Hydroline tuonut markkinoille sylintereiden huoltokontin29.11.2016 18.01
Suomen johtava hydraulisylintereiden valmistaja Hydroline Oy panostaa asiakaslähtöisten ratkaisujen kehittämiseen. Kaikki tuotteet ja palvelut, joita perheyritys tarjoaa, ovat räätälöity asiakkaan ainutlaatuisten tarpeiden mukaan – yritys ratkaisee ongelmia, joita asiakkaalla on hydraulisen voiman ja liikkeen tuottamiseen liittyen. Lisäksi yritys kehittää jatkuvasti uusia teknologioita, jotka tuovat asiakkaiden liiketoimintaan hyötyä. Huoltokontti asiakasorganisaation vaativiin huoltotarpeisiin Uusimpana ratkaisuna yritys on tuonut markkinoille räätälöitävän huoltokontin. Huoltokontti soveltuu kentällä tapahtuvaan sylintereiden nopeaan ja turvalliseen huoltamiseen sekä pienimuotoiseen korjaamiseen. Konttiratkaisu on kehitetty tarpeeseen saada sylinterinhuoltopalvelua sinne, missä koneella tehdään töitä ja sylinterit luultavimmin rikkoutuvat. Konttia on helppo siirrellä myös työmaalta toiselle – näin vältetään pitkät odotusajat, joita muun muassa sylintereiden huoltoon lähettämisestä aiheutuu. Vaikka itse huoltokontti konseptina ei ole täysin uusi, niin hydrauliikan ja sylintereiden saralla ratkaisu on edelläkävijä. Huoltokontin etuna on mahdollisuus toteuttaa hydrauliikan huoltoihin vaadittava puhtaustaso, jolloin voidaan välttää kentältä vahingossa järjestelmään pääsevät epäpuhtaudet, jotka voivat vaurioittaa lopulta koko konetta. Yritys toteuttaa konttiratkaisuja projektitoimituksena, jolloin kontin sisältö tehdään tarkasti asiakkaan haluamien ominaisuuksien mukaan – konttiin voidaan sisällyttää myös muita koneen huoltotoimenpiteisiin vaadittavia ominaisuuksia. Hydrolinen tarjoama huoltokontti on hydrauliikan asiantuntijoiden suosittelema kokonaisuus, johon kuuluu myös huolto- ja käyttöönottokoulutus. |