XXL -tolpan kaksipuolinen kartiokkuus on ratkaisu moniin pankko-ongelmiin.xxl.

29.11.2014 2.44

kone_1d.jpg















Terminator XXL pankkoihin jo yli viisi vuotta sitten kehitetty tolppien kaksipuolinen kartiokkuus on sekin keksintö vailla vertaistaan:

Tolpat kevenivät  yli kolmella kilolla.

Terminator XXL 11 kuljetuspaketti. Neljä pankkoa ja kiinnikesarjat.XX Express kuljettaa Terminatorit perille 24h/7vrk.

Kaventamallä tolppa kahdesta suuntaa ylöspäin ja laskemalla kevennys täysin tolpan voimakuvion mukaiseksi onnistuttiin tolpat keventämään yli kolmella kilolla. Tolppien portaaton kevennys kohdistuu ylöspäin ja se pienentää samalla pankkokuormituksia ja taipuma on pystytty tekemään kuormakoon kannalta optimaaliseksi.

Tolpassa ei ole lainkaan epäjatkuvuuskohtia.

p1013134Exteissä ketjupuikkarit ja koukkutelineet.Mustat Paraisille ja punaiset Pohjolaan.

Tolppien kaikki epäjatkuvuuskohdat "häivytettiin" samalla kokonaan ja koko pankolle onnistuttiin saamaan aivan ilmiömäisen pitkä käyttöikä kuormituksia ja pankkoja pahimmin rasittavia värinämurtumia vastaan. Lappeenrannan värinätestikokeet antoivatkin huiman alimpaan hyväksyntärajaan verratun kymmenkertaisen testituloksen Terminator kesti 15.000.000 / viisitoistamiljoonaa) värähdystä. Se ylittää lähes viisikertaisesti edelliset parhaat saavutetut tolppatestilukemme.

Näkyy kestona kentällä.

Terminator on tyylikäs ja pintakäsittelulaadussaan  jo käsite.Kolme kourallista on 10m3.

Onnistuneesti optimoitu tolppamuoto on kuuden vuoden aikana näyttänyt lujuutensa. Terminator XXL pankot ovatkin kestäneet , kiinnikevauriot-, tapaturmat trukkipurussa sekä kolaririkkoontumiset poislukien,  täysin rikkoontumatta jo yli viiden vuoden ajan. Itse koko Terminator-pankkorakenne on osoittautumassa kestävimmäksi tähänsaakka valmistetuista pankkorakenteista. - Voidaankin jo olettaa, että Terminator XXL pankko on kaikista tähänsaakka valmistetuista sarjatuotantopankoista nyt jo vähintään toiseksilujin, ja samalla myös tilavin , sekä ilanvastusmuodoiltaan edullisin . 

Kaatevuus ja optimoitu kartiokkuus tuo sekin rahaa kuormatilana.

Näin Terminator kuormatila kasvaa kuormassa verrattuna kaikkiin muihin pankkomalleihin.Suurenna kuva-ja mieti......Exte A6

Optimaalisella ylöspäinkapenevalla kaksipuolisella kartiokkuudella on onnistuttu kasvattamaan myös kuormatilamitat ennätyksellisen suuriksi. Matala pankkorunko ja kuormaa vasten kapenevat tolpat tuovat tietysti ison kuormatilan,mutta XXL pankoissa on muutakin rahanarvoista. Tolppien ylöspäin ja sisäänpäin oikeaoppisesti kaarenevat tolpat ottavat nekin kaikista muista pankkotyypeistä puuttuvaa kuormaa sisäänsä muutaman lisäkuution verran. - Kaikki kotiinpäin.


Heikki Jokela
050 4129 024

23.04.2024 11.11Trelleborg esittelee viimeisimmät rengasinnovaatiot Intermat Construction Fair -messuilla Pariisissa, Ranskassa 24.-27. huhtikuuta
23.04.2024 9.10Ponssen osavuosikatsaus Q1/2024 - Liikevoitto jäi heikoksi
23.04.2024 8.51Maanmittauslaitoksen ilmakuvaus- ja laserkeilauskausi käynnistyi - Taivaalla viipyilevä kone kuvaa rakennukset ja tiet
22.04.2024 12.00Metsätuhot vuonna 2023 -raportti: Kirjanpainajan aiheuttama kuusikuolleisuus kolminkertaistunut
22.04.2024 9.55Traficomin katsastuksen vikatilastot julkaistu - miltei joka viides sähköauto hylättiin
22.04.2024 9.09Kohlerilta uusi HVO generaattori teollisuuskäyttöön
22.04.2024 8.55MAN käynnistää autonomisen kuorma-auton koeajot liikenteessä
21.04.2024 12.00Uusiutuvan dieselin käyttö raidekuljetuksissa pienentää WISA-vanerien hiilidioksidipäästöjä neljänneksen
21.04.2024 9.00Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on tiukasti teollisuuden ajan hermoilla
20.04.2024 17.00JENZ - synonyymi hakkurille on myös murskain

Siirry arkistoon »