Kuva-albumi / Puutavara-autovarustelut : Riiko,Konga ja Weckman. / Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.
Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.

Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.

Lisätty: 10 Joulukuu 2016

Arvostele ( 1 )

Share |

Kommentit

Onko siinä alumiinitappisen syöttöauton kuorma.
Lähettäjä ero vain on just tuollanen / 12.12.2016

Tuossa kokoero.
Lähettäjä a9🐫 / 12.12.2016

paripyorateli pitaa olla jos 28t
Lähettäjä miksisingleteli / 12.12.2016

Mitenkäs Ruotsissa ??
Lähettäjä 28 / 13.12.2016

Pakko heittää noin vajaaksi kun muuten pankot repsahtaa niin leveäksi että ei sovi omalle kaistalle.
Lähettäjä Käyttäjä / 13.12.2016

Ompas ukolla katkeruutta.
Lähettäjä Käyttäjä 2 / 13.12.2016

Siinä on nupissa 4-akselisen "syöttöauton" kuorma. kantavuutta yhdistelmällä n.50tn. 64ton konaispainolla kun perässä 4-akselinen singlepyörä kärry.
Lähettäjä tenzo / 13.12.2016

eikö ollut myyjällä tietoa autoa tilatessa painojen noususta suomessa, 28t kannattaisi hyödyntää mutta...no joo
Lähettäjä olisinottanutparipyärillä / 13.12.2016

no joo,onpa uskomatonta ammatillista tietämättömyyttä.Pöljää on toi jutustelu.määräyksethän on varsin selvåt. Terrvitsii Kainuusta.
Lähettäjä Akselit alle ja tonneja tulee / 13.12.2016

Syöttöauto 30-40cm lyhemmillä alutolpilla ehkä?
Lähettäjä Savotoikaa niin tiedätte jotain / 19.12.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*