Vehon uusi asiakaspalvelukeskus Kokkolassa avautuu 4.11.2019

04.11.2019 11.11

vehokokkola.jpg

Veho on panostanut viime vuosina voimakkaasti asiakaspalveluun sekä oman, koko maan kattavan myynti- ja huoltoverkoston kehittämiseen.

”Strategiamme mukaisesti olemme investoineet määrätietoisesti joko täysin uusiin tai uudistettuihin toimitiloihin, nykyaikaisiin ja turvallisiin työvälineisiin sekä henkilöstön koulutukseen”, kertoo Vehon kuorma- ja linja-autoliiketoiminnan johtaja Rami Keinänen. ”Kokkolan talousalueen myönteinen kehitys sekä paketti- ja kuorma-autokannan kasvu ovat lisänneet palveluidemme tarvetta. Tässä tilanteessa tehty investointi varmistaa asiakkaidemme odotusten mukaisen palvelukokemuksen toteutumisen”, Rami Keinänen jatkaa.

Hyvät puitteet asiakaslähtöiseen palveluun

Täysin uusi 1700 neliömetrin kokoinen toimitalo sijaitsee osoitteessa Mestarintie 6. Rakentaminen aloitettiin helmikuussa 2019. Uudet toimitilat tarjoavat hyvät puitteet asiakaslähtöiseen palveluun huolto- ja korjaustoiminnassa sekä automyynnissä. Kokkolan uusi asiakaspalvelukeskus palvelee asiakkaita laajoilla aukioloajoilla kuutena päivänä viikossa yhden luukun palveluperiaatteella. Palveluihin kuuluu mm. Service 24h - hätäpalvelu ja CharterWay Rent -autonvuokrauspalvelut. Uusissa tiloissa on myös katsastustoiminta, jota operoi A-Katsastus.

Kokkolassa myydään Vehon maahantuomien Mercedes-Benz-paketti- ja kuorma-autojen sekä Fuso Canter -malliston lisäksi myös käytettyjä autoja. Valtuutettu monimerkkikorjaamo palvelee kaikkien edellä mainittujen merkkien lisäksi Mercedes-Benz- ja Setra-linja-autoja sekä SISU-kuorma-autoasiakkaita varaosa- ja huoltopalveluissa. 

Uusissa tiloissa on kahdeksan raskaan kaluston läpiajettavaa huolto- ja korjauspaikkaa Mercedes-Benz- ja SISU-kuorma-autoille sekä erilliset huolto- ja korjauspaikat pakettiautoille. Lähes kaikki korjaamolaitteet uusittiin muuton yhteydessä. Korjaamon tilat mahdollistavat ottamaan työn alle uusien mittojen mukaiset autot ja liikkeen pihalla on hyvin tilaa näiden ajoneuvoyhdistelmien sujuvaan liikennöintiin.

Uusi asiakaspalvelukeskus sijaitsee keskeisellä paikalla hyvien liikenneyhteyksien varrella Jyväskylän tien varressa. Ajo tontille tapahtuu suoraan Mestarintieltä, mikä varmistaa helpon ja turvallisen asiakasliikenteen. Pohjois-Suomen aluejohtaja Kimmo Heikkinen toivottaa kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan uusiin tiloihin. Avajaisia vietetään myöhemmin ensi vuoden alkupuolella.

Työturvallisuus ja ympäristönäkökulma huomioitu 

Toimitilan suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomiota työntekijöiden viihtyvyyteen, ergonomiaan ja työturvallisuuteen. Tämä näkyy mm. LED-valaistuksessa, ilmanvaihdossa, taitto-ovissa, korjaamolaitteiden valinnassa ja nykyaikaisessa varastoautomaatissa. Kiinteistössä on kameravalvonta ja piha on aidattu ympäriinsä. Kiinteistö lämmitetään kaukolämmityksellä ja kaikki tuotannossa syntyvät jätemateriaalit kierrätetään asianmukaisesti.

24.04.2024 10.22Metsä Group ilmoittaa laajentavansa järeysrunkohinnan käytön kaikkiin hakkuutapoihin
24.04.2024 9.20SSAB:n osavuosikatsaus: Erikoislujat teräkset vakaat muutoin heikoilla markkinoilla
24.04.2024 8.00Nordic Bioproducts Group avasi Lappeenrantaan tehtaan, joka tuottaa innovatiivisia biomateriaaleja uudella teknologialla
24.04.2024 7.00Gasum rakentaa kaasutankkausaseman Raumalle
23.04.2024 11.11Trelleborg esittelee viimeisimmät rengasinnovaatiot Intermat Construction Fair -messuilla Pariisissa, Ranskassa 24.-27. huhtikuuta
23.04.2024 9.10Ponssen osavuosikatsaus Q1/2024 - Vuoden ensimmäinen neljännes oli haastava
23.04.2024 8.51Maanmittauslaitoksen ilmakuvaus- ja laserkeilauskausi käynnistyi - Taivaalla viipyilevä kone kuvaa rakennukset ja tiet
22.04.2024 12.00Metsätuhot vuonna 2023 -raportti: Kirjanpainajan aiheuttama kuusikuolleisuus kolminkertaistunut
22.04.2024 9.55Traficomin katsastuksen vikatilastot julkaistu - miltei joka viides sähköauto hylättiin
22.04.2024 9.09Kohlerilta uusi HVO generaattori teollisuuskäyttöön

Siirry arkistoon »