Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:18291668 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

3.7.2020 23:55KATSO 3.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »6.7.2020 10:45Venekauppa myötätuulessaLue lisää »5.7.2020 15:33Lapin maastoliikenneväylästön kunnostamiseen 900 000 euroaLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

3.7.2020 23:55KATSO 3.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisiaLue lisää »6.7.2020 10:45Venekauppa myötätuulessaLue lisää »5.7.2020 15:33Lapin maastoliikenneväylästön kunnostamiseen 900 000 euroaLue lisää »

Tana Oy:n jätteenkäsittelykoneille on myönnetty Avainlippu

13.11.2019 13:11

tana.jpg

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Jyväskylässä toimivan yrityksen Tana Oy:n tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetusta tuotteista.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset. 

”Olemme vahvistaneet läsnäoloamme kotimaan markkinoilla ja aloittaneet tänä vuonna vuokraliiketoiminnan tuodaksemme tarjoomamme kotimaisten asiakkaiden saataville entistä laaja-alaisemmin. Huomasimme pian, miten iso merkitys kotimaisuudella on suomalaisille asiakkaille ja päätimme hakea avainlippumerkkiä tuodaksemme sen esille”, kertoo Tanan Marketing Vice President Mirja Yli-Erkkilä.

”Myös kansainvälisillä markkinoilla suomalaisella ympäristöteknologialla on hyvä maine ja useimmat asiakkaat kysyvät ensi kontaktissaan, mistä Tana on. Niinpä ajattelimme tuoda sen vahvemmin esille avainlippumerkillä, josta luonnollisesti olemme itse erittäin ylpeitä”, toteaa Yli-Erkkilä.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan yli 90 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen tuotteen hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

”Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä”, Reetta Mentu kertoo.

03.07.2020 23:55KATSO 3.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
06.07.2020 10:45Venekauppa myötätuulessa
05.07.2020 15:33Lapin maastoliikenneväylästön kunnostamiseen 900 000 euroa
04.07.2020 13:33Suomi kävelee ja polkee - valtakunnallinen kävelyn ja pyöräliikenteen foorumi perustetaan
03.07.2020 13:42Kiitosimeon Oy: Arto Juosila hallituksen puheenjohtajaksi
03.07.2020 13:00Lietoon avattu raskaan liikenteen kaasutankkausasema
02.07.2020 9:11Nokian Renkaat: Älyrenkaat tuotteistetaan viidessä vuodessa
02.07.2020 8:49Teollisuustuotannon arvo nousi 93 miljardiin euroon
01.07.2020 12:41Kotimaiselle kuppikartongille teollisen kompostoitavuuden sertifikaatit
01.07.2020 12:22Autokaupassa elpymisen merkkejä

Siirry arkistoon »