Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:9145858 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.7.2018 13:30TECA on mukana Jämsän FinnMETKO -suurtapahtumassaLue lisää »18.7.2018 19:01Mid Finland Truckmeeting lauantaina Viitasaarella - Koura-Autojen osastolla paljon nähtävää - jakelussa Metsäalan AmmattilehtiLue lisää »18.7.2018 18:01Ruotsissa on otettu käyttöön 12 000 kilometriä BK4 -luokan teitä 74 tonnin kokonasmassoilleLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.7.2018 13:30TECA on mukana Jämsän FinnMETKO -suurtapahtumassaLue lisää »18.7.2018 19:01Mid Finland Truckmeeting lauantaina Viitasaarella - Koura-Autojen osastolla paljon nähtävää - jakelussa Metsäalan AmmattilehtiLue lisää »18.7.2018 18:01Ruotsissa on otettu käyttöön 12 000 kilometriä BK4 -luokan teitä 74 tonnin kokonasmassoilleLue lisää »

Nesteen ja Ponssen Finlandia-video saavutti yli kaksi miljoonaa katselukertaa - lahjoitus suomalaiselle työlle kasvoi 40 000 euroon

Share |
04.01.2018 11:25

Neste ja Ponsse julkaisivat itsenäisyyspäivän 2017 kynnyksellä Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Sovitus on tehty keskellä jylhintä Savoa käyttämällä metsäkoneiden ääniä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste halusi konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Vuoden 2017 loppuun mennessä video keräsi eri kanavissa yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa, minkä johdosta Neste kaksinkertaisti alkuperäisen suomalaiselle työlle tarkoitetun lahjoituspotin 40 000 euroon.

"Haluamme kiittää kaikkia videota katsoneita, jotka halusivat osoittaa tukensa suomalaisen työn puolesta. Videolta välittyvä ylpeys työn tekemisestä on selvästi teema, jonka monet kokevat tärkeäksi. Olemme erittäin iloisia voidessamme tukea konkreettisesti nyt lahjoitettavalla 40 000 eurolla suomalaisia työttömiä ja heidän liikkumistaan työhaastatteluihin ja keikkatyöhön", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

"On arvioitu, että jopa 80 %* työllisyyspalvelujen asiakkaista on korkea motivaatio työllistyä. Kampanjamme tavoitteena oli pyrkiä helpottamaan työn vastaanottamista ja tekemistä sekä varmistaa, ettei työpaikan saaminen jää kiinni ainakaan siitä, ettei työttömällä ole mahdollisuutta liikkua kodin ja työpaikan välillä. Tämä on entistä tärkeämpää, sillä viime vuoden alusta voimaan tulleen lakiuudistuksen myötä henkilön työssäkäyntialue ulottuu jopa 80 kilometriin", Hyötyläinen jatkaa.

 
Finlandia by Forest Machines -kampanja päättyi virallisesti vuoden 2017 lopussa, ja se saavutti yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa YouTubessa, eri verkkomedioiden omissa kanavissa sekä erityisesti sosiaalisessa mediassa myös kansainvälisesti.

Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa helmikuussa 2018.

20.07.2018 13:30TECA on mukana Jämsän FinnMETKO -suurtapahtumassa
18.07.2018 19:01Mid Finland Truckmeeting lauantaina Viitasaarella - Koura-Autojen osastolla paljon nähtävää - jakelussa Metsäalan Ammattilehti
18.07.2018 18:01Ruotsissa on otettu käyttöön 12 000 kilometriä BK4 -luokan teitä 74 tonnin kokonasmassoille
18.07.2018 17:11AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mercedes-Benz GLA 220d 4Matic
18.07.2018 10:10Yhdysvalloissa hyötyautomyynti vahvassa kasvussa - kertoo osaltaan talouden nosteesta
17.07.2018 19:02Interforst 2018 -metsäkonemessu Saksassa Münchenissä tällä viikolla - Ammattilehti paikalla ja raporttia luvassa
17.07.2018 11:11Kalle Hakala Volvo Truck Center itä-Suomen aluejohtajaksi
17.07.2018 10:01Fomatec esittelee maailman ensimmäisen täysautomaattisen ketjunteroituslaitteiston
17.07.2018 9:33Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot kasvussa puolen vuoden jälkeen - kiri vahvistui kesäkuussa
16.07.2018 16:33Uusi Olofsfors CoverX metsäkonetela ensiesittelyssä Interforstissa Münchenissä 18.-22.7. - osastolla paikalla Metsätyön edustaja

Siirry arkistoon »