Citroënin alkuvuosi oli paras Euroopassa viiteen vuoteen

17.08.2016 17.20

cactus1.jpg

Citroënin myynti Euroopassa kasvoi 7,2 % yhteensä 414 000 autoon tammi-kesäkuun välisenä aikana.

Kulunut alkuvuosi oli yhtiön paras viiteen vuoteen, kiitos C4 Picasson, C4 Cactuksen ja C1:n vahvan menestyksen. Berlingo puolestaan oli markkinajohtaja omassa segmentissään. Koko vuodesta odotetaan yhtä positiivista tulosta, sillä markkinoille ovat tulossa uudistuneet C4 Picasso, C3, Jumpy ja Space Tourer. DS:n menekki nousi niin ikään loivasti 0,7 % yhteensä 40 900 autoon, tuoreimpina tulokkainaan maaliskuussa julkistetut uudet DS 3 ja DS 3 Cabrio. Menestykseksi nousseen DS 4 Crossbackin osuus kokonaismyynnistä oli 28 %.

16.04.2024 13.00Nimitykset: Juha-Matti Raatikainen Witraktorin liiketoimintajohtajaksi
16.04.2024 11.35Metsäteollisuus ry: Historiallisen korkeat kantohinnat - kaikelle puulle hyvä kysyntä
16.04.2024 11.11Trelleborg ja Mitas -renkaiden hintoihin korotuksia toukokuun alusta lukien
16.04.2024 11.00Metsäbiotalouden tiedepaneeli: Erot metsävaroissa ja niiden laskennassa mutkistavat EU:n yhteistä metsä- ja ilmastopolitiikkaa
16.04.2024 10.45Mikkeliin rakenteilla S ja V Variksen uusi Scania-palvelukeskus - avajaisia vietetään loppuvuodesta 2025
16.04.2024 10.00Uusi Dacia Duster sai Suomen hinnat
16.04.2024 9.00Nokian Renkaat esittelee Soil King VF -tuoteperheen suuritehoisille traktoreille
16.04.2024 7.00Tuulivoimapuistojen maankäytön sopimuksia helppo parantaa
15.04.2024 9.22Turvalasin rikkoutuminen metsäkoneessa johtuu usein onnettomuudesta
15.04.2024 8.00Teollisuustuotanto väheni helmikuussa 2024 edellisestä kuukaudesta mutta kasvoi edellisestä vuodesta - kasvua metsäteollisuudessa

Siirry arkistoon »