Kemin Energia ja Tampereen Sähkölaitos palkittiin onnistuneesta asiakasdialogista25.08.2016 8.56
Vuoden Reilu kaukolämpö -palkinto jaettiin tänä vuonna kaukolämpöyhtiöille, jotka ovat kehittäneet keskusteluyhteyttä asiakkaidensa kanssa. Kemin Energian tapauksessa yhtiön asiakaslupaus on viestitty selkeästi asiakkaille ja sen toteutumista seurataan tarkasti. Tampereen Sähkölaitos on käynyt rohkeaa dialogia asiakkaiden kanssa myös sellaisista asioista, joista ei olla samaa mieltä – viimeisimpänä hinnoittelun muutoksista. Palkintoraadin puheenjohtaja Petri Pylsy Kiinteistöliitosta sanoo, että Reilu kaukolämpö -palkinnon kriteereissä painotettiin tänä vuonna asiakkaiden kanssa käytävää dialogia. Palkintoraati kiittelee Tampereen Sähkölaitoksen halua ottaa asiakkaat mukaan tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. – Toiminnan kehittämisen keskiössä on hyvä keskusteluyhteys ja asiakkaiden prosessien ymmärtäminen, sanoo palkinnon vastaanottanut johtaja Pasi Muurinen Tampereen Sähkölaitokselta. Raadin mukaan myös Kemissä on yrityksen kokoon nähden tehty esimerkillistä asiakastyötä. Tästä yksi osoitus on Kemin Energian asiakkaiden hyvä palaute energia-alan asiakastyytyväisyystutkimuksissa. – Kemin Energia haluaa olla asiakkailleen helposti lähestyttävä ja keskusteleva kumppani. Olemme tehneet töitä asiakkaiden luottamuksen saavuttamiseksi ja tämä kantaa nyt hedelmää, kertoo yhtiön kaukolämpöjohtaja Jani Peurasaari. Vuoden Reilu kaukolämpö -palkinnot jaettiin keskiviikkona 24.8.2016 Kaukolämpöpäivien yhteydessä Mikkelissä.
|