Magnumien valmistusajankohta ajoittuu yhdeksänkymmentäluvun alkupuoliskon lama-aikaan. Kehitystyö jäi kesken, mutta arvokasta tietoa tuli teräksen käsittelystä.
Nykytekniikka laserleikkauksineen on mahdollistanut tehokkaamman muotoilun . Kuormatilan kasvatustarve on tuonut uudet vaateet ja nippukoon kasvu vaatii kuormatilakoon maksimoinnib. Lähettäjä kuormatilaa, aerodynamiikkaa ja keveyttä / 6.12.2016
Kuvan pankkojen runkoleveys on 2.60 m ja tolppakorkeus 2.70 m. Lähettäjä xxhj / 6.12.2016
Onko nämä niitä samoja mitä näki ainakin joissain Sisuissa? Lähettäjä Utelias / 6.12.2016
Samoja ovat. - Sisun päällä oli ensimmäiset protopankot. Lähettäjä xxhj / 7.12.2016
Ketä ovat nuo pohjoisen miehet? Lähettäjä vasemmalta oikealle / 8.12.2016
Joo kiitos. Ihmeen kevyet kyllä olleet nykymittapuullakin Lähettäjä Utelias / 10.12.2016
Kommentit
Magnumien valmistusajankohta ajoittuu yhdeksänkymmentäluvun alkupuoliskon lama-aikaan. Kehitystyö jäi kesken, mutta arvokasta tietoa tuli teräksen käsittelystä.
Nykytekniikka laserleikkauksineen on mahdollistanut tehokkaamman muotoilun . Kuormatilan kasvatustarve on tuonut uudet vaateet ja nippukoon kasvu vaatii kuormatilakoon maksimoinnib.
Lähettäjä kuormatilaa, aerodynamiikkaa ja keveyttä / 6.12.2016
Kuvan pankkojen runkoleveys on 2.60 m ja tolppakorkeus 2.70 m.
Lähettäjä xxhj / 6.12.2016
Onko nämä niitä samoja mitä näki ainakin joissain Sisuissa?
Lähettäjä Utelias / 6.12.2016
Samoja ovat. - Sisun päällä oli ensimmäiset protopankot.
Lähettäjä xxhj / 7.12.2016
Ketä ovat nuo pohjoisen miehet?
Lähettäjä vasemmalta oikealle / 8.12.2016
Joo kiitos. Ihmeen kevyet kyllä olleet nykymittapuullakin
Lähettäjä Utelias / 10.12.2016
Kommentoi kuvaa