Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:7539439 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

21.1.2018 7:49Maailmanennätys Jaguar ensiesittelyssäLue lisää »21.1.2018 7:00SEO täyttää 40 vuottaLue lisää »20.1.2018 11:11Kuljetus J & O-P Jokinen: Vahvaa luottoa Ivecoon puutavaran ajossaLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

21.1.2018 7:49Maailmanennätys Jaguar ensiesittelyssäLue lisää »21.1.2018 7:00SEO täyttää 40 vuottaLue lisää »20.1.2018 11:11Kuljetus J & O-P Jokinen: Vahvaa luottoa Ivecoon puutavaran ajossaLue lisää »

Nesteen ja Ponssen Finlandia-video saavutti yli kaksi miljoonaa katselukertaa - lahjoitus suomalaiselle työlle kasvoi 40 000 euroon

Share |
04.01.2018 11:25

Neste ja Ponsse julkaisivat itsenäisyyspäivän 2017 kynnyksellä Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Sovitus on tehty keskellä jylhintä Savoa käyttämällä metsäkoneiden ääniä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste halusi konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Vuoden 2017 loppuun mennessä video keräsi eri kanavissa yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa, minkä johdosta Neste kaksinkertaisti alkuperäisen suomalaiselle työlle tarkoitetun lahjoituspotin 40 000 euroon.

"Haluamme kiittää kaikkia videota katsoneita, jotka halusivat osoittaa tukensa suomalaisen työn puolesta. Videolta välittyvä ylpeys työn tekemisestä on selvästi teema, jonka monet kokevat tärkeäksi. Olemme erittäin iloisia voidessamme tukea konkreettisesti nyt lahjoitettavalla 40 000 eurolla suomalaisia työttömiä ja heidän liikkumistaan työhaastatteluihin ja keikkatyöhön", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

"On arvioitu, että jopa 80 %* työllisyyspalvelujen asiakkaista on korkea motivaatio työllistyä. Kampanjamme tavoitteena oli pyrkiä helpottamaan työn vastaanottamista ja tekemistä sekä varmistaa, ettei työpaikan saaminen jää kiinni ainakaan siitä, ettei työttömällä ole mahdollisuutta liikkua kodin ja työpaikan välillä. Tämä on entistä tärkeämpää, sillä viime vuoden alusta voimaan tulleen lakiuudistuksen myötä henkilön työssäkäyntialue ulottuu jopa 80 kilometriin", Hyötyläinen jatkaa.

 
Finlandia by Forest Machines -kampanja päättyi virallisesti vuoden 2017 lopussa, ja se saavutti yhteensä yli kaksi miljoonaa katselukertaa YouTubessa, eri verkkomedioiden omissa kanavissa sekä erityisesti sosiaalisessa mediassa myös kansainvälisesti.

Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa helmikuussa 2018.

21.01.2018 7:49Maailmanennätys Jaguar ensiesittelyssä
21.01.2018 7:00SEO täyttää 40 vuotta
20.01.2018 11:11Kuljetus J & O-P Jokinen: Vahvaa luottoa Ivecoon puutavaran ajossa
20.01.2018 9:20Älykästä nosturinohjausta metsäkoneisiin ja teollisuuskäyttöihin
20.01.2018 9:00UPM käynnistää metsänhoitotöiden myyntiin ja toteutukseen keskittyvän franchisingketjun pilottihankkeella Hämeenlinnan ja Lahden alueilla
19.01.2018 15:24Tuhannes Iveco Stralis NP maakaasukuorma-auto Saksaan
19.01.2018 13:45Stora Enso solmi sopimuksen kansainvälisten ammattiliittojen kanssa
19.01.2018 13:45Kansainväliset öljymarkkinat - tammikuu 2018
19.01.2018 12:13Tutkijaryhmä: biotalouskritiikillä on liian kapea näkökulma
19.01.2018 12:00SEO täyttää 40 vuotta

Siirry arkistoon »