Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:10089710 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.10.2018 16:16Metsänkorjuu Pulkkinen Oy: Monipuolista urakointia ja tuotekehitystyötäLue lisää »20.10.2018 13:01Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot viime vuoden tahdissaLue lisää »20.10.2018 8:00VTT:n Jussi Manninen: Metsäsektorin jalostuksen arvo voitaisiin kaksinkertaistaa uusilla biotalouden tuotteilla - Metsäpohjainen biotalous tärkeä työkalu ilmastopolitiikassaLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

20.10.2018 16:16Metsänkorjuu Pulkkinen Oy: Monipuolista urakointia ja tuotekehitystyötäLue lisää »20.10.2018 13:01Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot viime vuoden tahdissaLue lisää »20.10.2018 8:00VTT:n Jussi Manninen: Metsäsektorin jalostuksen arvo voitaisiin kaksinkertaistaa uusilla biotalouden tuotteilla - Metsäpohjainen biotalous tärkeä työkalu ilmastopolitiikassaLue lisää »

Nesteen ja Ponssen video saavutti 100 000 katselukertaa 32 tunnissa - panokset ja lahjoitussumma suomalaiselle työlle nousevat

Share |
06.12.2017 9:02

Neste ja Ponsse julkaisivat maanantaina 4.12. Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste haluaa konkreettisella tavalla tukea suomalaista työtä. Sen tavoite, 100 000 videon katselukertaa, saavutettiin vain 32 tunnissa. Tämän johdosta Neste haluaa laajentaa kampanjaa ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä.

"Haluamme kiittää tästä kaikkia videota katsoneita, sillä olemme erittäin iloisia siitä, kuinka nopeasti ja laajasti suomalaiset ovat ottaneet kampanjan ja videon omakseen. Suomalainen työ ja videolta välittyvä ylpeys sen tekemisestä ovat selvästi teemoja, jotka monet kokevat tärkeiksi. Siksi haluamme korottaa kampanjan panoksia ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä ja järjestöjä lahjoittamaan rahaa työttömien tukemiseen. Tavoitteenamme on ainakin kaksinkertaistaa lahjoituspotti, mikäli videon katselukerroissa päästään miljoonaan. Lisäksi tavoitteenamme on, että kampanjan kautta pystyisimme mahdollistamaan työn tekemisen mahdollisimman usealle", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

Finlandia by Forest Machines -kampanja on käynnissä vuoden 2017 loppuun asti. Jokainen saavutetun 100 000 jälkeinen katselukerta kerryttää lahjoituspottia aina 40 000 euroon asti. Nesteen aiemmin lupaama summa 20 000 euroa on jo saavutettu. Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa tammikuussa 2018.

Katso video Finlandia by Forest Machines - a Tribute to Finnish Work

20.10.2018 16:16Metsänkorjuu Pulkkinen Oy: Monipuolista urakointia ja tuotekehitystyötä
20.10.2018 13:01Mercedes-Benzin raskaat kuorma-autot viime vuoden tahdissa
20.10.2018 8:00VTT:n Jussi Manninen: Metsäsektorin jalostuksen arvo voitaisiin kaksinkertaistaa uusilla biotalouden tuotteilla - Metsäpohjainen biotalous tärkeä työkalu ilmastopolitiikassa
19.10.2018 18:0125 vuotta AFM harvesteripäitä Jyväskylästä maailman metsiin
19.10.2018 17:11Lakimuutoksella positiiviset vaikutukset matkailuautokauppaan
19.10.2018 16:00Teboil mukana Energia 2018 -tapahtumassa Tampereella 23.-25.10.
19.10.2018 15:30www.ammattilehti.fi - Kymmenen miljoonan kävijäraja täyttyi - seuraavaksi tavoitteena kaksikymmentä miljoonaa sivulatauksissa!!!
19.10.2018 13:03Siparila Suomen suurimmaksi puisten pintamateriaalien valmistajaksi
19.10.2018 8:57Maatalouskoneet valtaavat Helsingin Messukeskuksen 15.-17.11.
18.10.2018 20:31AMMATTILEHTI KOEAJAA: VW Amarok DC Highline 3,0 TDI 190kW Automaatti - Tehopäivitetty Amarok

Siirry arkistoon »