Bridgestonen organisaatio uudistuu Pohjoismaiden markkinoilla: Jonas Fodstad Suomen ja Norjan maajohtajaksi24.06.2019 17.11
Maailman suurin renkaiden ja muiden kumituotteiden valmistaja Bridgestone laajentaa Keski-Euroopan aluettaan 1.7.2019 alkaen. Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi, jotka ovat aikaisemmin muodostaneet Pohjoismaiden alueen, raportoivat jatkossa Keski-Euroopan alueelle, johon tällä hetkellä kuuluvat Saksa, Itävalta ja Sveitsi. Uuden organisaatiorakenteen myötä näillä markkinoilla pystytään hyödyntämään Sveitsin ja Itävallan kaltaisilta, vuodenaikojen rytmittämiltä markkinoilta saatua kokemusta sekä tehostamaan digitaalisia prosesseja ja palveluja paremman ja yksilöllisemmän asiakaskokemuksen tarjoamiseksi. Bridgestone varmistaa muutoksen tehokkaan toteutuksen nimittämällä Suomen ja Norjan maajohtajaksi yrityksen pitkäaikaisen työntekijän ja rengasmarkkinat perinpohjaisesti tuntevan Jonas Fodstadin 1.7.2019 alkaen. Fodstadilla on monen vuoden kokemus eri tehtävistä myynnin ja raskaiden renkaiden toiminnoissa. Hän on ollut Bridgestonen palveluksessa vuodesta 2007. Hänen viimeaikaisin tehtävänsä oli Commercial Sales Director Nordics. Uudessa roolissaan hän raportoi Christian Mühlhäuserille, joka jatkaa nykyisessä tehtävässään Managing Director Central Europe. Bridgestonen Keski-Euroopan alue on tärkeä osa Bridgestone EMEA ‑aluetta. Riccardo Cichi, Chief Sales Officer Bridgestone EMEA, sanoo: ”Bridgestone EMEA vastaa muuttuvan maailman tarpeisiin kehittymällä premiumrenkaiden valmistajasta johtavaksi liikkuvuusratkaisujen tarjoajaksi. Pohjoismaiden integrointi Keski-Euroopan alueeseen on osa jatkuvaa työtämme asiakaspalvelun kehittämiseksi. Nykyisen Keski-Euroopan alueemme maissa eletään pitkälti vuodenaikojen sanelemassa rytmissä, niin kuin Pohjoismaissakin. Siksi olemme vakuuttuneita, että tällä tiimirakenteella pystymme parhaiten hyödyntämään osaamistamme ja kokemustamme, ja toteuttamaan menestyksellisesti vahvempaa markkinointimallia ja räätälöityä myyntistrategiaa lähellä asiakkaita.” |