Terminator pankkomallisto on seitsemän vuoden käyttäjäkokemusten muokkaama teräksenluja huipputuote.

23.06.2016 16.55


PRH:n mallisuojakuva Rno 24599.

Terminatoreitten tuoteoikeuksille rekisteröitiin Patentti- ja Rekisterihallituksessa  mallisuoja  seitsemän vuotta sitten - 29.5.2009 ja sen tuotanto ja testaukset aloitettiinkesällä 2009. Ensiesittely oli FinnMetkossa Jämsänkoskella saman vuoden syyskuussa.
Pankkomalliston keksijäksi on Terminatoreitten mallisuojaan Rno 24599 merkitty Heikki Jokela.


Terminator XXL 08 ja 10 "protosarjojen" pankot
toimitettiin kesällä 2009 testiajoon Kuusamoon
Siikaluomille,Eurajoelle Matti Salmiselle ja Isokyröön
Osmo Tuurinkoskelle. Kaikki protosarjan "sinkkipankot"
ovat edelleen ajossa.

Ensimmäisen mallisarjan tuotteet olivat ensiesittelyssä Jämsänkosten FinnMetko näyttelyssä syksyllä 2009. Lujuusluokkia oli tuolloin kaksi (8tn ja 10tn) ja pankot olivat pintakäsitelty kuumasinkkauksella.


Kuljetusliike Nousiainen Hyvinkäältä otti
käyttöönsä nämä "supertilavat" Terminator
XXL 07 pankkomallit 2011 ensimmäisenä käyttäjänä.
Samanaikaisesti toimitettiin myös ensierä XXL04 Euca
pankkomallia Espanjaan ja Portugaliin.

Terminator pankkomallisto sai nykyisen perusmuotonsa 2009 ja se on kasvanut nykymittoihinsa " supertilavien" Terminator XXL 04 Euca- ja XXL 07 pankkomallien kautta (kuvassa).


Terminator XXL 07 toimitukset aloitettiin 2011
myös Itävaltaan ja pankkojen suosio alkoi kasvaa Euroopan
vuoristoissa erinomaisten ja turvallisten tolppien
liukuestepintojen ansiosta.

Nykyinen pankkomallisto käsittää kaksi " Euromallia" (XXL 04 ja XXL 07) sekä kolme "Pohjolan" pankkomallia ( XXL 8.8 CE , XXL 11 CE ja XXL 12.5 CE).


Pohjolan pankkomalliston ykköspankoksi 
Terminator XXL 11 CE pankkomallin ohi
on nousemassa nyt supertilavasta XXL 07
mallista kehitetty Terminator XXL 8.8 CE
pankko. Kasikasi CE on mitoitettu ja lujitettu
76 tonnin ja 4.4m kuormakorkeuksien vaatimusten
mukaisesti.

Terminatoreitten nykymallisto on valmistettu ultralujista Raahen Strenx 960 QC/W ajoneuvoteräksistä ja se on edelleenkin pankkomarkkinoitten tilavin-, aerodynaamisin- kestävin turvallisin, sekä vähintäänkin toiseksi kevein raakapuun maantiekuljetuksiin markkinoitava puutavarapankkomallisto.

heikki_2

Heikki Jokela
Suunitteluinsinööri

-Pankkosuunnittelua ja valmistusta, sekä markkinointia jo vuodesta 1976 alkaen. - 40 vuotta.

Ps. Luo myös tämä : -Kun Eurot eivät yksin riitä.Klikkaa artikkeliin tästä.

28.03.2024 11.00Bensiinin keskihintojen nousu kiihtyi maaliskuussa 2024
28.03.2024 8.00Metsäalan kannattaa kohdata luontovaikuttajat ennakkoluulottomasti
27.03.2024 10.30Ranuasta kaavaillaan yli 120 tuulivoimalan tuulivoimapuistoa
26.03.2024 11.00Henry Äyräväinen nimitetty Nisula Forestin aluemyyntipäälliköksi
26.03.2024 10.00Markus Ritala nimitetty Sajas Groupin toimitusjohtajaksi
26.03.2024 9.00Kymmenen miljoonan tutkimushankkeessa kehitetään liikkuvien työkoneiden ja ihmisten yhteistoimintaa
26.03.2024 8.00Valmet toimittaa Valmet DNA -automaatiojärjestelmän Lostockin jätteenpolttolaitokselle Northwichiin Isoon-Britanniaan
25.03.2024 12.00Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on tiukasti teollisuuden ajan hermoilla
25.03.2024 11.45Päivittynyt Vito-mallisto on saatavana sekä taka- että nelivetoisina
25.03.2024 10.10Suomen metsäkeskuksen tulevaisuuskatsauksen mukaan metsähakkeelle riittää kysyntää jatkossakin

Siirry arkistoon »