Hankook Tire ja Real Madrid solmivat maailmanlaajuisen yhteistyösopimuksen30.06.2016 16.00
Hankook on allekirjoittanut maailmanlaajuisen yhteistyösopimuksen Real Madrid CF:n kanssa. Sopimusaika alkaa heinäkuussa 2016 ja kestää lähtökohtaisesti 3 kilpailukautta. Tämän laajan kumppanuuden ansiosta Hankook pystyy vahvistamaan yhteyksiään kuluttajiin kaikkialla maailmassa ja lisäämään näkyvyyttään 450 miljoonalle Real Madrid -fanille maailman eri markkina-alueilla, kuten Aasian-Tyynenmeren alueella mukaan lukien Kiina, Latinalaisessa Amerikassa sekä tietysti Euroopassa. Hankookin ja vuoden 2016 UEFAn Mestarien liigan voittajan kumppanuus ilmentää innovatiivista suhtautumista brändiarvojen luomiseen. Hankook Tire, joka on jo kauan toiminut aktiivisesti maailmanlaajuisessa urheilumarkkinoinnissa, on saanut maineikkaan Real Madrid CF:n mukaan urheilumarkkinointiinsa ja -sponsorointiinsa. Aluksi kolmivuotinen sopimus (kolme kilpailukautta) tuoreen UEFAn Mestarien liigan voittajan kanssa tulee voimaan heinäkuussa 2016. Siihen sisältyy valotaulumainonta kaikissa Real Madridin kotiotteluissa Santiago Bernabéun stadion ja lisäksi joukko muita maailmanlaajuisia markkinointioikeuksia. Sopimus kuvastaa molempien osapuolien innovatiivista suhtautumista brändiarvojen luomiseen. Real Madridin kansainvälisessä jalkapallossa saavuttama huippumenestys ja Hankook Tiren tunnettu teknologinen huippuosaaminen ja premium-tuotteet osoittavat tämän. Molemmat osapuolet tekevät tulevaisuuteen suuntautuvia investointeja innovatiivisen strategian pohjalta ja pyrkivät jatkuvasti voittamaan asiakkaita ja ihailijoita. Hankook Tire pyrkii laajentamaan yhteistyöllään maailmanlaajuisesti suositun Real Madridin kanssa tuotemerkkinsä tunnettuutta ja markkinanäkyvyyttään kaikkialla maailmassa. ”Tämä strateginen kumppanuus maailman parhaisiin lukeutuvan jalkapalloseuran kanssa on etu asiakkaillemme ja tietysti Hankook-brändin faneille kaikkialla maailmassa.” kertoi johtaja Seung Hwa Suh, Hankook Tiren varapuheenjohtaja ja toimitusjohtaja. Hän lisäsi, “koska Hankook Tire ja Real Madrid edustavat omilla aloillaan samaa voitokkaan innovaation yrityskulttuuria, me luotamme siihen, että tästä kumppanuudesta tulee molemmille osapuolille uusi astinlauta brändinsä maineen kasvattamiseen koko maailmassa. Hankook Tire tarjoaa asiakkailleen huippuluokan ajettavuutta ja suorituskykyä, jota sopii verrata Real Madridin panokseen jalkapallossa.” Real Madridin ja Hankook Tiren sponsorointisopimus ei rajoitu joukkueen kotiotteluihin Espanjan mestaruusliigassa (Primera División), vaan se koskee myös Real Madridin Copa del Rey -otteluita (Espanjan kansallinen jalkapallocup) sekä kansainvälisiä koti- ja vierasotteluita. Hankook tulee aktiivisesti esittelemään brändifilosofiaansa sekä innovatiivisia tuotteitaan ja palveluitaan 450 miljoonalle Real Madrid -fanille monilla mainoskampanjoilla, mukaan lukien erilaiset markkinointitapahtumat, joihin osallistuu Real Madrid FC:n huippupelaajia. Hankook on jo entuudestaan monien kansainvälisten urheilu- ja autourheilutapahtumien ja -seurojen virallinen/premium yhteistyökumppani ja sponsori: UEFAn Eurooppa-liiga, BV Borussia Dortmund (Saksan 1. Bundesliigan jalkapalloseura), Northampton Rugby Football Club (Englanti rugbyliiga), Lyon Olympique Universitaire Équipe Pro (Ranskan rugbyliiga), DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), FIAn Euroopan Formula 3 mestaruussarja ja monia muita. |