Metsän mopedi. Yliarvostettua, kuten koko VW-konserni. Lähettäjä Tietäjä / 10.1.2016
taitaa olla myydyin tällä hetkellä Lähettäjä kaania / 10.1.2016
Tässäkin yksilössä varmaankin jo pakosarjantiivisteet sätkättää!!! Lähettäjä Ominaisuus / 14.1.2016
Huh,huh, onkohan tottakaan? Lähettäjä vaikeahko korjata, jos ehjät / 14.1.2016
Taitaa MB miehet puhua omistaan... Lähettäjä R620 / 16.1.2016
... jos Scania ei olisi, olisi Suomen puunkuljetus purouiton varassa... Lähettäjä historia ja tulevaisuus / 16.1.2016
Scaniassa on paras httivalikoima puutavara-autorakentamiseen.
Samoin Scanian hytin aerodynamiikka on verkkoseinällä ja aeroseinällä aivan omassa luokassaan. Lähettäjä xxhj / 16.1.2016
Scanian spoileripaketti on kehitetty rekkavetureihin ja umpikoppeihin.
Puutavara-autossa on spoilereista pientä etua, jos on hölmöyttään valinnut ökykorkean aluseinän, niin saahan sillä ylikorkealle seinälle pienen alipainekorjauksen, mutta vain teoriassa ja tyhjänä, Lähettäjä aeroooooo / 16.1.2016
Tuossahan on harvinaisen viisas ratkaisu, kun sitä lumikolaa ei ole heitetty hytin katolle. Lähettäjä puuautot tuottamaan / 16.1.2016
Miksi kahden etupankon alaosat ovat lumisia, kun kajsi seuraavaa ovat puolestaan täysin puhtaat. Lähettäjä kysynpähän vain / 16.1.2016
On Kaania ihan ok. Mikä on muutes aeroseinä? Lähettäjä Aeroseinä / 17.1.2016
Kyllä Kaania aina remontinvälin kulkee, aeroseinä, oliko niissä Relluhyttisissä Cummins Sisuissa semmonen oudon näköinen alumiiniseinä? Lähettäjä Olihan se / 17.1.2016
Seuraavaksi VOLVO. Lähettäjä vuorotellen !!!! / 17.1.2016
Aeroseinällä pienennetään hytin takana olevaa vaakkumia ja sen aiheuttamaa pyörteilyä.
Hytin takaosan alipainepinnan koko on 5.0 m2:stä 7.5 m2:öön.
Kun aerodynamiikka on kunnossa , tulee säästöä polttoainekuluihin ja nosturilesta,tai nosturihytti alkaa pysyä puhtaampana. Lähettäjä heikkij / 17.1.2016
Olin 80 luvulla yhteisissä projekteissa Scanian kanssa Ruotsissa. Tuolloin Scanialla suunniteltiin tätä nykyistä hyttimallia, jonka monokäyttöisyys perustuu kaikkiin kuljetuksiin sopivaan hytin perusmuotoon.
Ilmanohjaimia lisäämällä hytti toimii rahtikopeilla ja puolikkailla täysin kilpailukykyisesti.
Sora-autot, säiliöautot, metsäkonealustat,puutavara-aotot , jne = autot, joissa lavarakenteet on hytin alapuolella eivät kaipaa ilmanohjainspoilereita. Nämä on valmiina hytin muodoissa.
Scanian mainostoimisto teki tuolloin minulle ensimmäisen - 40 vuotta ennen aikaansa olleen - aerodynamiikkaesitteen. Lähettäjä Aerodynaamisesti optimoidut puutavarayhdistelmät tulevat yleisiksi vasta 2020 luvulla - xxhj / 17.1.2016
Kommentit
Metsän mopedi. Yliarvostettua, kuten koko VW-konserni.
Lähettäjä Tietäjä / 10.1.2016
taitaa olla myydyin tällä hetkellä
Lähettäjä kaania / 10.1.2016
Tässäkin yksilössä varmaankin jo pakosarjantiivisteet sätkättää!!!
Lähettäjä Ominaisuus / 14.1.2016
Huh,huh, onkohan tottakaan?
Lähettäjä vaikeahko korjata, jos ehjät / 14.1.2016
Taitaa MB miehet puhua omistaan...
Lähettäjä R620 / 16.1.2016
... jos Scania ei olisi, olisi Suomen puunkuljetus purouiton varassa...
Lähettäjä historia ja tulevaisuus / 16.1.2016
Scaniassa on paras httivalikoima puutavara-autorakentamiseen.
Samoin Scanian hytin aerodynamiikka on verkkoseinällä ja aeroseinällä aivan omassa luokassaan.
Lähettäjä xxhj / 16.1.2016
Scanian spoileripaketti on kehitetty rekkavetureihin ja umpikoppeihin.
Puutavara-autossa on spoilereista pientä etua, jos on hölmöyttään valinnut ökykorkean aluseinän, niin saahan sillä ylikorkealle seinälle pienen alipainekorjauksen, mutta vain teoriassa ja tyhjänä,
Lähettäjä aeroooooo / 16.1.2016
Tuossahan on harvinaisen viisas ratkaisu, kun sitä lumikolaa ei ole heitetty hytin katolle.
Lähettäjä puuautot tuottamaan / 16.1.2016
Miksi kahden etupankon alaosat ovat lumisia, kun kajsi seuraavaa ovat puolestaan täysin puhtaat.
Lähettäjä kysynpähän vain / 16.1.2016
On Kaania ihan ok. Mikä on muutes aeroseinä?
Lähettäjä Aeroseinä / 17.1.2016
Kyllä Kaania aina remontinvälin kulkee, aeroseinä, oliko niissä Relluhyttisissä Cummins Sisuissa semmonen oudon näköinen alumiiniseinä?
Lähettäjä Olihan se / 17.1.2016
Seuraavaksi VOLVO.
Lähettäjä vuorotellen !!!! / 17.1.2016
Aeroseinällä pienennetään hytin takana olevaa vaakkumia ja sen aiheuttamaa pyörteilyä.
Hytin takaosan alipainepinnan koko on 5.0 m2:stä 7.5 m2:öön.
Kun aerodynamiikka on kunnossa , tulee säästöä polttoainekuluihin ja nosturilesta,tai nosturihytti alkaa pysyä puhtaampana.
Lähettäjä heikkij / 17.1.2016
Olin 80 luvulla yhteisissä projekteissa Scanian kanssa Ruotsissa. Tuolloin Scanialla suunniteltiin tätä nykyistä hyttimallia, jonka monokäyttöisyys perustuu kaikkiin kuljetuksiin sopivaan hytin perusmuotoon.
Ilmanohjaimia lisäämällä hytti toimii rahtikopeilla ja puolikkailla täysin kilpailukykyisesti.
Sora-autot, säiliöautot, metsäkonealustat,puutavara-aotot , jne = autot, joissa lavarakenteet on hytin alapuolella eivät kaipaa ilmanohjainspoilereita. Nämä on valmiina hytin muodoissa.
Scanian mainostoimisto teki tuolloin minulle ensimmäisen - 40 vuotta ennen aikaansa olleen - aerodynamiikkaesitteen.
Lähettäjä Aerodynaamisesti optimoidut puutavarayhdistelmät tulevat yleisiksi vasta 2020 luvulla - xxhj / 17.1.2016
Kommentoi kuvaa