Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:7176092 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

14.12.2017 10:11LUE TÄSTÄ! Uusi jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 156 sivua kone- ja kuljetusalan asiaaLue lisää »16.12.2017 19:22Fomatecille valmistuvat uudet toimitilat Kuopioon maaliskuussa 2018Lue lisää »16.12.2017 19:11Metsä Wood investoi Kerto LVL -tuotantoon PunkaharjulleLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

14.12.2017 10:11LUE TÄSTÄ! Uusi jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 156 sivua kone- ja kuljetusalan asiaaLue lisää »16.12.2017 19:22Fomatecille valmistuvat uudet toimitilat Kuopioon maaliskuussa 2018Lue lisää »16.12.2017 19:11Metsä Wood investoi Kerto LVL -tuotantoon PunkaharjulleLue lisää »

Nesteen ja Ponssen video saavutti 100 000 katselukertaa 32 tunnissa - panokset ja lahjoitussumma suomalaiselle työlle nousevat

Share |
06.12.2017 9:02

Neste ja Ponsse julkaisivat maanantaina 4.12. Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste haluaa konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Sen tavoite, 100 000 videon katselukertaa, saavutettiin vain 32 tunnissa. Tämän johdosta Neste haluaa laajentaa kampanjaa ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä.

"Haluamme kiittää tästä kaikkia videota katsoneita, sillä olemme erittäin iloisia siitä, kuinka nopeasti ja laajasti suomalaiset ovat ottaneet kampanjan ja videon omakseen. Suomalainen työ ja videolta välittyvä ylpeys sen tekemisestä ovat selvästi teemoja, jotka monet kokevat tärkeiksi. Siksi haluamme korottaa kampanjan panoksia ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä ja järjestöjä lahjoittamaan rahaa työttömien tukemiseen. Tavoitteenamme on ainakin kaksinkertaistaa lahjoituspotti, mikäli videon katselukerroissa päästään miljoonaan. Lisäksi tavoitteenamme on, että kampanjan kautta pystyisimme mahdollistamaan työn tekemisen mahdollisimman usealle", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

Finlandia by Forest Machines -kampanja on käynnissä vuoden 2017 loppuun asti. Jokainen saavutetun 100 000 jälkeinen katselukerta kerryttää lahjoituspottia aina 40 000 euroon asti. Nesteen aiemmin lupaama summa 20 000 euroa on jo saavutettu. Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa tammikuussa 2018.

Katso video Finlandia by Forest Machines - a Tribute to Finnish Work

14.12.2017 10:11LUE TÄSTÄ! Uusi jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 156 sivua kone- ja kuljetusalan asiaa
16.12.2017 19:22Fomatecille valmistuvat uudet toimitilat Kuopioon maaliskuussa 2018
16.12.2017 19:11Metsä Wood investoi Kerto LVL -tuotantoon Punkaharjulle
16.12.2017 14:01Vaikeisiin keleihin kehitetty Martti on nyt ensimmäinen lumen ja jään haastanut robottiauto
16.12.2017 11:20MMK-Power Oy on aloittanut joulukuun alussa Cargo Floor -tuotteiden maahantuojana.
15.12.2017 22:22KATSO VIDEO! Kesla autonosturien huoltopalvelut laajenevat Etelä-Suomessa
15.12.2017 17:00Prätkäkortin teoriatunnit ilmaiseksi 300 nopeimmalle
15.12.2017 15:11Ville Kautonen Ponssen Kaakkois-Suomen aluemyyntipäälliköksi
14.12.2017 18:00VIELÄ EHDIT MUKAAN ILMOITUKSELLA! Seuraava mielenkiintoinen Fluid Finland lehti on valmistumassa - tehokas kanava markkinoida tuotteita valmistavalle teollisuudelle
14.12.2017 16:10KESLA-autonosturihuollon avajaiset huomenna perjantaina Hyvinkään HRP Oy:llä - tervetuloa!

Siirry arkistoon »