Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:9161444 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

22.7.2018 18:01AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi Eclipse Cross Intense Premium CVT 2 WD - säväyttävä katumaasturiuutuus - BANZAI!Lue lisää »22.7.2018 11:01Markkinointi Tapio Nyrönen Oy 30-vuotta: Asiakaspalvelu kaiken perustaLue lisää »22.7.2018 9:00Kevytautoja koskevista lakiluonnoksista 49 lausuntoa - yli puolet kannattiLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

22.7.2018 18:01AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi Eclipse Cross Intense Premium CVT 2 WD - säväyttävä katumaasturiuutuus - BANZAI!Lue lisää »22.7.2018 11:01Markkinointi Tapio Nyrönen Oy 30-vuotta: Asiakaspalvelu kaiken perustaLue lisää »22.7.2018 9:00Kevytautoja koskevista lakiluonnoksista 49 lausuntoa - yli puolet kannattiLue lisää »

Nesteen ja Ponssen video saavutti 100 000 katselukertaa 32 tunnissa - panokset ja lahjoitussumma suomalaiselle työlle nousevat

Share |
06.12.2017 9:02

Neste ja Ponsse julkaisivat maanantaina 4.12. Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste haluaa konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Sen tavoite, 100 000 videon katselukertaa, saavutettiin vain 32 tunnissa. Tämän johdosta Neste haluaa laajentaa kampanjaa ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä.

"Haluamme kiittää tästä kaikkia videota katsoneita, sillä olemme erittäin iloisia siitä, kuinka nopeasti ja laajasti suomalaiset ovat ottaneet kampanjan ja videon omakseen. Suomalainen työ ja videolta välittyvä ylpeys sen tekemisestä ovat selvästi teemoja, jotka monet kokevat tärkeiksi. Siksi haluamme korottaa kampanjan panoksia ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä ja järjestöjä lahjoittamaan rahaa työttömien tukemiseen. Tavoitteenamme on ainakin kaksinkertaistaa lahjoituspotti, mikäli videon katselukerroissa päästään miljoonaan. Lisäksi tavoitteenamme on, että kampanjan kautta pystyisimme mahdollistamaan työn tekemisen mahdollisimman usealle", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

Finlandia by Forest Machines -kampanja on käynnissä vuoden 2017 loppuun asti. Jokainen saavutetun 100 000 jälkeinen katselukerta kerryttää lahjoituspottia aina 40 000 euroon asti. Nesteen aiemmin lupaama summa 20 000 euroa on jo saavutettu. Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa tammikuussa 2018.

Katso video Finlandia by Forest Machines - a Tribute to Finnish Work

22.07.2018 18:01AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mitsubishi Eclipse Cross Intense Premium CVT 2 WD - säväyttävä katumaasturiuutuus - BANZAI!
22.07.2018 11:01Markkinointi Tapio Nyrönen Oy 30-vuotta: Asiakaspalvelu kaiken perusta
22.07.2018 9:00Kevytautoja koskevista lakiluonnoksista 49 lausuntoa - yli puolet kannatti
21.07.2018 9:10Stora Enso investoi 25 miljoonaa euroa vihreän energian tuotannon lisäämiseen Maxaun tehtaalla
20.07.2018 11:01Metsähallitus nostaa valmiustasoa metsäpalojen varalle Lapissa
19.07.2018 13:30TECA on mukana Jämsän FinnMETKO -suurtapahtumassa
18.07.2018 19:01Mid Finland Truckmeeting lauantaina Viitasaarella - Koura-Autojen osastolla paljon nähtävää - jakelussa Metsäalan Ammattilehti
18.07.2018 18:01Ruotsissa on otettu käyttöön 12 000 kilometriä BK4 -luokan teitä 74 tonnin kokonasmassoille
18.07.2018 17:11AMMATTILEHTI KOEAJAA: Mercedes-Benz GLA 220d 4Matic
18.07.2018 10:10Yhdysvalloissa hyötyautomyynti vahvassa kasvussa - kertoo osaltaan talouden nosteesta

Siirry arkistoon »