Jungheinrichin uusi ERE: markkinoiden lyhin ja nopein lavansiirtovaunu ja työskentelyteholtaan luokkansa paras11.04.2017 17.40 Luotettava monivuorokäytössä ja rampeilla – taatusti kaksi työvuoroa yhdellä akulla. Tuottelias älykkäiden kuljettajaa avustavien järjestelmien ja suuren ajonopeuden ansiosta. Monipuolinen trukki moniin yksilöllisiin käyttötarpeisiin
”Jungheinrichin ERE on markkinoiden lyhin ja nopein sekä työskentelyteholtaan paras trukki”, lavansiirtovaunuista vastaava tuotepäällikkö Michael Hohmann Jungheinrichin Landsbergin-tehtaalta kertoo. ”Siinä kompakti ketteryys yhdistyy ajettavan trukin mukavuuteen. Se onkin ihannekumppani kuorma-autojen tehokkaaseen kuormaamiseen ja purkuun sekä korkeiden kuormien kuljetukseen ja mitä erilaisimpien tavaroiden keräilyyn. Uuden ERE:n rakenne sallii tärkeimpien kuormien kuljetusta koskevien ominaisuuksien mukauttamisen käyttöpaikan tarpeisiin ja asiakkaan toiveisiin. Trukin voi siis varustaa täsmälleen omien tarpeiden mukaisesti, ja käytettävissä on aina markkinoiden tuottavin ja energiatehokkain vaihtoehto.” Jungheinrich myöntää myös ERE-trukilleen 2Shifts1Charge-takuun, eli sitä voi taatusti käyttää kaksi työvuoroa yhdellä akun varaamisella. ERE:hen on saatavana myös litium-ioniakut, joiden varausajat ovat erittäin lyhyitä. Niillä trukkia voi käyttää jopa kolme työvuoroa yhdellä akulla. Jos 30 minuutin välivaraus riittää varaamaan litium-ioniakkuun riittävästi virtaa loppuvuoron tarpeisiin. Jungheinrichin toimivat ratkaisut vakuuttavat myös turvallisuuspuolella. Heijastimet ja DayLED-päiväajovalot parantavat trukin näkyvyyttä varastossa ja estävät törmäyksiä. Kuljettajaa avustava curveCONTROL-järjestelmä alentaa kaarreajonopeutta nyt myös kuorman painon mukaan ja estää kuorman ja kuljettajan putoamista kyydistä. Kuljettajan turvallisuutta parantaa myös uusi aktiivinen jalkasuojaustoiminto. Se estää kuljettajan jalan työntymisen trukin rakenteen ulkopuolelle ja loukkaantumisen törmäystilanteessa. Uudistunut positionCONTROL optimoi nostoliikkeet lavoja nostettaessa siten, että lava nousee irti maasta mahdollisimman vähäisellä liikkeellä. Tämä säästää aikaa ja energiaa. Myös palletCONTROL-lisävaruste säästää aikaa ja tukee kuljettajaa poikittaisen lavan ottamisessa oikein. |