Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:10381996 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

14.11.2018 11:17Vantaan kaupunki satsaa vähäpäästöisiinLue lisää »14.11.2018 10:14Autoklinikka ja Raskone yhteistyöhönLue lisää »14.11.2018 10:13Metsäala tutuksi peruskoululaisilleLue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

14.11.2018 11:17Vantaan kaupunki satsaa vähäpäästöisiinLue lisää »14.11.2018 10:14Autoklinikka ja Raskone yhteistyöhönLue lisää »14.11.2018 10:13Metsäala tutuksi peruskoululaisilleLue lisää »

Kuva-albumi

Kuljetusliike Enbuska Oy:n 28 tonninen kevytrakenteinen ja suurikuormatilainen siirtoauto on edelleen tuottava ja toimiva pitkissä siirroissa, joissa purkukone purkaa kuormat.

Share |
Kuljetusliike Enbuska Oy:n 28 tonninen kevytrakenteinen ja suurikuormatilainen siirtoauto on edelleen tuottava ja toimiva pitkissä siirroissa, joissa purkukone purkaa kuormat.
Arvosana kuvasta ( 1 arvostelu ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: Ei avainsanoja
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1441 kertaa

Muut kuvat:

Terminatorimallisto on lujuusluokiltaan kattavin, ja värivalikoimaa on riittävästi-  toimitukset XX Expressillä 24 h/7vrk.Terminatorimallisto on lujuusluokiltaan kattavin, ja värivalikoimaa on riittävästi-  toimitukset XX Expressillä 24 h/7vrk.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.Terminatorimallisto on lujuusluokiltaan kattavin, ja värivalikoimaa on riittävästi- toimitukset XX Expressillä 24 h/7vrk.

Kommentit

Tuo lumikola katolla on vuoden turhake.
Lähettäjä vain haittaa / 12.12.2016

Autoliikkeen erikoistarjous
Lähettäjä etuspoileri puuttuu / 12.12.2016

Auton painon pystyy valitsemaan alle 10 tonniseksi.

Hyvä paino 9.000kg.

Nelikkovaunu 5.000kg
Viisialselinen 6.250 .

Laske siitä.
Lähettäjä ⛄ mietippä⛄ / 12.12.2016

ei ole 28t.
Lähettäjä paripy / 12.12.2016

4-akselinen singepyörä kärry perässä. Kevyt painoltaa ja kevyt vetää. Kantavuus 64ton kokonaispainolla n.50ton
Lähettäjä tenzo / 13.12.2016

tuo lumikola säästää polttoainetta 1,5l satasella.
Lähettäjä mietippä vuodessa / 13.12.2016

nuo lisävalot lipalla vie spoilerin hyödyn,eikä riitäkkään. mikä järki?
Lähettäjä muutenok / 13.12.2016

Joulupukille täämä terveisii ajaa. On myyjä saanu varastoansa siivottua.
Lähettäjä Sonta Closetti / 13.12.2016

täällä Asiantuntijat keskustelee.
Lähettäjä Sallikaa mun nauraa / 14.12.2016

Yksi tuottavimmista puutavaransiirtoratkaisuista.
Lähettäjä kun senssit toimii / 14.12.2016

Kyllä tämmönen yhdistelmä on järkevä tapa kuljettaa puuta niin suomeen kuin ruotsiin, minne Enbuskat ajavat paljon, Karlsborgiin ja Piitimeen.
Lähettäjä tenzo / 14.12.2016

Miten sippiteliseen saa 28t?
Lähettäjä Ihmettelijä / 19.12.2016

Yhdeksän tonnin etuakselilla saa sipistä 28t...meitillä ainakin sellainen scania, eikä edes rungon tarvitse olla tupla.
Lähettäjä Keveäää / 9.1.2017

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*