Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi
Puh. 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla:14869352 kpl

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

16.10.2019 20:00Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 9.500 tykkääjää - määrä kasvaa nopeaa tahtia!Lue lisää »16.10.2019 16:11PARI PÄIVÄÄ AIKAA EHTIÄ MUKAAN ILMOITUKSELLE! Seuraava jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti tarjoaa 156-sivuisen lukupaketinLue lisää »16.10.2019 14:15Yrittäjägallup: Ongelma yritysten välisistä ylipitkistä maksuajoista laajeneeLue lisää »

Hyviä uutisia (päivittyy 24h/vrk):

16.10.2019 20:00Ammattilehden Facebook sivuilla jo yli 9.500 tykkääjää - määrä kasvaa nopeaa tahtia!Lue lisää »16.10.2019 16:11PARI PÄIVÄÄ AIKAA EHTIÄ MUKAAN ILMOITUKSELLE! Seuraava jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti tarjoaa 156-sivuisen lukupaketinLue lisää »16.10.2019 14:15Yrittäjägallup: Ongelma yritysten välisistä ylipitkistä maksuajoista laajeneeLue lisää »

Kuva-albumi

Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.

Share |
Keveyttä on haettu kaikista rakenteista ja ratkaisuista.
Arvosana kuvasta ( 1 arvostelu ):

Kuvan tiedot:

Avainsanat: Ei avainsanoja
Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1622 kertaa

Muut kuvat:

Kuljetusliike Enbuska Oy:n 28 tonninen kevytrakenteinen ja suurikuormatilainen siirtoauto on edelleen tuottava ja toimiva pitkissä siirroissa, joissa purkukone purkaa kuormat.Kuljetusliike Enbuska Oy:n 28 tonninen kevytrakenteinen ja suurikuormatilainen siirtoauto on edelleen tuottava ja toimiva pitkissä siirroissa, joissa purkukone purkaa kuormat.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
RIIKO -alumiinisuojaseinä on karkaistua alumiinia.Kuljetusliike Enbuska Oy:n 28 tonninen kevytrakenteinen ja suurikuormatilainen siirtoauto on edelleen tuottava ja toimiva pitkissä siirroissa, joissa purkukone purkaa kuormat.

Kommentit

Onko siinä alumiinitappisen syöttöauton kuorma.
Lähettäjä ero vain on just tuollanen / 12.12.2016

Tuossa kokoero.
Lähettäjä a9🐫 / 12.12.2016

paripyorateli pitaa olla jos 28t
Lähettäjä miksisingleteli / 12.12.2016

Mitenkäs Ruotsissa ??
Lähettäjä 28 / 13.12.2016

Pakko heittää noin vajaaksi kun muuten pankot repsahtaa niin leveäksi että ei sovi omalle kaistalle.
Lähettäjä Käyttäjä / 13.12.2016

Ompas ukolla katkeruutta.
Lähettäjä Käyttäjä 2 / 13.12.2016

Siinä on nupissa 4-akselisen "syöttöauton" kuorma. kantavuutta yhdistelmällä n.50tn. 64ton konaispainolla kun perässä 4-akselinen singlepyörä kärry.
Lähettäjä tenzo / 13.12.2016

eikö ollut myyjällä tietoa autoa tilatessa painojen noususta suomessa, 28t kannattaisi hyödyntää mutta...no joo
Lähettäjä olisinottanutparipyärillä / 13.12.2016

no joo,onpa uskomatonta ammatillista tietämättömyyttä.Pöljää on toi jutustelu.määräyksethän on varsin selvåt. Terrvitsii Kainuusta.
Lähettäjä Akselit alle ja tonneja tulee / 13.12.2016

Syöttöauto 30-40cm lyhemmillä alutolpilla ehkä?
Lähettäjä Savotoikaa niin tiedätte jotain / 19.12.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*