Liukaspintainen kuormatila ja asetuksenmukainen sidonta ei estä kuorman liikkumista äkkijarruruksessa.
Lisätty: 9 Lokakuu 2016
(kansiossa: Puutavarapankot,Terminator,kuormatila)
Lisätty: 9 Lokakuu 2016
(kansiossa: Puutavarapankot,Terminator,kuormatila)
Kommentit
Riittääkö liinasidonta ?
Lähettäjä asetus 940/1982 / 9.10.2016
Tuo täytyy olla rankanippu, kolmosnippu löytyisi polulta.
Lähettäjä kokemusta on / 9.10.2016
Tuolta näyttää alavarvikin liikkuneen.
Lähettäjä Pankkorunkokin liukas / 9.10.2016
Menikö letkut,sähköt ja liittimet?
Lähettäjä jos ei, oli tuuriakin / 9.10.2016
Dotta omn.
Lähettäjä Färm / 9.10.2016
kärrissä saisi olla pakollisena, paineilmakiristys ketjulla.
Lähettäjä jeep / 10.10.2016
En ymmärrä Etelämpänä vieläkin käytössä olevaa liinojen ja vinttturien käyttöä Kärryissä. Uusia kärryjä vieläkin varustetaan edellämainituilla laitteilla.
Lähettäjä 28 v jo ollu itellä käytössä painekiristimet Ketjuilla / 10.10.2016
Ei ne ketjuautomaatit ratkaise kokonaan tuota ongelmaa. Niååu lähtee sokkijarrutuksessa, ellei tolpissa ole kokomatkalta kunnollisia liukuesteitä.
Perävaunun etupankko vaatii lisäksi tukevamman kiinnituksen, kuin mitä muut pankot. Koko nippu kun on etupankon varassa.
Lisäksi lisää pitovoimaa nipun liikkeellelähdön estämiseksi, varsinkin keskeltä saa, kun teke kuorman ylhäältä kirman pyöreäksi. Senverran, että ketju/liina painaa puita alaspäin keskikuormastakin.
Lähettäjä HeikkiJ / 10.10.2016
lepattavia liinoja näkee harva se päivä.
Lähettäjä jeep / 10.10.2016
Liukuesteettömiä pankkoja näkee joka päivä.
Lähettäjä Miksi??? / 10.10.2016
Alumiinipankkojen pankkorungot ovat tosi liukkaita. Ei ne oo mitenkään toimivia.
Lähettäjä pr / 11.10.2016
Kommentoi kuvaa