Zlatan on Volvon uuden V90-markkinointikampanjan tähti26.05.2016 19.00
Volvo aikoo lanseerata uuden V90-mallin markkinointikampanjan, jossa on mukana kansainvälinen jalkapallotähti Zlatan Ibrahimović. Uusi kampanja nähdään ensimmäisen kerran 30. toukokuuta. Se on jatkoa Paris Saint-Germainin entisen huippupelaajan ja ruotsalaisen premium-autonvalmistajan väliselle hedelmälliselle yhteistyölle. – Kampanja juhlistaa yksilöllisyyttä – sitä voimaa, joka piilee kyvyssä ajatella eri tavalla. Zlatanin ja Volvon matkalla on monia yhtäläisyyksiä. Emme olisi päässeet nykyiseen asemaamme, jos olisimme tehneet asiat samalla tavalla kuin kaikki muut, kertoo Volvo Car Groupin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintojen johtaja Anders Gustafsson. Volvo ja Zlatan työskentelivät yhdessä jo vuoden 2014 ikimuistoisessa kampanjassa, jossa ilmiömäinen jalkapalloilija tulkitsi Ruotsin kansallislaulua ja metsästi maan kaukaisissa metsissä. Aikaisemmin tänä vuonna esitelty uusi V90 on saanut myönteisiä arvioita median edustajilta ympäri maailmaa. Se on jatkoa Volvon upealle sportswagon-mallistolle, joka sai alkunsa yli 60 vuotta sitten Volvo Duettin muodossa. Uusi Volvo V90 nostaa premium-farmarit uudelle tasolle ylellisyyden, materiaalien ja viimeistelyn suhteen, mutta se on samalla säilyttänyt autotyypille ominaiset käytännölliset ominaisuudet. Lisätietoja löytyy Volvon sosiaalisen median kanavissa. Uusi kampanja käynnistyy maanantaina, 30. päivä toukokuuta kello 21.15 Suomen aikaa. |