Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14865401 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

16.10.2019 20:00Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 9.500 tykkääjää - määrä kasvaa nopeaa tahtia!Lue lisää »16.10.2019 16:11PARI PÄIVÄÄ AIKAA EHTIÄ MUKAAN ILMOITUKSELLE! Seuraava jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti tarjoaa 156-sivuisen lukupaketinLue lisää »16.10.2019 14:15Yrittäjägallup: Ongelma yritysten välisistä ylipitkistä maksuajoista laajeneeLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

16.10.2019 20:00Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 9.500 tykkääjää - määrä kasvaa nopeaa tahtia!Lue lisää »16.10.2019 16:11PARI PÄIVÄÄ AIKAA EHTIÄ MUKAAN ILMOITUKSELLE! Seuraava jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti tarjoaa 156-sivuisen lukupaketinLue lisää »16.10.2019 14:15Yrittäjägallup: Ongelma yritysten välisistä ylipitkistä maksuajoista laajeneeLue lisää »

Laadukkaat AdBlue -nesteet sekä ratkaisut säilöntään ja kuljetukseen

05.10.2019 18:20

infra1.jpg

Infraline on erikoistunut säiliötuotteiden maahantuontiin. Erittäin kattavan polttoainesäiliövalikoiman lisäksi tarjolla on laadukkaat ratkaisut myös AdBlue -nesteen kuljetukseen ja säilöntään - sekä myös itse nesteet.

(kuva: Infralinen Jukka Rantamäki esittelee erilaisia ratkaisuja AdBlue -nesteen laadukkaaseen varastointiin ja kuljetuksiin. Puhtaus on AdBluen käsittelyssä ehdottoman tärkeä asia.)

AdBlueta käytetään lisäaineena pakokaasujen typenoksidien puhdistukseen SCR-katalysaattorilla varustetuissa dieselmoottoreissa valmistajan ohjeen mukaisesti.

- AdBlue -neste on tarkasti määritelty liuos. Rekisteröidyn AdBlue® -tuotemerkin alaiset tuotteet joita Infraline myy, valmistetaan kaikki ISO 22241-1-4 ja DIN 70070 -standardien mukaisesti. Edustamamme AdBlue täyttää dieselmoottoreiden Euro 4, Euro 5 ja Euro 6 -päästömääräykset. Maahantuomamme liuoksen valmistaja Achema on VDA:n auktorisoima, kertoo Infralinen Jukka Rantamäki.

infra4.jpgAdBlueta kanistereista bulkkitoimituksiin

AdBluen varastointilämpötila on -11 - + 30° C ja varastointiaika 1 vuosi. Nesteen ominaispaino on 1.1 ja sen kulutus on yleensä 4-6 % dieselpolttoaineen kulutuksesta. Tuote tulee säilyttää suoralta auringon valolta suojassa sekä välttää liian kylmiä ja kuumia varastointilämpötiloja.

- Tarjoamme AdBlue -nestettä 10 ja 20 litran kanistereissa, 200 litran tynnyreissä sekä 1000 litran konteissa. Lisäksi meiltä saa AdBlueta myös suurina erinä bulkkitavarana toimitettuna, ilmoittaa Rantamäki. 

infra2.jpg

(kuva: Valuma-altaallinen kaksoisvaippainen Blue Master -säiliö.)

Kiinteät suursäiliöt 

Valuma-altaalliset kaksoisvaippaiset Blue Master -säiliöt ovat edullinen tapa siirtyä IBC- konteista puhtaampaan ja äärimmäisen suojattuun AdBlue -jakeluun. Tarjolla on kiinteät ulkokäyttöön tarkoitetut säiliöt 2500 - 9000 litran kokoluokissa varustettuna pumppulaitteistolla sekä monipuolisilla varusteilla.

- Blue Master -säiliöt valmistaa englantilainen Kingspan, joka on maailman suurin säiliövalmistaja yli 40 vuoden kokemuksella. Suuri valmistusvolyymi takaa korkean laadun ja tehokas tuotanto mahdollista nopeat 2-3 viikon tehdastoimitusajat, sanoo Rantamäki.

