Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:8455383 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

18.4.2018 22:22TimberRoad 2020Lue lisää »18.4.2018 14:09Puutavarapankkosivut internetissä - tutustu !!!Lue lisää »18.4.2018 12:30Markkinapäivät Koneosapalvelulla Lappeenrannassa perjantainaLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

18.4.2018 22:22TimberRoad 2020Lue lisää »18.4.2018 14:09Puutavarapankkosivut internetissä - tutustu !!!Lue lisää »18.4.2018 12:30Markkinapäivät Koneosapalvelulla Lappeenrannassa perjantainaLue lisää »

Nesteen ja Ponssen Finlandia-video saavutti yli kaksi miljoonaa katselukertaa - lahjoitus suomalaiselle työlle kasvoi 40 000 euroon

Share |
04.01.2018 11:25

Neste ja Ponsse julkaisivat itsenäisyyspäivän 2017 kynnyksellä Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Sovitus on tehty keskellä jylhintä Savoa käyttämällä metsäkoneiden ääniä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste halusi konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Vuoden 2017 loppuun mennessä video keräsi eri kanavissa yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa, minkä johdosta Neste kaksinkertaisti alkuperäisen suomalaiselle työlle tarkoitetun lahjoituspotin 40 000 euroon.

"Haluamme kiittää kaikkia videota katsoneita, jotka halusivat osoittaa tukensa suomalaisen työn puolesta. Videolta välittyvä ylpeys työn tekemisestä on selvästi teema, jonka monet kokevat tärkeäksi. Olemme erittäin iloisia voidessamme tukea konkreettisesti nyt lahjoitettavalla 40 000 eurolla suomalaisia työttömiä ja heidän liikkumistaan työhaastatteluihin ja keikkatyöhön", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

"On arvioitu, että jopa 80 %* työllisyyspalvelujen asiakkaista on korkea motivaatio työllistyä. Kampanjamme tavoitteena oli pyrkiä helpottamaan työn vastaanottamista ja tekemistä sekä varmistaa, ettei työpaikan saaminen jää kiinni ainakaan siitä, ettei työttömällä ole mahdollisuutta liikkua kodin ja työpaikan välillä. Tämä on entistä tärkeämpää, sillä viime vuoden alusta voimaan tulleen lakiuudistuksen myötä henkilön työssäkäyntialue ulottuu jopa 80 kilometriin", Hyötyläinen jatkaa.

 
Finlandia by Forest Machines -kampanja päättyi virallisesti vuoden 2017 lopussa, ja se saavutti yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa YouTubessa, eri verkkomedioiden omissa kanavissa sekä erityisesti sosiaalisessa mediassa myös kansainvälisesti.

Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa helmikuussa 2018.

18.04.2018 22:22TimberRoad 2020
18.04.2018 14:09Puutavarapankkosivut internetissä - tutustu !!!
18.04.2018 12:30Markkinapäivät Koneosapalvelulla Lappeenrannassa perjantaina
18.04.2018 8:08SMTY: SahaTrainee ohjelmassa perehdytään kuivaukseen ja tuotannonsuunnitteluun
18.04.2018 6:06A-sarja uudistuu
17.04.2018 16:11Komatsu Forestin johton kertoi lähiajan suunnitelmistaan
17.04.2018 15:01Ponssen osavuosikatsaus 1.1.-31.3.2018 - ensimmäinen neljännes erittäin vahva
17.04.2018 14:33Mercedes-Benz On the Road - huomenna keskiviikkona 18.4. kiertue on Porissa ja torstaina 19.4. Raumalla
17.04.2018 14:22Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot 9 prosentin kasvussa
17.04.2018 13:10Vastuullisuus nähdään kuljetusyrityksissä positiivisena ja olennaisena asiana

Siirry arkistoon »