UPM Raflatac ja Magic Add lanseeraavat RafMore-älytarraratkaisun17.09.2017 8.01
UPM Raflatac lanseeraa uuden innovatiivisen tuotteen brändimarkkinoinnin, tuotesuojauksen ja logistiikan käyttökohteisiin. Yhteistyössä Magic Add -yhtiön pilvipohjaisen datan ja sisällönhallinnan asiantuntijoiden kanssa kehitetty RafMore on tarra, johon on painettu yksilöllinen koneella luettava koodi, joka on yhteydessä pilvipalveluun. Yhdistelmä avaa uusia mahdollisuuksia tuotteiden varmennukseen ja seurantaan, markkinointianalytiikkaan ja kuluttajien sitouttamiseen. RafMore on älykäs ratkaisu, jonka avulla jokaiselle merkitylle tuotteelle voi antaa yksilöllisen digitaalisen identiteetin. Tarroihin painetut yksilölliset koodit tallennetaan pilvitietokantaan, ja ne mahdollistavat tiedonkeruun tuotteen tuotantovaiheesta aina kuluttajalle saakka. Brändit voivat hyödyntää yksilöllisen digitaalisen identiteetin mahdollistamaa lisäarvoa monin eri tavoin. Brändimarkkinoinnissa RafMore tarjoaa uusia mahdollisuuksia bränditarinan kertomiseen ja kuluttajien sitouttamiseen. Tarrassa olevaan koodiin voi esimerkiksi linkittää digitaalista sisältöä, joka muuttuu asiakaskokemuksen eri vaiheissa. Lisäksi RafMore mahdollistaa uusien palvelumallien luomisen, tuotteiden tarkan seuraamisen ja jäljittämisen, paremman varastonhallinnan, tuotteiden aitouden varmistamisen ja väärennysyritysten ennaltaehkäisyn. "RafMoren avulla brändit voivat hyödyntää tuotteisiin kiinnitettävien tarrojen käyttämätöntä potentiaalia monin eri tavoin", kertoo Jan Hasselblatt, Director, Global Business Development, UPM Raflatac. "RafMore yhdistää jokaisen merkityn tuotteen verkkoon ja auttaa brändejä keräämään arvokasta tietoa, jota voidaan käyttää parantamaan asiakkaiden käyttökokemusta sekä sitoutumista, optimoimaan logistiikkaa ja ylläpitämään brändin eheyttä." RafMore-tuotteita esitellään Labelexpo Europe 2017 -messuilla. Kyseessä on maailman suurin merkintä- ja pakkauspainatusalan tapahtuma, joka järjestetään Brysselissä 25.-28.9. Lisätietoja on RafMore-sivustolla » |