Kylmiin olosuhteisiin suunnitellut sisäsäiliöt on lämpöeristetty ja lisäksi lämmitys on tuuletetussa vaipassa sekä pumppukaapissa.

 - Pumpputekniikkaa on tarjolla erilaisia tarpeen mukaan ja kaikissa malleissa on mm. digitaalinen virtausmittari, viisarinäyttöinen pintatason osoitin ja Access Management System (AMS), mikä on kokonaisvaltainen AdBlue -asemien valvonta ja seurantajärjestelmä. PRO -mal- leissa on lisäksi tarjolla mm. käyttäjätunnistautuminen RFID -korteilla sekä Live Streaming mistä dataa saa koko ajan online -tasolla 24/7 säiliöistä, jolloin käytössä on säiliön ja kuljettajien toiminnan valvonta sekä kontrollointi  datan siirron tapahtuessa GSM tai WiFi -laitteilla. Laajat raportoinnit käyttäjistä ja muusta hallinnoinnista viedään automaattisesti MS Office -ohjelmaan, opastaa Rantamäki.

Blue Master -säiliöitä Inrafline on toimittanut kuljetusliikkeille sekä erilaisten teollisuuslaitosten AdBlue -tarpeisiin.

- Suurten kiinteiden AdBlue -säiliöiden kysyntä kasvaa meillä koko ajan mutta Suomessa käytetään edelleen pääasiassa kontteja. Ruotsissa ja Norjassa ollaan siirrytty jo laajasti kunnon lämmitettyihin säiliöihin, joista AdBlueta voi tankata ulkona pakkasessa ja puhtaustaso pysyy korkeana operoinnin ollessa muutenkin konttien kanssa pelaamista tehokkaampaa, huomauttaa Rantamäki.

Ratkaisut AdBluen kuljetukseen

AdBlue -nesteen kuljetukseen Infralinelta löytyy laajasti erilaisia säiliöratkaisuja kätevistä 60 -110 litran siirtokärryistä erilaisiin säiliöihin aina 900 litraan saakka.

- Jos haluatte tehostaa AdBluen käsittelyä ja jakelua, kannattaa olla yhteydessä niin mietitään juuri tarpeeseenne soveltuva ratkaisu, kehottaa Rantamäki.

infra3.jpg

(kuva: Infraline toimittaa AdBlue -nesteet ja säiliöt varastostaan Tuusulasta koko maan alueella. Noutomyymälän osoite on Högberginhaara 3.)

 

AdBlue -nestettä on tarjolla 10 ja 20 litran kanistereissa, 200 lit- ran tynnyreissä,1000 litran konteissa sekä bulkkitoimituksina. 

 

16.10.2019 20:00Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 9.500 tykkääjää - määrä kasvaa nopeaa tahtia!
16.10.2019 16:11PARI PÄIVÄÄ AIKAA EHTIÄ MUKAAN ILMOITUKSELLE! Seuraava jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti tarjoaa 156-sivuisen lukupaketin
16.10.2019 14:15Yrittäjägallup: Ongelma yritysten välisistä ylipitkistä maksuajoista laajenee
16.10.2019 13:33Starttiboosterilla pakkasia vastaan
16.10.2019 12:01Ponssen työnäytös Kurussa 25.10. - esittelyssä mm. uusi Cobra harvesteri
16.10.2019 10:11Ammattilehti.fi myös Instagramissa - tarjolla alan kuvia ja videoita päivittäin!
16.10.2019 8:00Nokian Renkaat vahvasti mukana Agritechnica -maatalousnäyttelyssä
15.10.2019 20:11Tiestön tilaa kartoitetaan metsäsektorin ajoneuvoilla
15.10.2019 18:44Teollisuuden liikevaihto kasvoi elokuussa 1,9 prosenttia
15.10.2019 11:00Katumaasturi vaatii talvirenkailta enemmän kuin henkilöauto

Siirry arkistoon »