Renault Trucks panostaa vahvasti vuoteen 2018

10.01.2018 10.00

pasirellu2.jpg

Renault Trucks kuorma- ja pakettiautot ovat vakiinnuttaneet paikkansa Suomen hyötyajoneuvomarkkinoilla. Ensirekisteröinneissä Renault Trucks päätyi vuonna 2017 pakettiautot mukaan luettuna vuoden 2016 tasolle. Se antaa hyvän kasvupohjan asiakaskunnan kasvattamiselle kaikissa hyötyajoneuvoluokissa. 

Renault Trucks hyötyautomallisto sisältää nyt kustannustehokkaat ja polttoainetaloudelliset ratkaisut useimpiin ajotehtäviin, kuljetusalasta ja -tehtävästä riippumatta. Viime vuoden puolella Renault Trucks -mallisto täydentyi koko laajuuteensa ja kattaa nyt myös raskaamman pään uutuudet; C- ja K-sarjat, joiden virallinen ensiesiintyminen tapahtui toukokuussa Jyväskylässä Kuljetus 2017 -näyttelyn yhteydessä. Lanseerauksen myötä Renault Trucks Suomen mallistosta löytyy vaihtoehdot kaikkiin hyötyautojen kokonaispainoluokkiin, pakettiautoista aina 76 tonnin yhdistelmämassoihin saakka.

pasirellu1.jpg

(kuva: Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe (oik.) ja tuotepäällikkö Ville Mamia.)

Tapahtumia laajalla mallistolla

Täyteen laajuuteensa Suomessa kasvanut Renault Trucks hyötyautomallisto esiintyy vuoden 2018 aikana laajasti alan tapahtumissa ja näyttelyissä. 

Aikaisempina vuosina pääpaino on ollut maantie- ja kappaletavarakuljetuksiin sopivissa paketti- ja kuorma-autoratkaisuissa, joita on esitelty laajalla mallistolla alan tapahtumissa. Tänä vuonna Renault Trucks tuo Master-, D-, D Wide- ja T-sarjan mallien rinnalla asiakkaiden koeajettaviksi vaativiin maansiirto- ja vaihtolavakuljetuksiin tarkoitetut C- ja K-sarjan kuorma-autot.

Kausi käynnistyy helmikuun toisella viikolla Volvo Truck Center Vantaalla järjestettävillä jakeluautopäivillä. 6.-7.2.2018. Jakeluautopäivillä ovat pääosassa monipuolisesti Renault Trucks Master pakettiautot ja D-sarjan kuorma-autot. Myöhemmin keväällä käynnistyy raskaiden kuorma-autojen laaja koeajokiertue. Lisäksi Renault Trucks järjestää pitkin vuotta, yhdessä jälleenmyyjien kanssa, toimialakohtaisia esittely- ja koeajotilaisuuksia.

– Olemme yltäneet T-sarjan turvin hyvään myyntimenestykseen mm. rekanvetäjissä, ja siitä on hyvä jatkaa. Tänä vuonna haemme kasvua uusien C- ja K-sarjojen voimin maansiirto- ja vaihtola-autoasiakkuuksien puolelta. Tulemme olemaan vahvasti esillä näissä kasvavissa segmenteissä ja lähdemme tyytyväisin sekä toiveikkain mielin vuoteen 2018, sanoo Volvo Finland Ab:n Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe. 

pasirellu3.jpg

(kuva: C-sarjalaisen omistaja Kuljetus Jan Sjöman (vas.), Volvo Truck Center kuorma-automyyjä Mika Saari, Wetteri Power Oy:n kuorma-automyyjä Arto Matinlassi, Volvo Truck Center kuorma-automyyjä Juha Mattila, myyntijohtaja Pasi Gerpe, kuorma-automyyjä Ossi Hänninen, uuden K-sarjalaisen omistaja KL Jouni Ojala)

Parasta palvelua, parhailla ehdoilla

Renault Trucks myynti- sekä auktorisoitu huolto- ja korjaamoverkosto kattaa koko Suomen. Huolto- ja korjaamopalveluja tarjoavat Volvo Truck Centereiden lisäksi nyt myös verkostoon kuuluvat yksityiset jälleenmyyjät: Käyttöauto Trucks, Wetteri Power, Auto-Kilta Trucks, Raskaspari ja HF-Autohuolto. Raskaiden hyötyajoneuvojen lisäksi huoltoverkosto palvelee täysipainoisesti ja ammattitaidolla myös Renault Trucks Master -pakettiautoasiakkaita.

Tämän vuoden alusta lukien Volvo Trucks ja Renault Trucks myöntää kahden vuoden täystakuun asentamilleen alkuperäisille varaosille ja lisävarusteille. Täystakuu on voimassa ilman kilometrirajoituksia ja kattaa varaosien ja työn lisäksi seurannaisvauriot. Tämä tarkoittaa sitä, että jos Renault Trucksin huollossa asennettu osa, esimerkiksi venttiili, rikkoo männän tai sylinterin kannen, asiakas saa myös muut vaurioituneet osat vaihdettua takuun korvaamina. Osien ja asennustöiden lisäksi myös mahdolliset hinaukset kuuluvat takuun piiriin. 

– Se että pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaiset ja joustavat huoltopalvelut koko maan kattavasti raskaiden hyötyautojen lisäksi myös pakettiautoille on otettu asiakkaiden puolella suurella mielenkiinnolla vastaan. Uuden täystakuun myötä Renault Trucks nostaa osakkeitaan vielä nykyistäkin korkeammalle kaikissa hyötyautoluokissa, sanoo Renault Trucks tuotepäällikkö Ville Mamia. 

Renault Trucks koeajoautoja 2018:

Renault Trucks C520.32 8x4 (2+2) 35 t maansiirtoauto, Elg-lavavarustus

Renault Trucks K520.32 8x4 (2+2) 35 t maansiirtoauto

Renault Trucks C520.42 10X4 42 t. maansiirtoauto, yhdistelmämassa 76 t

Renault Trucks C520.32 8x4 35 t vaihtolava-auto Hiab koukkulaitteella.

Renault Trucks T440 4x2 27 t Optifuel E6 rekanvetäjä

Renault Trucks T-sarja 4x2, 6x2 useina eri kokoonpanoina

Renault Trucks Master etuveto- ja 4x4 -mallit, useita

Renault Trucks D Wide 6x2 28t

28.03.2024 11.00Bensiinin keskihintojen nousu kiihtyi maaliskuussa 2024
28.03.2024 8.00Metsäalan kannattaa kohdata luontovaikuttajat ennakkoluulottomasti
27.03.2024 10.30Ranuasta kaavaillaan yli 120 tuulivoimalan tuulivoimapuistoa
26.03.2024 11.00Henry Äyräväinen nimitetty Nisula Forestin aluemyyntipäälliköksi
26.03.2024 10.00Markus Ritala nimitetty Sajas Groupin toimitusjohtajaksi
26.03.2024 9.00Kymmenen miljoonan tutkimushankkeessa kehitetään liikkuvien työkoneiden ja ihmisten yhteistoimintaa
26.03.2024 8.00Valmet toimittaa Valmet DNA -automaatiojärjestelmän Lostockin jätteenpolttolaitokselle Northwichiin Isoon-Britanniaan
25.03.2024 12.00Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on tiukasti teollisuuden ajan hermoilla
25.03.2024 11.45Päivittynyt Vito-mallisto on saatavana sekä taka- että nelivetoisina
25.03.2024 10.10Suomen metsäkeskuksen tulevaisuuskatsauksen mukaan metsähakkeelle riittää kysyntää jatkossakin

Siirry arkistoon »