Iveco tarjoaa premium-tukipalvelua kuljettajille14.09.2022 9:04
![]() Iveco on lanseerannut nopean toiminnan korjaus- ja vieraanvaraisuuspaketin: IVECO TOPCAREn. Liitettävyyspalvelua hyödyntävä premium-tukipalvelu on suunniteltu tukemaan asiakkaita odottamattoman huoltotilanteen sattuessa, saamaan ajoneuvon mahdollisimman nopeasti takaisin tielle ja huolehtimaan kuljettajasta, jos ongelman ratkaiseminen vaatii enemmän aikaa. Ivecon laaja yli 1 800 palvelupisteen verkosto eri puolilla Eurooppaa on valmis auttamaan asiakkaita 24/7 saamaan ajoneuvonsa takaisin tien päälle. Jos vikaantuminen pakottaa kuljettajan pysähtymään korjaamoon poikkeuksellista huoltoa varten, liitettyjä ajoneuvoja koko ajan seuraava Iveco-valvomo saa välittömän hälytyksen, joka asettaa korkeimman prioriteetin ajoneuvon vian ratkaisemiselle. Nopea osien toimitus käynnistyy automaattisesti ja pätevät vianetsinnän asiantuntijat ryhtyvät toimiin seisonta-ajan minimoimiseksi ja pitävät kuljetusyhtiön ajan tasalla korjaustilanteesta. Jos korjaus kestää odotettua kauemmin ja kuljettaja on kaukana kotoa, IVECO TOPCARE tarjoaa hänelle tarpeen mukaan erilaisia vieraanvaraisuuspalveluja, kuten ateria-, hotelli-, kuljetus- ja pysäköintipalveluja. Näin varmistetaan kuljettajan mukavuus odotuksen aikana. Mielenrauhan takaamiseksi myös lääketieteellistä hoitoa on tarjolla aina kiireettömien terveysongelmien sattuessa. IVECO TOPCARE sisältyy Ivecon vakiohuolto- ja korjaussopimukseen (2XL ja 3XL) IVECOn liitetyillä raskailla S-WAY-ajoneuvoilla. |