Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:11843874 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

16.2.2019 9:44Metsistä ja soilta tulevaa vesistökuormitusta arvioidaan uudelleenLue lisää »16.2.2019 8:10ammattilehti.fi sivuston kävijämäärät ovat edelleen tasaisessa kasvussa.Lue lisää »15.2.2019 12:21Onko XXBoxx puutavara-auton lavapohja turhake vai oliko se ennenaikainen..?Lue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

16.2.2019 9:44Metsistä ja soilta tulevaa vesistökuormitusta arvioidaan uudelleenLue lisää »16.2.2019 8:10ammattilehti.fi sivuston kävijämäärät ovat edelleen tasaisessa kasvussa.Lue lisää »15.2.2019 12:21Onko XXBoxx puutavara-auton lavapohja turhake vai oliko se ennenaikainen..?Lue lisää »

Talvikauden Thule-uutuudet esittelyssä

Share |
22.11.2018 15:23

thule_logobox.jpg

Talvi on luonnollisesti suksiboksien kuuminta sesonkia ja KAHA Oy:n edustama ruotsalainen Thule onkin sopivasti tuonut markkinoille uuden kuljetuslaatikkoperheensä; Force XT:n, josta löytyy sopivankokoinen boksi monenlaiseen kuljetustarpeeseen.

Thulen tuotevalikoima on laajentunut myös kahdella uudenlaisella taakkatelineen jalkasarjalla, Thule Evo Clamp:illa ja Thule Evo Raised Rail:illa, jotka molemmat ovat helppoja ja turvallisia asentaa paikoilleen.

Thule Force XT – Monipuolinen kuljetuslaatikkomallisto

thule_forcext_xl.jpg

Force XT -mallistoon kuuluu kuusi erikokoista kuljetuslaatikkoa, joiden joukosta jokainen varmasti löytää omiin tarpeisiinsa sopivan ratkaisun. Malliston S-malli on kooltaan erittäin kompakti; pituudeltaan vain 139 cm ja tilavuudeltaan 300 litraa. Force XT -malliston suurin boksi on puolestaan XL, jonka tilavuus on huimat 500 litraa ja pituutta mallilla on 210 cm.

S- ja M-mallit tarjoavat kätevää lisätilaa matkatavaroille, mutta suksien ja lumilautojen kuljetukseen tarvitaan jokin suuremmista Sport-, L-, XL- tai Alpine -laatikkomalleista. Uuden malliston suksibokseihin mahtuu mallista riippuen 3-7 paria suksia tai 3-5 lumilautaa. Alpine-laatikossa voidaan kuljettaa pituudeltaan jopa 215-senttisiä suksia.

Uusi LockKnob-lukkomekanismi ja muita käyttöä helpottavia ominaisuuksia

thule_lockknob.jpg

Force XT -boksit on varustettu Thulen uudella LockKnob-lukkomekanismilla, joka suojaa Thule Comfort Key-avainta vahingoilta ja tekee laatikon avaamisesta helppoa ja kevyttä. LockKnob on siis ergonomisesti muotoiltu nuppi, jonka keskellä on lukkopesä. Kun avain on työnnetty lukkopesään, varsinainen avaaminen tapahtuu kiertämällä lukkoa ympäröivää nuppia, itse avaimen kääntämisen sijaan. Nuppi myös suojaa avaimenreikää esimerkiksi jäätymiseltä.

Myös uudet Force XT -mallit on varustettu Thulen tutuilla, käyttöä helpottavilla ominaisuuksilla. Boksit kiinnittyvät helposti paikoilleen PowerClick-pikakiinnitysjärjestelmän ansiosta. Kiinnitysjärjestelmässä oleva väännönrajoitin ilmoittaa naksahduksella, kun kuljetuslaatikko on tukevasti kiinni.

Kaikki uudet Force XT -laatikot on varustettu myös DualSlide -avauksella. DualSliden ansiosta laatikon voi avata auton molemmilta puolilta, joten boksissa oleviin tavaroihin pääsee aina helposti käsiksi. Käytettävyyttä lisää myös se, että Force XT -boksit asennetaan etuasentoon ajoneuvon katolle, joten auton tavaratilaan pääsee käsiksi ilman, että takakontin ovi ja kuljetuslaatikko kolhivat toisiaan.

Thulen uudet taakkatelineiden jalkasarjat: Thule Evo Clamp ja Thule Evo Raised Rail

thule_forcext.jpgUuden Force XT -laatikkomalliston lisäksi Thule on tuonut markkinoille kaksi uudenlaista taakkatelineen jalkaa, jotka tulevat korvaamaan vanhemmat jalkasarjat. Uudet jalkasarjat, Thule Evo Clamp ja Thule Evo Raised Rail, ovat helppoja asentaa ja ne on varustettu ergonomisella kiinnityksen rajoituksella, joka ilmaisee, kun teline on kiinnitetty oikein ja turvallisesti ajoneuvoon. Molemmat uudet jalkasarjat kiinnitetään Thule One Key -lukoilla, jotka sisältyvät tuotteeseen.

Thule Evo Clamp -jalkasarja sopii käytettäväksi myös sellaisiin autoihin, joissa ei ole valmiita kattotelineen kiinnityskohtia tai kattokaiteita. Sarjan asentaminen paikoilleen on helppoa paikoilleen napsautettavien kiinnikkeiden avulla ja patentoitu kiinnitystekniikka pitää kattotelineen tukevasti kiinni ajoneuvossa.

Thule Evo Raised Rail puolestaan sopii ajoneuvoihin, joissa on korotetut kaiteet. Jalkasarjan kumipinnoite suojaa korotettujen kaiteiden pintaa ja huolehtii siitä, että tuote istuu täydellisesti paikalleen.

16.02.2019 9:44Metsistä ja soilta tulevaa vesistökuormitusta arvioidaan uudelleen
16.02.2019 8:10ammattilehti.fi sivuston kävijämäärät ovat edelleen tasaisessa kasvussa.
15.02.2019 12:21Onko XXBoxx puutavara-auton lavapohja turhake vai oliko se ennenaikainen..?
15.02.2019 12:00Vähälä Yhtiöille uusia ympäristöystävällisiä kalustoratkaisuja
15.02.2019 10:00FCA ja PSA jatkavat ja syventävät Sevel yhteistyötä - Opel uusi tulokas
15.02.2019 9:21BMW tuo M-versiot X3- ja X4-malleista
15.02.2019 9:15Nokian Renkaat valittu jälleen vastuullisimpien yritysten joukkoon
15.02.2019 9:02Metsistä ja soilta tulevaa vesistökuormitusta arvioidaan uudelleen
15.02.2019 8:57Metsä Group toteuttaa kestävän metsänhoidon esittelykohteen Lohjan Kirkniemeen
15.02.2019 8:55METO ry: Puunhankintaan tarvitaan lisää väkeä

Siirry arkistoon »