Jesse Holopainen tekee nosturikauppaa hyvällä asenteella ja vankalla ammattitaidolla16.02.2018 13.11
Jesse Holopainen edustaa nosturi- ja perävaunukaupassa uutta sukupolvea; silti kokemusta alasta on kertynyt jo todella paljon. Aktiivisen kentällä tapahtuvan myyntityön ja asiakaslähtöisen toiminnan ansiosta Holopaisella on laaja puunkuljetusalan asiakaskunta koko maan alueella. SALESTON on JYKI, KESLA ja Matec-Trailer tuotteiden valtuutettu myyjä. - Tavoitteenamme on tarjota luotettavaa kalustoa kilpailukykyisen hinnoin mutta myös varmistaa, että asiakkaalla on käytössään asianmukainen, juuri hänen tarpeeseensa sopiva kalusto ja sen rivakka huolto. Asiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ripeästi vastaaminen ovat tekemisemme ydintä, kertoo Jesse Holopainen. Myyntimäärät kehittyy hyvään suuntaan Nosturikauppa kävi vuonna 2017 Suomessa hyvää tahtia ja kotimainen KESLA on vahvassa roolissa markkinoilla. - Olen myynyt KESLAa neljän vuoden ajan ja myyntimäärät ovat kehittyneet jo hyvälle tasolle mutta mahdollisuudet kasvuun ovat realistiset sillä tuote on kunnossa ja positiivista intoa tekemiseen löytyy. Viime vuoden aikana tein kaupat paristakymmenestä uudesta nosturista puunajoon ja kierrätyskäyttöön - lisäksi meni käytettyjä. Uusia JYKI puutavara- ja vaihtolavavaunuja myytiin kymmenkunta, laskee Holopainen. Nosturit järeytyneet - Z-mallin suosio kasvaa SALESTONin myydyin nosturimalli on viime aikoina ollut 12 tonnimetrin KESLA 2112T. - Puunajossa on siirrytty astetta järeämpiin nostureihin sillä kuormausmäärät ovat kasvaneet. Lisäksi KESLAlla on tarjota järeään päähän uudet 15 ja 17 tonnimetrin suorapuominosturit. Ja Z-nosturit ovat nostaneet tasaisesti suosiotaan lähinnä kasvaneen kuormatilatarpeen takia. KESLAn Z-mallistosta löytyy uudet 12, 14 ja 17 tonnimetrin koneet myös keskipilarimallina, kertoo Holopainen. Isossa ohjaamossa kuljettaja viihtyy Tärkeä osa nykyaikaista puutavaranosturia on ohjaamo, missä kuljettaja viettää pitkiäkin aikoja työpäivästään. - KESLA ProCAB -ohjaamo on viihtyisä ja ergonominen työpaikka sekä edelleen markkinoiden tilavin. Vaikka perinteiset vipuohjaukset ovat edelleen kysytyimpiä niin sähköohjauskin yleistyy; toimitimme esimerkiksi hiljattain KESLA 2112ZT -nosturin IQAN-sähköohjauksella Kuljetus Tii-Sik Oy:lle Lappeenrantaan sekä KESLA 2112T:n sähköohjauksella Kuljetus Tauriainen Oy:lle Pudasjärvelle, ilmoittaa Holopainen. (kuva: Kuljetus Tauriainen Oy Pudasjärveltä siirtyi IQAN-sähköohjaukseen uudessa KESLA 2112T nosturissa, kuvassa Mikko ja Hannu Tauriainen.) Laaja ja laadukas kahmarimallisto KESLA tarjoaa nostureihinsa myös edistyksellisen proG -kahmarimalliston, joita voidaan asentaa toki myös muun merkkisiin nostureihin. - ProG -kahmarit saavat kehuja käyttäjiltä kestävyytensä sekä geometriansa osalta. Erityisesti ProG 46 -malli on suosittu; se uppoaa hyvin pinoon ja vastaa kooltaan ”äx-viiskolmosta”, toteaa Holopainen. Asennukset ja huollot lähellä asiakasta - leasingrahoitus yleistyy Puutavaranostureiden asennukset ja huollot SALESTON hoitaa osaavien yhteistyökumppaneiden toimesta mahdollisimman lähellä asiakasta. - Ei ole järkevää että asennukseen tai huoltoon ajetaan satoja kilometrejä, kun osaavia tekijöitä löytyy asiakkaan läheltäkin. Rahoitusvaihtoehdoissa leasing yleistyy koko ajan ja se tarjoaakin selvää hyötyä yrittäjille, sanoo Jesse Holopainen.
(kuva: Puunajossa on siirrytty astetta järeämpiin nostureihin sillä kuormausmäärät ovat kasvaneet; kuvassa SALESTONin Jesse Holopaisen Kuljetus Maksimainen Oy:lle Ilomantsiin myymä uusi KESLA 2112T ja Hannu Maksimainen.) |