Citroën-pakettiautot Jumper ja Jumpy suosiossa

24.06.2016 14.00

Uusia Citroën-henkilöautoja on rekisteröity viidessä kuukaudessa 875 kappaletta, ja markkinaosuus on 1,6 prosenttia. Uusia pakettiautoja Citroën myi toukokuussa 75 ja tammi-toukokuun aikana 302 kappaletta, mikä toi 5,5 prosentin markkinaosuuden.

Myynti lisääntyi 34,8 prosenttia verrattuna vuoden 2015 vastaavaan aikaan. Näillä luvuilla Citroën on maan 7. suosituin pakettiautomerkki. Suosittuja Jumpereita autoista oli 221 (+ 35,6 %) ja Jumpyja 61 kappaletta (+ 56,4 %). Jumper on maan 7. kysytyin pakettiautomalli, ja kahdeksan kärkimallin joukossa Jumperin kasvuprosentti on korkein.

26.04.2024 9.00SKALin hallitus: Suomi ei saa tinkiä TEN-T-ydinverkosta
24.04.2024 22.00Uusi standardi puunkorjuuseen - tuottavuutta ja työn iloa John Deere H-sarjan metsäkoneilla
24.04.2024 10.22Metsä Group ilmoittaa laajentavansa järeysrunkohinnan käytön kaikkiin hakkuutapoihin
24.04.2024 9.20SSAB:n osavuosikatsaus: Erikoislujat teräkset vakaat muutoin heikoilla markkinoilla
24.04.2024 8.00Nordic Bioproducts Group avasi Lappeenrantaan tehtaan, joka tuottaa innovatiivisia biomateriaaleja uudella teknologialla
24.04.2024 7.00Gasum rakentaa kaasutankkausaseman Raumalle
23.04.2024 11.11Trelleborg esittelee viimeisimmät rengasinnovaatiot Intermat Construction Fair -messuilla Pariisissa, Ranskassa 24.-27. huhtikuuta
23.04.2024 9.10Ponssen osavuosikatsaus Q1/2024 - Vuoden ensimmäinen neljännes oli haastava
23.04.2024 8.51Maanmittauslaitoksen ilmakuvaus- ja laserkeilauskausi käynnistyi - Taivaalla viipyilevä kone kuvaa rakennukset ja tiet
22.04.2024 12.00Metsätuhot vuonna 2023 -raportti: Kirjanpainajan aiheuttama kuusikuolleisuus kolminkertaistunut

Siirry arkistoon »