Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:8460870 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.4.2018 9:44Toyota Material Handling aloittaa Litium Ioni -akkujen valmistuksenLue lisää »20.4.2018 8:20Komatsu Forest järjesti aurinkoisen 901XC-näytöksen RovaniemelläLue lisää »20.4.2018 8:00Tulevaisuuden liikenteessä korostuvat turvallisuus ja ympäristöystävällisyysLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.4.2018 9:44Toyota Material Handling aloittaa Litium Ioni -akkujen valmistuksenLue lisää »20.4.2018 8:20Komatsu Forest järjesti aurinkoisen 901XC-näytöksen RovaniemelläLue lisää »20.4.2018 8:00Tulevaisuuden liikenteessä korostuvat turvallisuus ja ympäristöystävällisyysLue lisää »

Fixus-ketjulle on myönnetty Avainlippu

Share |
04.04.2018 12:00

avainlippu.pngSuomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Fixus-ketjulle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle.

Fixus-ketju on syntynyt alan tunnetuimpiin kuuluvan autovaraosien ja -tarvikkeiden maahantuonti- ja tukkuliike Koivunen Oy:n sekä sen pitkäaikaisten kumppaneiden yhteistyön tuloksena vuonna 2005. Fixus tarjoaa autoilijoille kilpailukykyiset ja kattavat vaihtoehdot autovaraosissa, lisävarusteissa, kemikaaleissa, työkaluissa sekä huoltokorjaamopalveluissa. Ketjuun kuuluu 170 itsenäistä suomalaista varaosakauppiasta sekä 220 huoltokorjaamoyrittäjää.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä.  Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus sekä Suomessa toimiva johto, ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

- Kotimaisuutta ja kotimaista työtä on aina arvostettu Fixus-ketjussa sekä ketjun toimintaa hallinnoivassa Koivunen Oy:ssä. Haluamme tuoda Fixus-ketjun palvelun kotimaisuuden entistä paremmin kuluttajien tietoisuuteen. Avainlippu on tähän erinomainen väline, kertoo Fixuksen ketju- ja markkinointipäällikkö Tuomo Koukkari.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

- Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä

arvoista kuluttajille ja asiakkaille. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Reetta Mentu kertoo.

20.04.2018 9:44Toyota Material Handling aloittaa Litium Ioni -akkujen valmistuksen
20.04.2018 8:20Komatsu Forest järjesti aurinkoisen 901XC-näytöksen Rovaniemellä
20.04.2018 8:00Tulevaisuuden liikenteessä korostuvat turvallisuus ja ympäristöystävällisyys
19.04.2018 18:01Uusi Sprinter jatkaa Mercedes-Benz Vansin erinomaista myyntivuotta
19.04.2018 16:01Annika Lähteenkorva John Deere Forestryn Tampereen myymälään varaosamyyjäksi
18.04.2018 12:30Markkinapäivät Koneosapalvelulla Lappeenrannassa perjantaina
18.04.2018 8:08SMTY: SahaTrainee ohjelmassa perehdytään kuivaukseen ja tuotannonsuunnitteluun
18.04.2018 6:06A-sarja uudistuu
17.04.2018 16:11Komatsu Forestin johton kertoi lähiajan suunnitelmistaan
17.04.2018 15:01Ponssen osavuosikatsaus 1.1.-31.3.2018 - ensimmäinen neljännes erittäin vahva

Siirry arkistoon »