavan asiakaskokemuksen myös jatkossa”, kertoo myyntijohtaja Jouni Kummala.

Merkkihuolloista Mercedes-Benz kuorma-autot sijoittui ensimmäiseksi, kun vertailtiin kokonaiskokemusta huollon toimintaan. ”Olemme viime vuosina panostaneet merkittävästi Mercedes-Benz huoltoverkostoon ja henkilöstömme koulutukseen. On erittäin ilahduttavaa nähdä, että nämä toimet näkyvät myös siellä tärkeimmässä, eli asiakkaidemme kokemuksissa ja tyytyväisyydessä. Jatkamme työn tekemistä, jotta asiakaskokemus olisi entistä parempi tulevina vuosina”, toteaa huoltojohtaja Rami Ainiala.

Vuosittain toteutettava tutkimus selvittää kuorma-autoalan ammattilaisten näkemyksiä eri yrityksistä ja tuotteista. Vastaajista 62 % oli Suomen kuljetus ja logistiikka SKAL ry:n jäseniä. Maantieteellisesti otos kattoi koko Suomen Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Tutkimus toteutettiin kirjekyselynä.

22.09.2018 14:11Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinja käynnistettiin Velvet CARE -yhtiön tehtaalla Puolassa
22.09.2018 11:01KATSO VIDEO! Komatsu Forest Oy:n joukkue voittoisa Himoksella järjestetyssä Highland Games -kilpailussa
22.09.2018 9:00AMMATTILEHTI KOEAJAA: Kolmannen sukupolven Mercedes-Benz Sprinter - Pakut uudelle tasolle
22.09.2018 7:00Ponsse tukee paikallista ammattikorkeakouluopetusta
22.09.2018 6:01ILMOITTAJA! Loppusyksyn jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti painetaan lokakuun lopulla - vielä ehdit hyvin mukaan ilmoituksella!
21.09.2018 18:01Kuljetus- ja konekalusto puhtaaksi ammattituotteilla
21.09.2018 16:01Vallankumouksellinen, uudistunut Actros on Hannoverin tähti
21.09.2018 16:00Kuorma-autoilla kuljetettu tavaramäärä kasvoi vuoden 2018 toisella neljänneksellä
21.09.2018 15:11KATSO VIDEO! Vieraat viihtyivät Ammattilehden Mediarekassa FinnMetkossa
21.09.2018 9:09Versowood: Suomeen tarvitaan puurakentamisen osaamisohjelma

Siirry arkistoon »