Kuvassa on siirtopankkovaunun muoviliukuinen takapankko, joka voidaan jo nyt kiristää täysin välyksettämäksi. - Kolmiportaisen vaimentimen lähes 10 mm kiristyspituus poistaa jälkikiristystarpeen kokonaan. Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 6.1.2018
Perävaunun kolinattomuis ja äänetön kulku tyhjänä on nyt Saavutettavissa uuden tekniikan kolmiporrasvaimentimilla. Lähettäjä heikki jokela / 18.1.2018
Kommentit
Kuvassa on siirtopankkovaunun muoviliukuinen takapankko, joka voidaan jo nyt kiristää täysin välyksettämäksi. - Kolmiportaisen vaimentimen lähes 10 mm kiristyspituus poistaa jälkikiristystarpeen kokonaan.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 6.1.2018
Perävaunun kolinattomuis ja äänetön kulku tyhjänä on nyt
Saavutettavissa uuden tekniikan kolmiporrasvaimentimilla.
Lähettäjä heikki jokela / 18.1.2018
Kommentoi kuvaa