Ratkaisevasti lisätilaa 76 tonnisiin.puu76
17.10.2014 7.48
Kuormatilan kasvattaminen maksimiinsa on 76 tn yhdistelmässä tarpeellinen .- ja energiapuulajikkeitten lisääntyminen ajosuoritteessa tekee kuormatilan kasvattamistarpeen entistäkin välttämättömämmäksi.
Kasvumahdollisuus yli 50%.
Allaolevat yhdistelmäesimerkit ovat vaihtoehto ottaa käyttöön perinteisiä 76 tonnisia yli 50% suuremmat kuormatilat.
Lepo-ohjaamolla kuormatilapituus 9.94 m autossa ja 11.350 perävaunussa. Auton kuormatila on 77.5 kehyskuutiota ja perävaunun 88.5 m3. - Yhdistelmä 166 m3.
Päiväohjaamolla auton kuormatila kasvaa 10.2 metriin ja nosturillakin 9.4 metriin. Perävaunussa kuormatilan pituus on 11.22 m ja yhdistelmässä maksimi sallittu 21.42m. Auton kuormatila kasvaa päiväohjaamollisensa 80.0 kehyskuutioon ja perävaunun pienenee 87.5 kuutioon . Yhdistelmässä on kuormatilaa nosturi irroitettuna 167.5 m3.
Monia uusia etuja:
-Auton kuormatilan pituusmitan kasvu mahdollistaa kolmosen ajon autossa kolmella nipulla ja vaunussa neljällä nipulla. -Pituuskasvu autossa antaa tilaa myös auton kahdelle kuidulle ja vaunuunkin mahtuu 2 kpl n.5.5 metristä kuitua. -Zetanosturi ja Weckmanin teline tuovat tehostavat toimintoja ja tekevät lisätilaa ja joustoa kuormatilan pituuteen. - Vetotavat on mahdollista valita ajotehtävän vaati- muksien mukaisesti. -Auton ja perävaunun kuormatilat , kuormatilapituudet ja kantavuudet ovat likimain identtisiä. -Vetoauton painosuhde on edullinen vetovoimien ja yhdistelmän ajo-ominaisuuksien kannalta.
-Vetoauto soveltuu sellaisenaan 84 tonnisen erikois- lupayhdistelmän vetoon ja nosturin käyttömahdollisuus säilyy.xxhj
Ps. Lisäartikkeleita löytyy hakusanalla : puu76 etusivun hakukoneesta.
|