Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:11866079 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

17.2.2019 16:44AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi L 200 Club Cab 2.4 Di-D Magnum - Perinteet kunniaanLue lisää »17.2.2019 15:55LUE TÄSTÄ! Mercedes-Benz Transport kuljetusalan erikoislehti tarjoaa mielenkiintoisia artikkeleitaLue lisää »17.2.2019 14:25John Deere Forestryn kiertue jatkuu 20.-21.2. Pomarkussa - työnäytöksessä uusi 8-pyöräinen 1010GLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

17.2.2019 16:44AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi L 200 Club Cab 2.4 Di-D Magnum - Perinteet kunniaanLue lisää »17.2.2019 15:55LUE TÄSTÄ! Mercedes-Benz Transport kuljetusalan erikoislehti tarjoaa mielenkiintoisia artikkeleitaLue lisää »17.2.2019 14:25John Deere Forestryn kiertue jatkuu 20.-21.2. Pomarkussa - työnäytöksessä uusi 8-pyöräinen 1010GLue lisää »

Citroën- ja Peugeot -tavara-automallisto kasvaa 4x4 -malleilla

Share |
08.10.2018 17:55

Citroën- ja Peugeot -tavara-automallisto kasvaa, kun mallisto saa Citroën Jumpyn ja Peugeot Expertin suosituimpiin M ja XL –koripituuksiin Suomen tarpeisiin käytännölliset nelivetoiset 4x4 -vaihtoehdot.

Nelivetomallien hinnat on nyt julkaistu ja nelivetoisen Citroën Jumpy 4x4:n saa tilattua autoverollisella kokonaishinnalla alkaen 39 681 euroa (Citroën Jumpy BlueHDi 120 M 4x4). Vastaavalla moottorilla ja korimallilla Peugeot Expert 4x4–malli on saatavana hintaan 39 939 euroa. Nelivetomallisto on tilattavissa heti.

Nelivedot tekevät merkkien hyötyajoneuvomallistosta entistäkin useampaan tarpeeseen sopivan, sillä viimeisimmällä tekniikalla varustellusta mallistosta löytyvät korin pituudet 4 609 – 5309 mm välille (akseliväli 2925 – 3275 mm). Korkeusmitta puolestaan jää kaikissa koko vaihtoehdoissa alle 2000 mm, joka lisää auton käytön ketteryyttä myös matalissa pysäköintihalleissa tai tiloissa.

Nelivetoiset mallit toimitetaan aina alustan suojauksella, joka kattaa voimalinjan lisäksi myös polttoaine- ja AdBlue -tankit sekä käsijarruvaijerit. Lisäksi maavaraa on korotettu jo vakiona 20 mm. Käyttötarpeen niin vaatiessa maasto-ominaisuuksia voidaan parantaa lisää, sillä lisävarusteluna on mahdollista tilata 60 mm korotus maavaraan sekä takatasauspyörästön lukitus.

Citroën Jumpyissa sekä Peugeot Expertissä käytettävän nelivedon rakenne on erityisen kevyt ja se lisää auton massaa vain 85 kg. Näin lisäys ei käytännössä vaikuta auton kantavuuteen tai sen muunneltavuuteen. Optimaalisesti suunniteltu neliveto yhdistettynä maltilliseen omamassaan näkyy myös käytännössä, sillä 120 hv moottori ja 340 Nm maksimivääntö liikutta autoa kevyesti.
 

Molempien merkkien nelivetomallit ovat monipuolisesti varusteltavissa niin verkonrakentajien, energialaitosten, kaupunkien ja kuntien, maanrakennus-liikkeiden, huoltoyhtiöiden kuin kuljetusliikkeidenkin tarpeisiin. Yksityiskohdat tekevät autosta poikkeuksellisen käytännöllisen ja esimerkiksi vakiovarusteena toimitettava Moduwork –tilanjatkaja on sijoitettu käytännöllisesti matkustajan istuimen alle, jossa se tuo tarvittaessa lisäpituutta 1,2 m / 0,5 m3 estettömään pitkien tavaroiden kuljetukseen.

Tarpeen mukaan nelivedon voi palauttaa taloudelliseksi etuvedoksi säätämällä sähköisen ohjauspainikkeen avulla ajotila ECO-asentoon.

17.02.2019 16:44AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi L 200 Club Cab 2.4 Di-D Magnum - Perinteet kunniaan
17.02.2019 15:55LUE TÄSTÄ! Mercedes-Benz Transport kuljetusalan erikoislehti tarjoaa mielenkiintoisia artikkeleita
17.02.2019 14:25John Deere Forestryn kiertue jatkuu 20.-21.2. Pomarkussa - työnäytöksessä uusi 8-pyöräinen 1010G
17.02.2019 14:20ILMOITTAJA! Seuraava mielenkiintoinen Metsäalan Ammattilehti on valmistumassa - muista lähteä mukaan
17.02.2019 14:11Nisula N5 - harvennusten uusi 6-pyöräinen tehokone
17.02.2019 12:22Scania Suomi juhlii 70-vuotista taivaltaan - tervetuloa kakkukahveille Scanian toimipisteisiin huomenna maanantaina 18.2.
17.02.2019 8:11Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 7000 tykkääjää - määrä huimassa kasvussa!
16.02.2019 19:00Energialaitoksissa käytettävästä puusta alle 2 % on järeää puuta
16.02.2019 9:44Metsistä ja soilta tulevaa vesistökuormitusta arvioidaan uudelleen
16.02.2019 8:10ammattilehti.fi sivuston kävijämäärät ovat edelleen tasaisessa kasvussa.

Siirry arkistoon »